Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit pescaria otvesti

am avut o noapte excelenta impreuna cu cei 2 verisori si inca un prieten , ne-am distrat pe cinste , ne-a lasat gazda sa momim cu barca si pe la orele 2.00 noaptea a inceput festivalul , zic asta pentru ca am prins 6 crapi toti mari(4-6 kg),somn african 4 bucati si varu a luat un amur(cteno) de 13,455 kg o frumusete de peste care ne-a dat de furca vreo ora buna.nu am folosit prea multe feluri de momeli caci porumbul de borcan cu aroma de scoica a facut ravagii printre crapi.noi am mai fost de vr ... mai mult

• 04-09-2008

Partida pescuit bila

am ajuns la ora 6 seara ,am intins sculele cu toate tipurile de momeli dar se pare ca nu vrea decit bomba cu pufuleti cu aroma de usturoi[din spusele altora].linga noi doi baieti au intrat sa planteze 'din mina'.am ramas dezamagit cind am vazut ce adincime are apa. era sub genunchi.am stat totusi pina la ora 3 dimineata in speranta ca voi prinde ceva.insa nimic. nici macar un 'tac'.am plecat pe piteasca 1 unde am prins un ciortan de 2,5kg si am eliberat multa ciortanica sub 800g. cel putin am av ... mai mult

• 04-09-2008

Partida pescuit chiriacul 2

an pescuit de noapte si plantate ,a treia oara de cand nu am mai vazut peste de pe chiriacu ,un vecin a prins un sobolan de apa si el tot plantate.anu trecut a mers bine ,am prins mereu de fiecare data, am schimbat impresia total despre chiriacu nu pot sa ma resemnez ,de tri ori si nici un tac? toata lumea nemultumita. ... mai mult

• 03-09-2008

Partida pescuit larga

A fost prins la plantat. ... mai mult

• 02-09-2008

Partida pescuit oltenitei

O zi excelenta de pescuit cu vant moderat si cer partial noros.Capturile au fost pe masura vremii dar a trbuit sa mai platesc un bon ca sa iau mai mult peste acasa,fara sa mai pun ce am eliberat. Am prins foarte bine la rama somn dar a muscat si la slanina de la kaizer.Crapul l-am luat la boiles iar carasul (trei la numar) la viermusi. ... mai mult

• 01-09-2008

Partida pescuit capleni

Pe fondul unei diminati reci,si cu putin vint,la orele 6 a inceput partida de pescuit pe balta privata de la Capleni.S-a momit locul cu mamaliga dupa reteta postata ( Mamaliga dulce)care se pare sa fie de buna calitate,atragand pestele in zona nadita.La captura de somn drillul a durat cateva minute,pestele fiind mai tare ,fata de cand a fost populata balta,iar la crap si carasi a fost un drill obisnuit. Capturile s-au facut dimineata, in reprize destul de dese ,apoi cu pauze destul de mari,de ... mai mult

• 31-08-2008

Partida pescuit valay

Partida de pescuit a inceput aseara,la orele 19 pina la orele 07 dimineata,pe un timp rese ,cu vant,si la miezul nopti chiar a si plouat,putin . Locul unde avea sa pescuit s-a momit cu mamaliga cu aroma de miere, iar pe carlig am pus porumb boabe si rama neagra.Am ratat cateva ex. mari ,dar la urma ne-am multumit, si cu crapi la 3,2 Kg si cu carasi. Afost o noapte alba pentru multi pescari,dar pana la urma toti au avut satisfactia de a captura cateva exemplare,fie ele si mai mari .sau mai ... mai mult

Partida pescuit icloda

drumul pana in icloda nu e chiar bun dar ...merge,sunt vreo3-3,5 km din sacosu turcesc,numa sa nu ploua.ceva a mers dar nu cum ma asteptam...capturi mari,chestii de genu,sa prins ceva peste dar nimic reprezentativ.balta e fainuta numai ca e cam mica si pe langa toate astea daca nu faci rezervare(n-am inteles ,ca la teatru?) asa,te pui cand ajungi nu unde doresti ci unde te indruma nenea de acolo(pai cum?)hmmm.in afara de astea te simti ca un detinut cand observi ca esti filat in cazul in care ma ... mai mult

