Partide de pescuit categoria - Rau

Partide de pescuit in categoria Rau. Cele mai noi partide la pescuit pe Rau

Cauta in Partide de pescuit categoria - Rau

Partida pescuit somes

diminrata placuta dar a urmat o caldura de 35 grade ca si la umbra transpirai.prima tragere afost platica si pe la ora 9 somnii pitici.putini pescari pe balta cred ca din cauza caldurii.saptamana trecuta sa prins crap de 11 kg. la porumb ... mai mult

• 23-06-2011

Partida pescuit aroneanu

Balta e jale!! nu stiu de unde a luat celalat user crapii aia de le-a facut poze dar noi ( eu cu un tovaras) cu 6 lansete,7 ore ,momeala buna,nada...am prin circa 300 g de caras.. Si paznicul ne-a zis ca au bagat in balta 3 tone ( TONE - a-ti citit bine ) de crap..:)) ce minciuni :)) nu recomand ... mai mult

• 19-06-2011

Partida pescuit aroneanu

E SUB APA ... mai mult

• 18-06-2011

Partida pescuit rau siret - serbesti

Sambata am facut o iesire scurta la Siret. Am mers pe jos prin padure 4km pt a ajunge la un loc stiut de putini, din pacate apa este inca tulbure, si firele se incarca cu puf de la plopi, am prins 2 somotei acceptabili si 2 sub kg, care s-au intors inapoi in apa...mi-a parut extrem de rau ca nu mi-am luat echipamentul de spining, pt ca am vazut avati sariti lejer de 3-4 kg cam la 40-50 m distanta...un castmaster ar fi fost ideal...o sa merg intr-o zi special pt acest peste, tot dupa-amiaza spre ... mai mult

• 06-06-2011

Partida pescuit dunare-chici

Ieri am fost si intr-o plimbare la Chici sa incerc la articiale, mai era si un alt pescar care spunea ca se prinde salau dar numai la peste viu, si ca la twister nu vrea deloc...dar este foarte riscant deoarece s-au dat amenzi imenste de 800 ron...am vazut pe mal solzi de peste mic, chiar si un caras aproape mort, si chiar si patratele de mamaliga, semn ca s-a dat la caras...era unul care dadea de pe o barja cu napatca...scoatea niste carasi mari la kil, de nu imi venea sa cred...si avea peste m ... mai mult

• 27-04-2011

Partida pescuit arges

Am pescuit pe Arges la km.36 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.A fost o partida de pescuit frumoasa in care scobarul a mancat binisor singurul inpediment a fost vantul din cauza caruia am ratat foarte multe muscaturi.Am prin scobari de la 150 g. pana la 500 g. cel mai mare.Am pescuit la varga cu plumb culisant si montura fina. ... mai mult

• 22-03-2011

Partida pescuit somes

dupa ziua de ieri credeam ca timpul nu se va schimba dar azi o zi tare proasta ploaie vant si pestele nu a vrut nimic.trasaturi incete parca era mijlocul iernii.sambata la balta la crapsan poate ma distrez putin. depinde de timp. ... mai mult

• 17-03-2011

Partida pescuit prut - cotu mic

Cu toate ca inca nu s-a topit gheata de pe maluri, adusa de apa, platica a inceput sa migreze catre zonele mai putin adanci ale raului, unde apa este mai calda, in cautarea hranei. O zi frumoasa de primavara, in care am prins 3 platici avand cca. 1 kg fiecare, plus alte muscaturi mai anemice, dar a meritat efortul de a innota prin noroiul de pe drumul de acces. ... mai mult

• 15-03-2011

Partida pescuit crasna

mult mai misto este cand termometrul este cu cateva grade plus.chiar daca este prohibitie cu un bat am incercat la stiuca dar nimic.apa rece,la peste nu este "foame"cum este la oameni.platica si scobarul mic fara putere la agatare. ... mai mult

• 05-03-2011

Partida pescuit somes

timp foarte bun pentru pescuit .se prinde foarte mult scobar si platica dar sub dimensiune.in locurile momite cu multe zile in urma si adaugat cate putin in fiecare zi stau pescarii unul langa altul ca pestele in cutie pentru a prinde ceva. ... mai mult

• 26-02-2011

Partida pescuit somes

dupa vantul de ieri azi un timp super pentru pescuit in conditii de iarna.muscaturile slabe mai ales la scobar pentru ca varful lansetei trepida bolnavicios,trebuia sa fii foarte atent la orice miscare. ... mai mult

• 13-02-2011

Partida pescuit arges

O partida frumoasa pentru perioada de iarna ,am pescuit in locul numit"La pietre"la iesirea Argesului din barajul de la Mihailesti-Giurgiu.A fost o zi cu ceata densa mai ales dimineata,pestele muscand mai bine dupamiaza cand s-a mai luminat.Am pescuit cu ac de 18,fir de 0.08 si pluta usoara de paun lestata cu o alica culisanta.Am pescuit pe partea stanga a sensului de curgere raului .La inceput a mancat la suprafata oblete dupa care momeala sa lasat pe fund si pe seara s-a prins bine balosul pe ... mai mult

• 23-01-2011

Partida pescuit crasna

zapada,vant, un frig de nici cainele nu scoti afara ,cred ca din cauza ploilor din ultimul timp nu a muscat nimic ca toate ca acum este perioada cand stiuca ar trebui sa manance.poate data viitoare.foarte rece ... mai mult

• 19-12-2010

Partida pescuit sirioara

o partida de tot....nu se merita frate sa mergeti in astfel de locuri!unde e moca se stie k nu se prinde absolut nimic!!!din punctul meu de vedere tot pescuitul la crapcean e baza!acolo e adevaratul pescuit unde sunt adevarate drilluri!!!traiasca crapceanu!! ... mai mult

• 08-12-2010

Partida pescuit neajlov-iepuresti

o partida dificila pe o ploaie caineasca care nu astat de loc toata ziua,seara eu si amicul meu eram uzi pana piele si in cizme aveam doua kile de apa.am pescuit cu monturi fine la taras,ac de 18 fir 0.10 plute de 0.2 grame . dezamagirea a fost ca in anii din urma pe gropile de la iepuresti luam peste frumos si in toiul iernii,dar acum pestele cred ca a devenit o amintire datorita braconajului.am buntuit ca electronul vagabond dea lungul raului si pe seara mai aproape de pod am reusit sa prind ... mai mult

• 06-12-2010

Partida pescuit raul mures-zona alba iulia

vremea destul de rece dar a meritat pentru o iesire. am prins o stiuca de 2 kg si 3 puieti de salau cam la 0.5 kg unul pe care i-am eliberat. ... mai mult

• 04-12-2010

Partida pescuit riul ebro

A fost una din cele mai bune zi de pescuit din acest an cu 4 somni prinsi de 42 kg,23kg,9kg si 4kg.Este un loc foarte bun in apropierea satului El Burgo de Ebro unde am putut prinde si obletii.Singurul inconvenient este faptul ca apa curge destul de repede. Momeala a fost pusa cu barca.In afara de acesti 4 somni am mai avut si ati 5 pe care i-am scapat din diferite motive.Chiar si asa va ramane una din cele mai bune zile de pescuit ... mai mult

• 03-12-2010

Partida pescuit paraul lechinta

sieul mare si negru,budacul la fel,tiblesul crescut si murdar,somesul nilul pe drept cuvant,asa ca lechinta a ramas cea curata pe care am incercat sa pacalim vreun scobar urcat din sieu. cativa cleni,si un scobar a fost grozavia zilei de azi decembrie de altfel,m-am simtit bine ca am dat cu bota-n apa. ... mai mult