Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit ior

Saptamana trecuta am cumparat niste "scule".Vineri(30.05)ma-am intalnit cu un vecin(si el tot pescar,dar avansat)care mi-a propus sa mergem sambata dimineata la prima ora sa "incercam" doua lansete la stiuca!Pe 31.05 la apr05.20 eram pe una din insule!(locuim la apr 300m de lac).Am lansat(aruncat) de pe acea insula ,razant cu bradisul(cunosc f bine lacul) cam 1h(am prins o stiuca)!Apoi amondoi am inceput sa aruncam intre insula si pod(aruncam,recuperam.ne deplasam cativa metri samd)!Aproape de ... mai mult

• 02-06-2008

Partida pescuit livedea 3

balta frumoasa cu multa liniste dar si cu peste putin.la aruncat trei carasi si un ciortan la un kg jumate doua kg iar unul de trei patru kg scapat.cica la plantat intra mai mare crap si ten. ... mai mult

• 13-10-2008

Partida pescuit pescaria otvesti

Am avut o zi excelenta , am prins 4 crapi, 2 somni si 2 carasi.La balta asta m-am simtit bine intotdeauna si am prins de fiecaredata cand am fost,eu nu am plecat fara peste acasa.In judetul Caras,nu prea mai avem unde sa mergem la pescuit,asa ca vreau sau nu merg saptamanal la pescuit in Timis,mai precis la Otvesti.Am fost si la pescaria mare de la Sacos dar acolo nu mai au peste...ba da scuze e plin cu ,,somotei,,iar la Sacalaz(unde se spune ca se mai poate prinde peste),au taxa aia ciudata de ... mai mult

• 06-05-2009

Partida pescuit balotesti-fieni

Am fost si eu! Intradevar o balta superba cu conditii excelente (are apa in ea si apa era uda!)..decente..) Deodata a inceput sa cada (baba) novacu'../. in fata novac, in spate tot novac (si pe fata si pe spate si-n pozitiile toate= NOVAC!) In stanga mea novacii stateau langa mal , cum stau cartile in biblioteca..am inceput sa-i "rasfoiesc", erau cam de aceeasi greutate dar de culori diferite: albastri , rosii, verzi , argintiu-metalizati, nu mai stiam pe care sa-i aleg....vecinul din drea ... mai mult

• 02-09-2009

Partida pescuit podari

am fost pe aceasta balta iar si am reusit sa prind numai somn,la rama.in jur de 20 de kg.am fost placut impresionat de partida.crapul nu a vrut deloc deoarece era tot in mal,in bataie.am sa mai revin pe aceasta balta. ... mai mult

• 30-05-2011

Partida pescuit santioana

Doua capturi,doua rateuri si o ruptura. O partida placuta cu temperaturi de 14-15 grade pe timpul noptii. Ruptura cred ca a cauzat-o un cteno frumusel pentru ca nu am reusit nici macar sa-l vad. Merita incercata aceasta balta.Fir intins! ... mai mult

• 13-06-2012

Partida pescuit vladesti

Fata de ce reputatie avea aceasta balta nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor.Cred ca de mai bine de o luna de zile crapul parca a intrat in mal. Vreun norocos doar sa mai fi prins unul sau doi dar nu mai e cum era odata, iar drumul de pe diguri este de toata jena. daca nu esti atent te duci in lac sau in prut, depinde cum ai noroc. ... mai mult

• 04-06-2008

Partida pescuit pescaria otvesti

Pe mine m-a trimis prima data la aceasta balta,un amic care m-ai colaboreaza cateodata si cu cei de la revista si mi-a zis asa,,Vrei sa pescuiesti intr-un loc frumos si linistit? Dute la pescaria Otvesti ca dupa parerea mea(si a mai multor prieteni de-ai mei)este ca aceasta balta este ,,Cea mai civilizata din jud.Timis,, si are si peste in ea! Are dreptate ! Parerea mea este ca tocmai de aceea este categorisita asa datorita regulilor impuse(tocmai bune ca sa elimine o anumita categorie de ,,pe ... mai mult

