Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit moara vlasiei 2

Vineri la ora 5,30 balta era ocupata mai mult de jumatate. Am plantat cele 4 lansete si apoi a inceput recitalul. La maxim o ora aveam trasatura zdravana. Daca nu aveam bait-runner-ele ridicate cred ca lansetele erau in apa. Dupa primele 2-3 capturi (care au fost peste 5 kg si a trebuit sa le eliberez) incepusem sa-mi doresc sa prind un peste mai mic. Pana la urma am reusit sa prind un crap la 4,70 kg pe care l-am putut retine. Daca accepti regulamentul si faptul ca la 30 de secunde dupa ce ai p ... mai mult

Partida pescuit turcoaia

o partida foarte reusita dupa parerea mea . desi foarte frig am reusit sa agat un crapusor foarte frumos la porumb pe fir de par. carasull nu prea tragea dar am luat vreo 15 bucati la viermusi si la rama ... mai mult

• 19-05-2010

Partida pescuit clubul pescarilor prahova

Am participat la un concurs de pescuit organizat de ISU Prahova pe balta de la Bucov. Au participat 25 de echipe de pescari amatori formate exclusiv din pompieri din cadrun ISU Prahova. Concursul a inceput pe data de 09.08 la ora 12 si s-a terminat pe 10.08 la ora 12. Locul 1=17,3 kg Locul 2=14,0 kg locul 3=13,6 kg Captura =4,2 kg ... mai mult

• 11-09-2010

Partida pescuit lacul micesti

O partida in care am vazut in sfarsit si crap.Am nadit cu bulgari de nada compusi din TTX,porumb conserva,canepa,spartura de porumb, aditivata cu Haldorado Haiducul maghiar.Am pus pe fir de par si pelete Haiducul maghiar insa fara rezultat.Un singur crap, desi pe lac au fost pescari si cu 3-4 bucati frumoase. In linii mari, o partida bunicica. ... mai mult

• 22-05-2011

Partida pescuit csilag

la ora 15 deja pe balta,pescari putini cred ca din cauza timpului,vant,nori si ploaie.caras cat cuprinde la boabe,crapul a intrat in timpul noptii la pelete.un dril frumos scurt in jur de 5 minute.in rest nici-o miscare. ... mai mult

Partida pescuit greaca-cercani

NOU In data de 07.10.2008 balta sa populat cu 2 tone de crap intre 2-5kg buc. Urmatoarea populare va avea loc in data de 10.10.2008 cu inca 2tone de crap intre 2-5 kg Incepand cu weeknd-ul 10-12 Octombrie si in urmatoarele weekend-uri pe balta GREACA-CERCANI se va modifica regulamentul astfel: Taxa ramane de 100ron/zi Masinile se vor lasa in parcare. Se va retine 5 kg de peste (CRAP) Crapul sub 1kg se va elibera imediat in apa. Pescarii care nu vor prinde cele 5 kg ... mai mult

• 08-10-2008

Partida pescuit fundulea 2

Povestea balti este ca aceasta balta este o balta de 3 lei adica nu merita deca daca vrei sa prinzi niste caras sa fai un gratar si a asculti o manea de la vecinu .povestile alea cu a prins kilede peste vrajeala patronului cu caturile filmate pe te mobil etc omu e de nota 10 a bagat si el cateva sute de kil de caras si ciortan pe care si a scos bani de mult.CUM am mai spus si in alte comenarii ale mele despre balta asta este de evitat nu meita decat pt gratare si manele pescari adevarati cauta a ... mai mult

• 03-05-2009

Partida pescuit ghiroda

Cele cinci ore petrecute pe balta din Ghiroda au fost super,mai toata lumea a prins crap, pescuitul langa mal are dezavantajul ca balta are multa verdeata. Caracuda mai mica ca palma sa prins in decursul zilei, dar am avut capturi de crap de 3 kg si mai mici per ansamblu o paritida reusita la pluta. Crapul se plateste cu 10 ron/kg, caracuda la liber pana la 3 kg ... mai mult

Partida pescuit mäƒgura 1

Am venit la recomandarea unui prieten si m-am simtit super OK.La ora 6 eram pe balta pregatit sa incep sa arunc.Vremea schimbatoare,ba soare ba nori,vint nu mai spun.Am luat 4 ciortani si 2 somni africani.Paznicul de treaba,m-a invatat la ce sa dau si unde sa dau.O sa revin. ... mai mult

