Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit parcul carol

vino in carol si nu o sa iti para rau ... mai mult

• 28-08-2009

Partida pescuit fundulea 2

a fost prima partida de pescuit pe 2010 si totodata pe aceasta balta.am ajuns in jur de ora 6,asteptandu-ma la o balta cu mizerie,etc(cum citisem pe forum)dar na fost asa.dupa 20 de min a venit un carasoi,ca sa zic asa,p care l-am scapat in mal...una peste alta am prins opt carasi la 300-400 gr si o salonta de 3,5kg.f multumit de balta avand in vedere postarile unora si o sa revin cu siguranta. ... mai mult

• 18-03-2010

Partida pescuit csilag

3 bucati caras destul de mare pentru aceasta specie in rest nimic.pe balta sa prins slab nici-o captura.foarte cald in timpul zilei si ma gandesc sa trec la pescuitul de noapte.pescari nu foarte multi fata de saptamana trecuta.stiu ei de ce. ... mai mult

• 23-05-2011

Partida pescuit walter maracineanu

In seara de 26 catre 27 Mai am ales cu un grup de prieteni Balta Walter Maracineanu , aflata la aprox 30-35 km de bucuresti , catre alexandria. La balta se ajunge relativ simplu , exista indicatoare. Noi am ales balta Nr.1 (din 3 ) fiind cea mai apropiata de drum. In data de 27 a plouat , am avut noroc cu acel foisor inchiriat 50 ron (extra) pe langa cei 50 ron / pers. Dupa aproximativ 5 ore de pescuit la o lanseta si 5 undite am prins dupa cum urmeaza : o multime de carasei sub 200g ( ce au ... mai mult

• 04-06-2012

Partida pescuit gaesti

Fiind o balta rezultata in urma excavatiilor are malurile foarte inalte si deci foarte putine locuri. O partida foarte putin spectaculoasa cu foarte rare trasaturi (2-3 tacuri destul de anemice. Poate voi mai incerca aceasta balta cand va fi vremea mai frumoasa ... mai mult

• 04-05-2009

Partida pescuit pescaria otvesti

BALTA unde pestii, au spus NU....teoriilor stiintifice despre piscicultura. Domnilor am mers pt. a doua oara la aceasta balta,prima data am capturat un cteno de 9.400 kg un crap de 4-5 kg si un somn african de 7.500 kg,toti la ficat de pui.Mi-am zis...a sa intamplat...accidental,dar azi am batut toate recordurile la acea balta si chiar si recordurile personale,am prins 4 buc CTENO fiecare a avut peste 10-11 kg chiar unul a avut 12.400 kg si un crap de 3.400 kg,TOTI la FICAT DE PUI. Balta din ... mai mult

• 29-08-2009

Partida pescuit belin-la plopi

vreme relativ buna ,a plouat un pic de dimineata dar de la ora 11 pana la 19 am avut parte de numeroase trasaturi care s-au soldat cu 3kg caras si un crap cam la 2kg nu am avut cantar.dupa 19 nu a mai tras nimic asa ca desi ziua e de 24 de ore am strans ... mai mult

• 20-05-2010

Partida pescuit movileni

Azi,partida la Movileni,vreme buna de pescuit,ambitie mare,lume de nu aveai unde arunca un pai...Partida inceputa la ora 5:30,6 lansete in 2 ca nu aveam loc pe ponton,nada multa,monturi fine,navomodel si sa inceapa partida.Langa noi,un pescar cu 8 lansete de ieri la pranz,nici o trasatura si canci peste...Incepem sa ne gandim la ce e mai rau,montam,nadim,planta,nu trece jumatate de ora si prima captura,1 ciortan la 1,3 kg,aaa bun inceput,trage alta lanseta,inca un ciortan la kil si tot asa pana ... mai mult

• 04-06-2012

Partida pescuit lozova galati

Am ajuns pe la 3 noaptea,era bariera pusa si abia pe la 5 a venit si a dat drumul,nu se pecuieste nocturn,nu se planteaza.Cu chiu cu vai 5 carasi la rama. Vremea superba,nada buna,degeaba dai 100 ron,nu se merita. ... mai mult

• 31-05-2008

Partida pescuit niculesti 1(cea fara agataturi)

am ajuns vineri la 16:00 si am momit timp de 1,5 h => racheta si catapulta. am pescuit cu 6 lansete si 2 undite. am stat pana sambata la ora 15:00, timp in care nu am avut nici o trasatura la lansete. la undite am prins caras si ciortanei la 300-400 g. am platit in total 80 lei: 30 ptr vineri seara si 50 ptr sambata; nu se pescuieste noaptea nimeni depe balta nu a prins crap. daca ploua e foarte greu de iesit de pe balta. balta arata bine, e curata, are potential, dar poate nu a fost z ... mai mult

• 04-05-2009

Partida pescuit podari

e praf Balta Podari,din ce scrie in Reclame ca balta are potential,ca are crap care nu la vazut nimeni la fata si doar cate un somn ratacit si numai zic de caras mai mare decat bricheta nu exista.... Ce mai ...nu merita osteneala....E VARZA ... mai mult

• 30-08-2009

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

sa va povestesc in citeva cuvinte.am ajuns la7 la Sacos cu inca trei prieteni ne-am desfasurat si i-am dat drumul pescuitului .am avut 14 bete cu diferite monturi majoritatea momitor+1 cirlig.am avut o singura trasatura si a mai avut una cel de linga mine,atit .am inercat cu tot ce am avut la noi :mamaliga,bigaroma(furaje crap)Maros 2 feluri combinate cu srot ,lapte praf ,squid octopus, aroma capsuni ,betaina ,palinca(fara misto) pe cirlig:porumb cu lucerna .migdale, miere ,palinca ,scoica, simp ... mai mult

• 18-03-2010

Partida pescuit belin-la plopi

• 20-05-2010

Partida pescuit lacul micesti

un lac frumos si foarte curat si bine amenajat in rest peste este in lac doar sunt cateva locuri unde manca mai bine dar ori cum se merita drumu pana acolo,si din cate am auzit o zis ca o sa mai bage ceva peste acuma cat de curand. ... mai mult

• 26-05-2011

Partida pescuit balta cojesti

Pacat de balta ca este frumoasa.Drumul cam lasa de dorit.Nu va duceti cu masini joase si nu mergeti pe ploaie. Despre pescuit....apa a scazut 2 cm pana la 12 noaptea iar apoi a crescut 3cm.concluzia......... ... mai mult

• 05-06-2012

Partida pescuit pescaria otvesti

am fost cu niste amci din sag ca le-am promis ca ii duc la balta laudata s-au distrat de minune nu le-a venit sa creada ce festival fac somnii africani.crapul mai slabut ca era tare cald dar tot am luat 3 bucati.mie cel mai mult mi-a placut la bufet fiindca era tare cald si au bauturi la rece......asa ca m-am mutat la terasa.merita locul de departe nota 10 si mai ales ca nu e aglomerat. ... mai mult

• 31-05-2008

Partida pescuit ior

zi placuta pt pescuit.am dat de pe insula mare cu o lanseta.am prins doi bibani!faptul ca una din intrarile in parcul ior este cam la 80-100m de locuinta am un oarece avantaj! ... mai mult

• 10-10-2008

Partida pescuit ghiroda

Zi bunicica de pescuit (inorat+vant +ploaie de dim), putin dezamagit dar a mers ok balta. S-a cam prins crap azi, insa nu mult. ... mai mult