Partide de pescuit categoria - Rau

Partide de pescuit in categoria Rau. Cele mai noi partide la pescuit pe Rau

Cauta in Partide de pescuit categoria - Rau

Partida pescuit crasna

sa prins bine pe rau dar numai la fund,si cu pestisori (carasei)mici.a inceput sa manance pe la 10 pauza 5 ore si seara la 17.timp destul de bun pentru stiuca poate ca daca era mai rece era mai bine.apa putin mare si tulbure din cauza ploilor. ... mai mult

Partida pescuit sirioara

o partida de tot....nu se merita frate sa mergeti in astfel de locuri!unde e moca se stie k nu se prinde absolut nimic!!!din punctul meu de vedere tot pescuitul la crapcean e baza!acolo e adevaratul pescuit unde sunt adevarate drilluri!!!traiasca crapceanu!! ... mai mult

Partida pescuit sirioara

ultima zi de scobarit inainte de ploile anuntate... pe un timp urat,ploaie mocaneasca,pescarii indurand conditiile vitrege,incercau totusi vigilenta scobarilor,care erau la post insa nu mancau,e un peste f.sensibil la schimbarile de temperatura apei,presiune,etc... 1-2 pesti de fiecare, nu mai mult,asteptam sa vina zapada sa inghete apa,apoi de sub gheata vom incerca sa vedem cat sunt de vigilenti...fir intins ... mai mult

Partida pescuit paraul meles

bine camuflat printre palcuri de stuf si salcii,cautand podutii am dat de un loc mai deosebit,a fost super sa pacalesti vigilenta lor. partida reusita la sfarsitul lunii noiembrie ce e mai dificil ca tre sa te muti din loc in loc fir intins tuturor ... mai mult

• 30-11-2010

Partida pescuit paraul meles

pana se limpezeste si scade sieul,fapt care ne pune la grea incercare in fiecare zi(vinovati cei ce deverseaza in bistrita namaolul colmatat din lacul strand de langa cascada din bistrita)pe langa faptul ca barajul de la colibita ori uzineaza,ori spala filtrele,asta pe la orele 13.00 in zilelel bune,alteori si mai tarziu,poi mergem si incercam pe paraiase,vezi budacul,sieutul,melesul,tiblesul aZI AM INCERCAT PE MELES vai ce partida reusita,o apa super de curata,mai putin peturile si gunoaiele ... mai mult

• 25-11-2010

Partida pescuit paraul lechinta

senzatii, trairi,capturi ca pe vremea copilariei,fara exagerare,bucuria iesirii in natura,bucuria unei capturi dintr-o apa de 1m latime care are in adancuri surprize ptr pecarii insistenti si tenaci.am prins 6 cleni frumosi,pe parcursul a 3 ore. prinzi un clean intr-un loc,tre sa te muti intr-altul si insisti mai tarziu,tot cautand cleanul,incercati si voi... nu exista apa sa nu aiba pesti,atatia cat ne-au mai lasat cei ce-si bat joc de natura,de ape de fauna si flora noastra fir intins ... mai mult

• 23-11-2010

Partida pescuit sieu

cand toate locurile sunt ocupate de cei ce vin cu noaptea-n cap,te pui pe locul cel mai slab;asa e cand vii la pescuit la ora 13.00 de mai esti si incepator,incepi pescuitul cu un gust amar ,toti o sa prinda pesti mai putin tu..... dar surpriza,pestii sunt aici si chiar sar si ochesc apa,atunci sperantele incep sa apara,trasaturile sunt fine si dese,dar cum nu ai experienta,tragi la care poti si............lordul podut indoaie bota reusesc sa iau 9 poduti si toti la mana precum artistii in ale ... mai mult

• 20-11-2010

Partida pescuit neajlov-singureni

un pescuit super intr-o zona greu accesibila .am pescuit cu doua vergi o undita de 6 m cu fir 0.12 ,carlig 14 si o lanseta de 2.10 m echipata cu montura pentru pestisor viu.am nadit cu pamant de cartita amestecat cu TTX,mamaliga si viermusi.mi-a intrat 3 stuci dintre care una de 2.3kg,2 cleni superbi si balos frumos.a fost un pescuit frumos intr-o zona pustie cu paduri imense si cu ochii dupa mistretii care puteau sa apapra oricand .fir intins..... ... mai mult