• 20-05-2010

Partida pescuit chiroiu 4

Am fost pentru prima data pe aceasta balta si am ramas placut impresionat. Partida a inceput la ora 7.00 si s-a incheiat la ora 15.30 din cauza ploii si a vantului care a pus plaurii in miscare. Am pus pe saltea 4 pesti din 5 prezentari, totalizand 24 kg. Tinand cont ca nu cunosteam balta, ma declar super multumit si voi reveni cu ce mai mare placere. ... mai mult

• 23-05-2011

Partida pescuit balta fundulea 6

am ajuns pe balta pe 31-05-2012 in lurul orei 16,am aflat de la paznici ca balta a fost luata de dl.Visan cel care are fundulea 2,podari,cu regret am aflat ca vechiul patron a scos o parte din peste,dar se vor face repopulari ce a ce sa intamplatbalta a fost populata cu cc.1,3tone de crap de cc1,5-3kg.iar pe data de 5-06-2012 balta va fi populata cu 3tone de crap de2-4kg.din pestele bagat am prins 2 buc.de cc2kg.iar din cel vechi 2 buc.de cc3,5-4kg. ... mai mult

Partida pescuit cotul baciului

dunarea crestea ,pestele nu sa dat ,a mai prins vecinu un crap la 5 kg in rest somotei,iar vremea foarte urata mai ales duminica . ... mai mult

• 08-10-2008

Partida pescuit ghiroda

A mers foarte foarte slab balta, doar cativa crapi prinsi la peste 300 de pescari. Am avut o singura trasatura toata ziua si am luat un singur crap :( . Am vazut ceva salonta marunt prins de cei care dadeau la carasei ...un lucru foarte bun, crapul se inmulteste bine aici. Cei care dadeau la carasel(mai mic ca palma) au luat o gramada, am vazut si oameni care se chinuiau sa "marite" din ei ca aveau peste 3Kg si nu vroiau sa dea bani pe el. Atmosfera este foarte frumoasa...te simti ca in Delta.. ... mai mult

• 04-05-2009

Partida pescuit firiteaz

Chiar daca nu am prins nimic m-am simtit extraordinar,vecinii mei si din stanga si din dreapta au prins fiecare cate un crap,unu la 5Kg si unu la 4,5Kg(cantarit),cu prima ocazie sigur o sa mai merg,este un loc deosebit,in pret sunt incluse 2Kg de crap(daca prinzi mai mult si vrei sa-l iei acasa platesti diferenta) insa exista conditia ca si captura sa nu fie mai mica de 1Kg si mai mare de 3Kg,in caz contrar captura se elibereaza obligatoriu,salaul este gratis si carasul gratis 5Kg. Pentru cei ca ... mai mult

Partida pescuit balta piteasca 3

Nimic spectaculos/ Am pescuit la plantat.Nu stiu daca merita balta asta desi administratorul sau patronul a zis ca are crap de la 300 de g la 22 de kg. E cuvantul lui impotriva baltii. Decideti si voi Nu pot sa spun ca e buna sau nu balta dupa o singura partida . Decideti voi daca mergeti sau nu. Fir intins ... mai mult

• 12-09-2010

Partida pescuit mata radeanu

Am pescuit pe canalul din partea dreapta,cum intri.Timpul ft frumos.Nota 10.Am prins mai multe stiuculite dar le-am dat drumul.Am oprit doar una care avea aproape 1 kg.Balta are mult peste.Drumul este ft,ft,ft prost.Nu va recomand sa mergeti la sfarsit de saptamana. ... mai mult

Partida pescuit rusciori

am mai fost acum 2 saptamani si nimic cu toate ca am stat aproape toata ziua acum am fost pe balta pe la ora 14.30 si am stat pana la 19 si am luat 15 bucati de caras da frumoase 700g-1 kg bucata deci o balta cu toane cand esti satisfacut de partida cand pleci cu regrete.fire intinse ... mai mult

• 30-05-2008

Partida pescuit rusciori

la mine fff slab dar un pescar de langa mine a plantat cu vaporasul si a luat ciortani frimosi dar eu am dat kics asta e mai incerc ... mai mult