Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit balta vulpoi

Salut , Fiind din Bucuresti majoritatea partidelor de pescuit mai mici de 48 de ore le fac pe baltile din jurul orasului . Pe timp de iarna,principala preocupare in ceea ce priveste pescuitul o reprezinta documentarea si cautarea de locatii noi de pescuit, care sa se apropie de idealul meu si al prietenilor care impartasesc acelasi hobby. In urma discutiilor cu prieteni mai vechi am aflat de balta Vulpoi si marele potential care ar parea a fie promitator si recunosc ca am fost reticent l ... mai mult

• 11-05-2013

Partida pescuit lac ianculesti

........................................................................................................................................................................................................................................ ... mai mult

• 14-05-2013

Partida pescuit lacul trusesti

Concurs de crap > partida de pescuit va incepe la ora 6 dimineata si se va termina la ora 12 amiaza. va oferim premii . locul 1, 2 ,3 . va asteptam pe balta noastra pentru a va distra pe cinste............................................................................................................. ... mai mult

• 15-05-2013

Partida pescuit arges

apa curgatoare ,iei o data si de 3 ori nimic,ca pe rau.mananci momeala ,obletii,daca ai iei si pe aia.ioc caras, mreana ,clean.teghesul sa traiasca.daca vin si acolo cu plata aruncati in balta pe HOTI ... mai mult

• 31-05-2013

Partida pescuit floarea popestiului

A fost o iesire superba cu inca 4 pescari. Per total s-au prins aproximativ 150kg de crap din care peste jumatate au fost mai mari de 7kg. Am nadit cu aproximativ 3kg de bile si am pescuit numai pe bile tari (2 sau 1 bila si pop-up) incercand sa selectam pestele mare. ... mai mult

• 28-06-2013

Partida pescuit gogosari

Am pescuit 18h cu 6 lansete plantate pe porumb si o fixa.La plantat am luat un caras la 300g.La fixa trage carasul intr-o veselie,preponderent caras mic 100-150g dar ocazional mai pica si cate unul mai imbracat.Am fost singuri pe balta.S-a dus si balta asta.Pacat. ... mai mult

• 21-07-2013

Partida pescuit parlita mica - pasarea 5

balta cindva frumoasa in sensul ca de bine de rau luai si tu cel putin 5-6 carasi mai rasariti.. in primavara acum au populat balta cu policultura sau cum i-o spune.. te omoara brichetaru.. nu mai pica nimik mai rasarit.. multa ciortanica de 100 de grame... si nici patronatul nu mai e interesat de amenajarea locului... in anii trecuti erau citeva locuri in stuf.. acum doar au dat foc la stuf fara sa mai amenajeze ceva... se multumesc doar cu lume care vine la un gratar o manea si ceva de baut.. ... mai mult

• 07-08-2013

Partida pescuit cornetu

am pescuit pe arges in zona ordoreanu este un gtopan care are legatura cu argesul erau cam 5 masini pe balta eu unul nu am prins nimic a fost ceata cica sa prin caras balos si sabioara caND ESTE VREMEA MAI BUNA PROBABIL ... mai mult

• 17-01-2014

Partida pescuit lacul brates

a fost o partida super a tras de dimineata de la ora 8 cu o mica pauza de la 11 la 13 cand nu a miscat am fost pe malul de est paralel cu calugaru am incercat si la mustaciosi dar fiind foarte rar ca braconieri lau strecurat nu am avut nici o trasatura va recomand sa incercati. fire intinse ... mai mult

• 19-03-2014

Partida pescuit mata radeanu

Am fost la pescuit la ferma piscicola Matza Radeanu din satul Vadeni comuna Cavadinesti,judetul Galati. Vremea a fost buna in mare parte cu exceptia vantului care a batut spre seara. Probabil balta are peste dar cat am stat acolo,nu am prins mai nimic.Erau multi pescari dar nici unul nu avea peste in juvelnic. Balta este curata,drumul bun,paznicii nu te jeneaza pacat ca nu are si peste.Probabil il scot toamna cu plaseele. ... mai mult