• 12-11-2010

Partida pescuit balta lui lary

novice fiind in ale scobaritului,e o satisfactie deoasebita sa crezi ca s-a agatat linia pe fundul apei,dar vezi cum tremura bota,pluta,iar la capatul celalalt e lordul podut, atat de dorit de pescari. si dupa ce prinzi al 2 lea si urmatorii,realizezi cat de frumos este sportul ce practici.oare de ce l-am descoperit asa tarziu? fir intins ... mai mult

• 03-11-2010

Partida pescuit raul neajlov -chita

un pescuit placut cu varga de 6 m fir 0.14 si forfac de 0.12 carlig de 14 ,am avut satisfactie cu un clean de 1.040 kg cantarit la locul faptei. amprins 1.5 kg clean si 1.5 kg babusca.cleanul l-am prins la sabioara mica iar babusca la balos.am dat si lastiuca cu pestisor viu dar nu am prins nimic. ... mai mult

• 01-11-2010

Partida pescuit crasna

o partida buna dar mai proasta ca saptamana trecuta.din cauza ploilor a crescut circa 1 metru,curgea mai repede, foarte multa mizerie cum spala malurile.sa prins la adapostul copacilor si crengilor cazute in apa acolo curgea foarte incet ... mai mult

• 24-10-2010

Partida pescuit bega veche

am ajuns la9 dimineata dar pina la 12 nimic.de la 12 a mers foarte bine rosioara la viermi iar stiucile le-am prins pe la 2 una dupa alta.una de 1.5 si una pe la 1 kil.per total o zi frumoasa de pescuit in liniste cu mult soare,ce mai, a fost frumos.am fost de mai multe ori pe bega veche in ultima vreme in defavoarea baltilor cu taxa din zona.a fost cind am prins a fost si gherla ca in loc salbatic dar peste este la greu.noroc ca este multa iarba si nu se poate baga setca si mai stiu eu ce, ca a ... mai mult

• 23-10-2010

Partida pescuit dunare-chici

dupa cum stiti ce vreme a fost sambata (aproape toata ziua a plouat)am plecat la pescuit dupaamiaza ,spre surprinderea mea ,am intalnit un pescar care era de la 07 dimineata si fara sa exagerez cred ca avea in juvelnic aproximativ 7-8kg de peste salau,stiuculita +caras,eu am prins 3 stiuculite una la pestisor si doua la rotativa,cam asta a fost ziua ,ma-m relaxat super frumos!!!!!FIR INTINS IN ACEASTA TOAMNA SI RABDARE CA DIN CE IN CE ESTE TOT MAI RAR........ ... mai mult

• 17-10-2010

Partida pescuit somes

o partida de pescuit mult sub asteptari in zona Mica-Dej. apa destul de curata, insa ploaia mocaneasca si temperatura de 2-3 grade, impreuna cu o presiune atmosferica scazuta au contribuit la acest esec. ... mai mult

• 16-10-2010

Partida pescuit prut galati

de fapt partida de pescuit a fost in baltile rezultate in urma revarsarii raului Prut in zona km 2-19, cele mai mari capturi au fost de 52-54 cm.Acum nu se mai poate intra deoarece Prutul a crescut foarte mult in ultima vreme. ... mai mult

• 15-10-2010

Partida pescuit prut galati

cred ca astazi a fost oficial prima zi de toamana , sau schimbat treburile pe la prut-sivita,sa speram ca o sa mai avem vreme buna dragi colegi. fir intins sau(sa v-o traga la fund)ATENTIEEEE CINE???? ... mai mult

• 26-09-2010

Partida pescuit somesul mare

in aval de baraj la dej .montura simpla blonieza,linie 0,16 forfac 0,10,carlig gamakatsu nr.14.momeala viermusi.fitofagul l-am luat dupa alte 2 rupturi.cu doua saptamani inainte am mai avut 4 rupturi pe acelasi loc. ... mai mult

• 25-09-2010

Partida pescuit prut galati

partida ce pescuit a fost in zona sivita ,se lasa masina la statia de pompare si se pleaca cu tot echipamentul in spate, ca si cum ai pleca la razboi,pentru ca in urma apelor mari care au fost inca sunt dumuri si poteci inaccesibile . ... mai mult