• 03-09-2009

Partida pescuit pescaria otvesti

Astazi a fost o zi bestiala,a prins toata lumea crap si salonta(crap oglinda),viermii(kukaczi)au fost preferatzii pestilor,nu a fost nici o persoana care nu a avut captura. Eu aproximez ca s-au prins in jur de 7-8 buc/pescar(fara exagerare),insa cei mai multzi au fost eliberatzi. ... mai mult

• 21-03-2010

Partida pescuit bercu

a inceput cu un timp foarte frumos pentru pescuitul la crap,dar dupa discutiile si ce sa vazut pe balta balta a mers bine imediat dupa populare dar acum mai putin.am inteles ca saptamana viitoare se va popula din nou dar inca nu stiu cu ce.o sa vedem. ... mai mult

• 21-05-2010

Partida pescuit movileni

Balta mi-a dat impresia ca s-a saracit in 8 ore de pescut cu Porumb,patratica,boiles,pufuleti am avut parte de 2trasaturi ambele la porum 1. 6kg Fitofag la boaba da porumb (anason) 2. 1.5kg ciortan in rest dupa ora 11 nici o miscare ... mai mult

• 31-05-2011

Partida pescuit pescaria otvesti

oricum,la balta din OTVESTI sunt pesti , nu povesti! Si cu asta am spus tot! p.s. Capturi dinastea am mai avut cu multi ani in urma pe lacul Surduc,dar sa inputit treaba acolo decand se braconeaza fest.Toate bune,fir intins va doresc. ... mai mult

• 03-09-2009

Partida pescuit balotesti-fieni

am fost sambata si nu am prins nimic.locuri frumoase,tot ce vrei,mai putin peste.asa ca nu va duceti in week end mai ales.ca sa nu mai zic ca balta e full.poate in cursul sapt merge,in week en de praf ... mai mult

• 01-06-2011

Partida pescuit balta fundulea 6

am ajunspe balta in jurul orei 14,balta al fel ca fundulea 2,am plect si mam intors in jurul orei 18 am gasit loc a unde dadeam deobicei,au largit drumul de la safalt pana pe balta,singurul lucru bun,acum se poate pescui si pe malul celalalt dezavantaj pentru cine planteaza,dimineata probleme cu cine vine mai tarziu pe balta,am prins o salonta de 4kg.si doi ciortani la 2kg.am pescuit la plantat cu 10 lansete si o varga,pacat a devenit o balta comerciala ca fundulea 2.pestela din ungaria foarte g ... mai mult

• 16-06-2012

Partida pescuit lacul tineretului

Lacul este superb,capturica dezamagitoare am pescuit cu doua vargi,iar pazniki sunt tare exigenti i-am zis sa dau cu una si mi-a luat bani de doua.Am luat 2 kg caras,niste lostrita si o rosioara la vreo 300g.Insa am vazut doi barbati ce lega guta de vasla barci si se facea ca merge cu barca dar dadea la japca ... mai mult

• 08-05-2009

Partida pescuit ghiroda

Urata vreme, zi buna de pescuit. Nu manca mai deloc crapul la altceva decat rama neagra. ... mai mult

• 05-09-2009

Partida pescuit ghiroda

Vreme destul de frumoasa,dar cu vant destul de tare.Am prins un loc plin de agataturi si nam prea avut sanse.In schimb au fost langa mine 3 baieti cu barcuta care au luat vreo 6-7 crapi.Doar la mare distanta de mal.In rest cam slab pe balta.Am incercat si la bile dar tot degeaba. ... mai mult

• 21-03-2010

Partida pescuit lozova galati

in sfarsit o partida multumitoare. am ajuns la 0ra 5 pe balta. la ora 6 am luat crapul la porumb bonduelle. carasul tragea binisor. am luat 12 bucati. 5 kg. unul cam la un kg. la viermusi majoritatea. ... mai mult