Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit lacul micesti

dupa parerea mea printre cel mai bun lac din zona clujului,cu crap.am prins vreo 7 bucati de crap dintre care cel mai mare la vreo 3 kg o balta care o recomand pescarilor de crap si mi-a supus administratoru ca o sa repopuleze iara cat de curand.fire intinse ... mai mult

Partida pescuit valter maracineanu

am pescuit pe balta trei la varga de 7 metri apa are cam un metru am prins cam 10 carasi frumosi doi ciortani de trei si un kg.este cam a patra partida aici mereu am luat doi trei ciortani niciodata nu am stat mai mult de ora 12 ... mai mult

• 17-06-2012

Partida pescuit oltenitei

ca de obicei pe acest bazin nu ai timp sa te plictisesti.Am vrut marea captura dar nu a dorit sa vina.Am oprit in cele din urma trei crapi care au totalizat 7kg din cele 40kg prinse.Fire intinse va doresc. ... mai mult

Partida pescuit ganeasa 1

super tare partida!! balta cam murdara dar cu potential ... mai mult

• 05-09-2009

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

Am ajuns abia pe la ora 9 si am prins loc doar intre balta 2 si 3.Nici o miscare toata ziua.Pe toata balta a mers foarte slab,eu personal nam vazut nici un peste prins.Poate cand se mai incalzeste o sasi dea drumu.Orcum am auzit ca o sa bage prin 25-26 luna asta cateva tone de peste.O sal inparta intre Sacos si Ghiroda.Daca o sa se incalzeasca o sa vedem ce iasa. ... mai mult

• 21-03-2010

Partida pescuit csilag

inceput destul de atragator ,timpul fiind perfect pentru pescuit.incepand de la ora 10 caldura mare nici-o tragere pana am plecat.incepe sezonul pescuitului de noapte pentru ca ziua apa fierbe,nu ar strica mai multa ploaie pentru racirea apei. ... mai mult

Partida pescuit balta bodo

O partida de exceptie! Am nimerit la cateva zile dupa o repopulare, cu crapi intre 1kg si 2,5kg,dupa cum am inteles de la proprietarul baltii. Initial am inceput partida cu un feeder de 3,60m, urmand sa-mi montez si match-ul, ca apoi sa ma hotarasc, la care din ele voi continua.Ei bine, nu am mai apucat!!! Trasaturile, una dupa alta, crap dupa crap(pana max 3kg).Din pacate nu am putut selecta bucati mai mari(in alte partide am avut capturi de peste 6kg), pentru ca oricate boabe de porumb ... mai mult

• 18-06-2012

Partida pescuit zau de cimpie

am inceput pe la ora 5 dar nu-am vazut peste mare numai caras 2-3sute de grame ... mai mult

Partida pescuit camineasca

balta frumoasa,pe o latura paure pana langa apa ,drum aproape inpracticabil,pe ploaie nici gand sa intri fara tractor,paznicul foarte de treaba a strans taxa si nu a mai aparut pe acolo,bineanteles ca la venire nea intampinat cu "are peste balta ,anul trecut au populat cu crap si caras mare" am intrebat de C&R a zis ca da dar ce sa RELEASE daca CACH nimic,am mai pus o cruce neagra si pe balta asta ... mai mult

• 22-03-2010

Partida pescuit grivita

am mers de trei ori pana acum si de fiecare data am luat cate 1 sau doi crapi la 4-5 k.................... ............................... ......................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... mai mult

• 23-05-2010

Partida pescuit lacul micesti

pe cat de entuziasmat am plecat la pescuit, pe atat de suparat m-am intors acasa. inafara de cativa bibani prinsi la pluta, nimic nu a miscat orice combinatie am facut. un lac deosebit de frumos si curat...pacat ca nu se populeaza mai intens. ... mai mult

• 26-09-2010

Partida pescuit csilag

Partida pescuit padureni ciurila

balta este slab amenajata . Pe o vreme buna poate un pic torida sau adunat multi pescari incepand cu ora 9, sa prins caras de 200-800gr. cat cuprinde la vierme .la porumb am avut 2 rateuri . va doresc fir intins ... mai mult

• 19-06-2012

Partida pescuit catrunesti 3

se pare ca merge bine in cursul saptamani simbata si duminica foarte slab. ... mai mult

Partida pescuit sisterea

1 Mai Muncitoresc pe Sisterea alaturi de "Cainele" din Arad. Printre mici, bere, gratare, ceaune si muzica am avut o partida deosebita. Pestele nu s-a lasat intimidat de forfota de pe maluri si a venit pe paturile de nada. Inca o data Valea Popii Sisterea s-a remarcat printr-o deosebita curatenie, ordine, serviabilitate si respect din partea administratorului si paznicului si nu in ultimul rand prin maiestria in artele culinare ale bucataresei. Pestii nu s-au lasat nici ei mai prejos si ne-au of ... mai mult

• 09-05-2009

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

--mutat de admin-- NO COMMENT!!!!!o zi frumoasa de 20 martie cu soare si un pic de vant dar capturi de memorat!!!toate peste 5 kg !!!peste 75 % au intrat la porum cu aroma de capsuna!!!viermi,rame,larve mai putin!!!!pellete deloc!!!mai tot felul de boilies si atractanti dar degeaba!!!!porumb in dip sau aroma de capsuna!!!!mix tot de capsuna!!!!caras foarte putin dar frumos,majoritatea peste 3-400 de grame!!!!in rest o zi excelenta!!! ... mai mult

• 22-03-2010

Partida pescuit ciurila

O zi excelenta din punct de vedere meteo, din pacate nu prea s-a prins nimic notabil pe toata balta.Pe la 12 au inceput sa misune pe la suprafata fitofagii sa ne faca in ciuda.Un singur crap oglinda am vazut la un vecin de suferinta, de aproximativ 2 kg.In rest liniste si pace. ... mai mult

• 23-05-2010

Partida pescuit balta latime

12 ore si 10 lansete in doi.Am nadit cca 5 kg nada ptr. crap,la capatul baltii nr 2,langa cea de a treia balta,balta in care pescuitul este interzis.E prima data dupa 20 ani cand merg la pescuit in balta asta,si nu stiu daca voi mai merge aici.Este un loc bun pentru agrement,sa mergi cu familia etc.drumul foarte bun pana la balta cca 5 km de la bac.Am vb cu niste pescari ce pescuiesc regulat aici si mi au zis pe scurt ce se intampla aici si de ce nu este peste in cele doua balti,si de ce este pl ... mai mult