Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit turcoaia

se retin doar 5kg de crap ,dar este o balta unde va veti aduce aminte de pescuitul de odinuara cind crapul se prindea la rima sau la viermus pesti capturati doi crapi la 3kg bucata si 20kg de caras cam la 700gr-1kg bucata ,ori cum este o balta buna . ... mai mult

• 16-05-2011

Partida pescuit rusciori

am ajuns pe balta la ora 12.30,am folosit 5 scule ,momeli folosite boaba de porumb dipuita in csl si esenta de vanilieasta ptr crap iar la caras a mers tratitionala rama si viermus ca nada folosita ttx amestecat cu o nada din comert ceva canepa si vanilinu mai stiu denumirea dar s-a dovedit a fi buna .capturi un crap romanesc la 3 kg.si o salonta la 2,5 kg.caras in jur de 5 kg. o partida reusit avand in vedere durata partidei de la 12.30 pana la 17 ccand ploaia ne-a usiuit acasa.fire intinse ... mai mult

• 20-05-2012

Partida pescuit taureni

a fost o partida de pescuit frumusica cu capturi marisoare (caras intre 250 - 400 grame/bucata). ploile (in patru reprize destul de lungi) au cam incurcat socotelile dar a meritat iesirea pe balta si numai pentru relaxare. ... mai mult

• 26-05-2008

Partida pescuit paulesti 1 si 2

O partida buna cu capturi intre 2 si 4 kg. Taxa s-a facut 50 lei si de la ora 12,30 lei in afara de aceasta veste "neplacuta" baltile mai au peste ,aproape toti pescari plecand destul de multumiti. ... mai mult

• 01-10-2008

Partida pescuit ghiroda

A mers destul de slab azi :( ... mai mult

Partida pescuit ghiroda

Eu si cu un amic am luat caras dupa caras la pluta, in total 8.4 kg. Crapul a mers fff slab, pentru prima data am dat pe balta 2, aici e mult puiet de crap sub 1 kg. Desi unii tin mult la porumb , mi s-a confirmat faptul ca peletele sunt baza :). ... mai mult

• 16-08-2009

Partida pescuit lozova galati

o zi fructuasa am luat vreo 4 crapi dardoar 2 am putut sa ii scot pt ca aveam fir de 0.20 (dadeam si la caras) crapii i-am luat la porumb de conserva iar carasul la rma a cu viermusi. pe balta mai erau vreo 10 pescari. ... mai mult

• 18-05-2010

Partida pescuit somes

Morunasii se pare ca sunt singurii pesti care se mai hranesc pe Somes in zona Mica-Dambu Mare de langa Dej. Am incercat si la fund cu rama groasa,coropisnita si mamaliga, fara nici un rezultat. Decat nimic e bine si asa. ... mai mult

• 05-09-2010

Partida pescuit mata radeanu

O vreme superba atat ziua cat si noaptea.Carasul a tras bine la rame si viermi.O partida buna dar fara capturi remarcabile,o singura ratare nu stiu ce era dar era puternic la boabe de porumb,si cred ca au cam disparut carasii aia mari di balta asta. ... mai mult

• 17-05-2011

Partida pescuit movileni

Am facut dou partide de pescuit prima pe 3-4.05.2012 si a doua pe 11-12.05.2012,amandoua noaptea.Doi pescari,10 lansete,si 2 kg de caras bolnav plin de pete rosii si fara aripioare.Cred ca balta Movileni e de domeniul trecutului,si e infestata cu ceva,nu cum spune paznicul ca ar fivorba de cormorani.Cred ca nu merita atentia pescarilor balta asta atata timp cat administratorul nu ia masuri.Pacat,este aproape de oras si era la indemana multor amatori de pescuit.nu cred ca voi mai merge prea curan ... mai mult

• 24-05-2012

Partida pescuit oltenitei

O partida foarte buna cu multe capturi de crap intre 1 si 7 kg.Cu siguranta o sa revin pe aceasta balta! ... mai mult

Partida pescuit baneasa

SLAB DE TOT NU MAI ESTE BALTA CARE ERA ACUM 2-3 ANI,CARAS MIC ,PLATICA,SI TE OMOARA SOMNUL AFICAN CIT DEGETUL PACAT DE BALTA PE VREMURI ERA BUNA ACUM DE EVITAT ... mai mult

• 17-08-2009

Partida pescuit somes

multa ploaie,agataturi.am schimbat vreo 3 monturi si la fund si la linie dar nimic,vine foarte multa mizerie din amonte.sunt pescari care baga in juvelnic mreana foarte mica,pacat,in viitor nu stiu cum o sa fie daca pescuim in acest ritm. ... mai mult

• 05-09-2010

Partida pescuit fulga

Balata mare,cu potential,locuri de campat bune,stuf. Cred ca era la bataie si d-aia nu a mancat... Nici ceilalti colegi de suferinta nu au avut capturile scontate. Cu siguranta voi reveni pe aceasta balta! ... mai mult

• 18-05-2011

Partida pescuit turcoaia

luni 21.05.2012 la ora 16 eram deja pe balta Turcoaia,2 pescari 8 lansete.Balta era plina de pescaricare au ramas peste noapte,si cred ca era si o echipa de pescari profesionisti pentru ca trebuia sa fie concurs pe 22,dar s a amanat din cauza vremii nefavorabile.Ce pot sa va spun e ca am nadit cum am ajuns in 2 locuri cam 3kg de nada in fiecare loc.Nu am avut nici o trasatura pana am plecat pe 22 la ora 09,doar partenerul meu de pescuit a prins un caras,400g si ala cred ca era ratacit.Nota 4,ce ... mai mult

• 24-05-2012

Partida pescuit sisterea

Un lac deosebit, patron si administrator pe masura! ... mai mult

• 27-05-2008

Partida pescuit paulesti 1 si 2

Drum asfaltat"curea" da'de la asfalt "belea" (cca.300m pana unde se poate parca relativ "la vedere"-nu se poate parca pe mal. Daca ploua mai hotarat, astia 300 de metri devin 300 de kilometri (daca e vreunu cu tractoru pe aproape!) Desi crapul este"la bataie" in perioada asta , n-am vazut NICI-O miscare! Nici de carasel sau alt peste! Doar broaste si exasperant de multe lisite si cufundaci (treceau prin fata mea , cam la fiecare 10 minute,singuri sau cu cate 1-2 boboci care se mai poticneau ... mai mult

Partida pescuit taureni

un dezastru nici macar carasi sa nu prinzi? ... mai mult