Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit pescaria otvesti

Desi am ajuns in jurul orelor 14.00 la balta,am avut activitate intens,Sincer?... nu ma asteptam,in apa asta totusi,prea rece.Primul l-am luat la viermisori,o oglinda frumoasa de 3,600 kg,iar ceilalti 2 crapi la rama rosie. La inceput am incercat cu niste carlige mult prea mici(zic eu!)si am ratat destule ocazii din aceasta cauza(am tot auzit ca trebuie instalatie fina si carlige mai mici in perioada asta) problema fiind ca nu reuseam sa intep.Am legat alte carlige,de aceasta data de 6 si totul ... mai mult

Partida pescuit turcoaia

02-03.06.2012.Dezastru total.Sa prin ceva crap pe balta dar numai la plantat,in rest nimic.Cateva platici,cativa carasi frumusei,dar daca nu plantezi nu faci nimic,si mai ales ca balta e plina de plante,si cand ajunge ciortanul la 30m de mal se baga in bradis si gata.Administratie de doi bani,paznic la fel,mizerie mizerie mizerie.Fire intinse! Daca stie cineva o balta buna de pescuit din mana fara barcuta,poate scrie aici. ... mai mult

• 06-06-2012

Partida pescuit bellaria

partida de pescui de 36 de ore pescuit numai pe timp de zii cu boilies home made afundant gust de porumb 18mm, apa era inca destul de rece si crapul nu se vedea deloc ,in sfarsit dupa 2 partide fara capturi acum in ultima sesiune am reusit sa capturez 4 exemplare destul de onoroase !!!pe balta sa prins putine exemplare , presiunea de pescuit era mare undeva la 15 echipe de pescari , ma bucur ca din toate exemplarele prinse pe wikendu respectiv pe balt ... mai mult

• 04-05-2009

Partida pescuit zau de cimpie

In acea zi vremea a fost frumoasa dar pestele nu prea a vrut sa puna gura decat un cteno de 2,2 kg in rest doar peste mic la pluta adica , caras de 2-500g . ... mai mult

Partida pescuit paulesti 1 si 2

o balta buna zic eu si se poate prinde peste destul de frumos am stst 12 ore si am prins 3 crapi la 3.5 kg buc si un cten la 1.5kg la bat crapii pe lansenta eu zic o partida buna fata de alte balti de la noi pe langa ploiesti ... mai mult

• 14-09-2010

Partida pescuit iaz trifesti

Salut pe data de 06/06/2012 am fost la iazu de la trifesti si nu am prins decat 1 kg de caras dar si ala mic nici o trasatura la lanseta si am dat si cu placuta de srot si cu porumb nimic partida a durat de la 6 la 15 am mai fost cu niste prieteni si la fel nimic nu au prins nici ei o trasatura la 20-30 min la undita Am mai fost anu asta de 3 ori si la fel slab un singur pescar a luat un ciortan la 1kg precizez ca vremea a fost buna Regulile balti s-au schimbat:ajungi pe balta la cat vrei ( ... mai mult

• 08-06-2012

Partida pescuit b&l din merk

Am ajuns la balta la ora 6,30 ora Romaniei (5,30 ora Ungariei). Primul crap l-am prins pe la ora 12. Intre ora 14 si 18 nu s-a prins nimic. Apoi putin dupa ora am prins 2 crapi in decurs de 5 minute.Nici nu am apucat sa arunc prima undita in apa ca a tras la a doua. Este o balta SUPERBA cu foarte mult peste. Toata lumea a prins cel putin 1 crap plus mult caras. E voie sa se duca si acaasa 2 crapi sau amuri ; in functie de biletul platit( 3000 forinti=45 lei=2 crapi pana in 3 kg, 4000 foriti= ... mai mult

• 04-05-2009

Partida pescuit iernut

A fost o zi frumoasa , dar pestele nu a vrut si doar la pluta am reusit sa prind ceva caras. ... mai mult

Partida pescuit turcoaia

o partida reusita daca nu daea ploaia. am luat un crap la porumb si cativa carasi. pe balta erau nin jur de 12 pescari apa inca foarte rece probabil de asta nu trage crapu. am plecat la dunare in speranta poate intra ceva ... mai mult