• 11-04-2014

Partida pescuit corod

balta mare si frumoasa, insa pacat de populatia piscicola din aceasta balta care e plina doar de caras si ala nu prea stralucit. Am zis sa incerc aceasta balta pentru ca in galati nu prea ai unde sa pescuiesti si am ramas profund dezamagit....tragea carasul si la boilies de 10 mm. Am pescuit impreuna cu 3 prieteni care au avut aceleasi rezultate 2-3 kg caras.la sfarsit am inteles de ce eram singurii de pe balta, nu pastele era vinovat... fire intinse ... mai mult

• 24-04-2014

Partida pescuit vulpoi

balta intens promovata, 3 partide anul asta.Primele doua soldate cu un singur ciortan la 1,5 kg iar ultima cu doi ciortani la 2,5Kg si 1,5kg in 24 ore.Mentionez ca si partidele anterioare au fost de 24 ore unde am pescuit impreuna cu 3 prieteni care nu au prins nimic in afara de caras la 100 gr. De fiecare data pe balta in jurul meu nu am vazut pe nimeni sa prinda CRAP, INSA PE CELALALT SITE OBSERV CA S-A PRINS IN DRACI???!!! PE VULPOI CONCLUZIA: BALTA MICA ,FRUMOASA, CURATA, PERSONAL AMABIL ... mai mult

• 27-04-2014

Partida pescuit mariuta 3

Am pescuit intre orele 16.00 si 7 dimineata a doua zi , vremea a fost frumoasa inspre seara a inceput sa ploua , am pescuit exact langa cabana paznicului langa ponton se vede si in poza , am fost singur pe balta ,am pescuit la plantat cand a inceput ploaia am vrut sa strang sculele si sa plec , dar parca ceva imi spunea sa raman si nu mi-a parut rau ca am avut 3 trasaturi fiind singur mi-a fost greu sa scot si am scapat 2 bucati una in larg si unu in mal , dar am reusit sa scot o frumusete de c ... mai mult

• 06-06-2014

Partida pescuit blasova

balta full, peste nu prea se prindea, malul de peste jumatate de metru si foarte afanat, un singur ten in 48 de ore.Colegii mei si mai rau. in rest caras dar nu foarte mare intre 200 si 400 grame. paznicii ne-au deranjat doar dimineata pentru taxa , stiau ca nu prea e vad! fire intinse ... mai mult

• 02-07-2014

Partida pescuit iaz frasinel piatra neamt

Balta foarte buna, atitudine administrator balta excelenta, un deosebit bun simt si respect pentru pescar, balta linistita, posibilitati petrecere si recreere cu familia, liniste, densitate peste buna. Am fost pe aceasta balta in fiecare an in ultimii trei ani si pot spune ca nu am plecat niciodata dezamagit de pe aceasta balta. Sper sa ramana asa in continuare. Voi merge sigur si anul acesta cand voi ajunge in zona. ... mai mult

• 09-07-2014

Partida pescuit cotoroaia

Accesul este destul de bun - se merge pe sosea asfaltata pana in localitatea Cotoroaia (am folosit google map pe telefon - m-a dus pana in poarta baltii). Dupa ce se trece de indicatorul de intrare in localitate, aprox. la jumatea pantei, pe partea dreapta in fata unei porti metalice este un pod mic peste santul de langa sosea, delimitat cu anvelope de camion (fiecare anvelopa se vede doar pe jumatate). Dupa aceste anvelope, primul drum la dreapta (drum de pamant) va duce spre liziera unde gasit ... mai mult

• 21-07-2014

Partida pescuit lac ianculesti

o partida reusita de pescuit, mult caras si babusca.un crap de 12.200 kg foarte sanatos si luptator. vremea a fost una buna pt pescuit desi vantul a suflat neancetat. recomand aceasta balta, cu incredere. voi revenii cu noi partide de pescuit ... mai mult

• 08-05-2015

Partida pescuit mariuta 3

Am ajuns pe Balta in jurul orei 5 Dimineata si am pescuit pana la ora 17, vremea a fost superba pentru pescuit, un pic inorat, pe urma a iesit putin soarele. Am pescuit in coada baltii aproape de teava, eu impreuna cu inca 4 colegi, in fata la cabana paznicilor. Mai erau vreo 5 masini, am pescuit mai mult la bomba cu bonduel si am luat un ciortan la 2-5 kg si cateva platici frumoase una din ele la 1,2 kg si 6 carasi in total vreo 7 kg de peste, am fost cat de cat multumit dar si un pic dezamagit ... mai mult