Partida pescuit valay

povestile postate sunt frumoase ca si acelea pe care le stim ....cu pomul laudat insa in realitate nu e chiar asa....pestele n-are hotare calumea dar nu e deloc asa.poate ca asi fi plecat cu sufletul inpacat ca nu mi-a mers mie bine dar am vorbit cu inca cativa pescari bastinasi care m-au lamurit rapid cu capturile record si cantitatile de peste care se iau acasa.se ia acasa intradevar 5 kg dar.....sa prinzi macar 1 kg..... na asta e norocul meu ca m-am dus si cu alte treburi pe meleagurile magy ... mai mult

Partida pescuit vladesti

la pescuit este foarte frumos,dar daca nu si-ar face adm. si "paznicii" de cap,in sensul de a creste si a scade apa dupa bunul lor plac,ar fi bine.nu am luat nici un crap(am ratat 3 buc),in scghimb am prins caras la1/2 kg buc-13kg din barca;este caras,am dat in 1-a din stanga,la greu dar nu am stat pe el;in rest totul e ok,multi tantari seara si dimineata,iar daca nu adie vantul foarte multe musculite antipatice ... mai mult

• 29-08-2008

Partida pescuit a.s.p.petresti

Amorganizat o partida de pescuit la balta de la dindestsi ,a fost un timp frumos, fara vant,.Sa momit cu mamaliga, rame de pamint, si porumb boabe la borcan cu aroma de lucerna verde. ... mai mult

Partida pescuit gheorghe doja

am dat la undita din barca,am incercat carasul la cocolos si era palmas ca de fiecare data zici ca nu mai creste,la patrate a intrat ciortan peste kg 1,5-2,5 bucata, frumosi foc, numai dimineata a tras,dupa ora doua m-am distrat la carasel, mult caras este acolo! ... mai mult

Partida pescuit sisterea

pfooo...nu stiu cum sa incep...o partida de 3 saptamani cam asa ar merge,balta de nota 10,curata intretinuta silentioasa...foarte foarte dificila,adincimi variabile...vant din toate partile...pestele se lasa greu prins...dar si cand vine apoi sa te tii,daca nu te prinde odihnit ai pus-o,am ajuns intr-o dimineatza la ora 6.30 sa spun NU MAI VREAU SA PRIND,toata noaptea imi inghetase picioarele pana scoteam pestele,nu apucam sa ma incalzesc un pic...si din nou beep ...beeeep.beeeeeep....si inapoi ... mai mult

Partida pescuit valay

Dimineata in jurul orei 4 am ajuns la balta ,am nadit in locul unde avea sa dam la fund,cu mamaliga ,in amestec cu srot de floarea soarelui,si saminta de cinepa.Cerul era cu putini nori ,dar vintul batea destul de tare ,si chiar era rece ,. Capturile au fost prinse in ordinea ,trecuta in tabel la momelele descrise mai sus. Pestele a mincat bine pina la 11 dupa care s-a oprit, si pe la ora 18 a mincat iarasi,s-aprins si un crap de 13 Kg un vecin pescar,din ungaria ,la porumb la borcan cu arom ... mai mult

• 27-08-2008

Partida pescuit taga

balta faina am inceput la ora 4 dimineata o mers destul de fain dar o inceput vantul si tunete si so cam terminat nici o captura de luat inseama ... mai mult

• 27-08-2008

Partida pescuit barajul paltinu

superb ,este interzis pescuitul la salau si pastrav, este voie la biban si mai pica si clean la viermusi, frumusei. ... mai mult

• 26-08-2008

Partida pescuit bila

buna balta am prins 4 novaci spre dimineata la pufulete intre 2 si 3 kg cat de curand mai dau o tura are peste destul seara nu prea vrea dar spre dimineata e impresionant la ora 3 dimineata a inceput activitatea ... mai mult

• 25-08-2008

Partida pescuit vladesti

nu am prins "cu sacu" dar a fost bine. aventuri de aventuri, m-am bagat dupa un peste pana la jumatatea lacului (am dat in balta din dreapta de la intrare). in trei zile am calculat putin peste 16 kg de crap din care cel mai mare a fost un cteno de 3,5kg, vreo 2 ciortani de 1,5kg, restul de 2 si 3kg(am avut cantar). cea mai mare belea a fost ca in ultima noapte eram f obosit si am uitat sa reglez fanele la mulinete, si am adormit la 22 iar la ora 24 cand m-a trezit un senzor aveam lipsa o lanset ... mai mult