• 21-05-2010

Partida pescuit vitan 3

Azi am vrut sa incerc si acest mic iaz amenajat pe o fosta fundatie de bloc abandonata si am avut placuta surpriza sa vad ca este peste si se poate prinde chiar cu succes chiar si crap.Taxa este de 30 ron si poti lua caras cat prinzi acasa iar crapul la taxa asta doar C&R.Daca vrei sa pleci acasa cu un ciortan faci exactcum am facut eu adica am platit cu 17 ron kg de crap.De prins am reusit sa prind unul la 2kg dar si mult ten plus ciortanica sub un kg care au luat drumul apei.Sa nu uit ca am pr ... mai mult

• 14-09-2010

Partida pescuit mata radeanu

Partida inceputa ieri la ora 7 si terminata astazi pe la 11 pentru ca pestele a devenit din ce in ce mai mofturos. Rezultatul: sase ciortani care impreuna sareau putin peste 6 kg, toti veniti la boaba de porumb dulce, un novac la pufarin cu aroma de stuf si lucerna, un caras la 900 gr si restul caras ca palma. Ar mai fi de adaugat doua rupturi la cteno pe montura de crap cu patratica mare (pentru astia cred ca o sa fac montura ca pentru somn ca m-am saturat de cate ratari am avut) plus o undita ... mai mult

• 10-06-2012

Partida pescuit blanzi 1

EU AM LUAT 7 BUC.1KG SI 2.5 KG 6KG DE CARAS NUMAI LA MAMALIGA MERITA CEI 50 LEI ATEII SA VINA LA O PARTIDA SA SE CONVINGA VA CONVOC LA O PARTIDA JOI 02/06/2001 SI DUMINICA 05 06 2011 BAFTA SI SA-VO TRAGA LA FUND (DACA STITI O BALTA MAI BUNA SPUNETISI MIE) apropo ciortanul sub 1kg se elibereaza corect nu ... mai mult

• 29-05-2011

Partida pescuit podari

am ajuns pe balta in jurul orei 4 dimineata,drumul a fost pietruit pe portiuni daca ploua mai tare cam greu de iesit,am pescuit cu 4 lansete la crap la plantat capturi 0,la o varga caras brichetar fara numar in 4 ore cc.3kg.dat la un vecin care pescuia langa mine,la o alta varga am prins un somn de 2kg. si amscapat altii 2,cel mai mult sa prins somn african,paznicul a luat taxa si nu a mai deranjat. ... mai mult

• 11-06-2012

Partida pescuit valay

Ozi norocoasa, dupa ce inainte cu o zi a plouat torential. am momit cu mamaliga si pe carlig am pus rama de pamint Am prins un caras rosiatic. Analizati capturile din sectiunea adauga capturi ,unde am sa postez pozele din aceeast data. ... mai mult

• 01-06-2008

Partida pescuit greaca-cercani

o balta destul de curata, bine amenajata dar din pacate pestele nu a vrut.probabil ca din cauza popularii masive[marti 2tone intre 2si5kg si vineri inca doua tone] este zapacit.[trebuie sa il credem pe cuvint pe unul dintre patroni].in rest o zi superba de pescuit. atentie pentru cei ce vor sa mearga acolo evitati drumul prin hotarele,daca tineti la masinile voastre.am sa mai incerc o data anul asta daca ma lasa timpul. fir intins ... mai mult

• 13-10-2008

Partida pescuit iernut

este o balta superba dar trebuie lansat cam la vreo 200m de mal ... mai mult

• 05-05-2009

Partida pescuit undeva in ungaria

Este prima data cand ma duc pe aceasta balta. Este o balta extraordinar de frumoasa ca locatie si peisaj. S-a prins bine astazi caras la vermusi dar si ceva crap.A fost destul de rece , a batut vantul de dimineata dar spre seara a fost ok si a inceput sa manance. ... mai mult

• 20-03-2010

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

O zi foarte calduroasa pentru aceasta data(35grade la pranz!).Am inceput partida la ora 7, pescuind cu doua feedere de 3,60m.Am pregatit o nada alcatuita din: 1kg TTX fin de la Van Den Eynde, 3kg Sensas 3000 Club-Feeder, 250ml aditiv Sensas Aromix-Carpes,1cutie conserva porumb Bait Corn-Carp Expert.Ca momeala am folosit porumb din aceeasi conserva si pelete solubile de 12mm de la Maros, trase pe fir de par la un carlig Kamasan de 8. Dupa nadirea cu un cosulet de 60gr, prima trasatura am avu ... mai mult