Partide de pescuit categoria - Rau

Partide de pescuit in categoria Rau. Cele mai noi partide la pescuit pe Rau

Cauta in Partide de pescuit categoria - Rau

Partida pescuit somes

cred ca sunt ceva probleme pe somes ,de vreo 2 saptamani nimeni nu agata nimic.schimbarea temperaturii,presiunea atmosferica,creste,scade.poti sa dai cu ce vrei si totul este in van .curge multa mizerie si foarte multe agataturi. ... mai mult

• 13-09-2010

Partida pescuit canalul colector c9

timpul ok.iarba multa ,am curatit am momit dar plictiseala mare am incercat tot dar nu vrea .stiuca inca nu mananca cum trebuie am avut 2 trasaturi dar slabe.te termina somnul pitic mananca tot ce ii dai. ... mai mult

• 12-09-2010

Partida pescuit prut galati

Am stat 24 de ore pe malul prutului, dar fara prea mare bucurie caci am prins numai cateva moace, care au fost eliberate sa ma parasca lu taicasu si sa vina sa se certe cu mine, dar nu a vrut nici asta :) ... mai mult

• 09-09-2010

Partida pescuit somes

pregatit inca de la ora 17 sa plec dar stateam pe ganduri daca merita sa incerc pe timp de noapte.ajuns, momit, monturi pentru somn cu pestisor viu.pe la ora 3 am stans tot si catre casa,foarte frig,imbracat subtire,adrenalina ioc. ... mai mult

• 09-09-2010

Partida pescuit aries - gligoresti

am pescuit pe raul barlad aproximativ 4ore am prins cam un kilogram de peste pe care i-am eliberat . am folosit ca momeli rame si viermi.In locurile mai adanci(bulboane) s-au prins si foarte multi crapi la mamaliga. ... mai mult

• 29-08-2010

Partida pescuit somes

Morunasi prinsi pe Somesul Mare,in zona Dambu Mare.Cel mai bine a mers dimineata intre 6 si 10 la buchet de viermi.Am nadit cu nada pe baza de cascaval de la Maros amestecata cu viermi si putina aroma lichida tot de cascaval de la Benzar. ... mai mult

• 21-08-2010

Partida pescuit crisul repede santandrei

apa cam mica. prea curata.cativa cleni mici, unul mai rasarit si un rateu de zile mari.cred ca a fost un clean cam la 1.2 kilograme. asta este.aproape de fiecare data cel mai mare peste este pestele care a scapat. ... mai mult

Partida pescuit somes

in zona Dejului,apa cam murdara,caldura insuportabila,nimic altceva decat maruntis la pluta.poate saptamana viitoare daca se mai curata apa si mai scade putin.cred ca si presiunea atmosferica a fost de vina. ... mai mult

... mai mult

Partida pescuit timis-parta

Am fost si azi la parta dar azi nu am mai luat decat o rosioara la cucoti si am scapat o caracuda cam la juma de kil.Am avut o trasatura anemica la rapitor si cam ata.In schim spre seara dupa ora 8 milioane de larve zbrau in sus pe timis.Cred ca pana se potolesc nu prea mai are rost sa merg. ... mai mult

Partida pescuit timis-parta

Am ajuns cam pe la 4 dupa amiaza.Am dat doar la viermi cu monturi f fine.Am prins platica scobar si ceva caracude.Dar am scapat si un crap care a rupt firul de 0.12.Spre seara au intrat in bataie asa ca o saptamana pauza. ... mai mult

Partida pescuit dambovita

jalnic ... mai mult

• 08-06-2010

Partida pescuit somesul mare

Azi am inceput pescuitul pe Somes dupa deschidere.Dar se pare ca am inceput cu stangul ptr. ca somesul a fost f. mare asa ca f. greu am gasit un loc unde sa pescuiesc.Asa ca pe linga mizeriile care le-am scos din somes am prins 1 mreana si 6 scobari. ... mai mult

• 06-06-2010

Partida pescuit sub cetate, raul mures

am ajun si am inceput sa dau.dupa 4 minute biba de 2 kg iar dupa avatul de 3,2kg pe care nu l-am putut lua acasa.am prinsi si cleni si alti avati carora leam dat drumul. ... mai mult

• 01-06-2010

Partida pescuit podul olt

podul Olt locul unde in orice anotimp prinzi peste fie ca iarna fie ca vara,este locul de unde ai ce alege,la orice ora in orice zi acolo gasesti pescari cu scule mai mult sau mai putin sofisticate. ... mai mult

• 21-05-2010

Partida pescuit dunare-galati-cotu\'pisicii

o zi destul de frumoasa in prima parte a zilei, dupa cdara s-a innorat si ne-a fugarit ca a inceput furtuna. somnul a fost prins la rama neagra iar platica la undita la viermusi. am plecat de acolo la zatun poate prind ceva. ... mai mult

• 12-05-2010

Partida pescuit dunare-galati-cotu\'pisicii

o zi destul de frumoasa. un prieten a reusit sa intepe 2 somni la rama neagra si a prins si ceva obleti. malul dunarii plin de oameni veniti cu familiile la un gratar si o bere si unii au aruncat si bete si lansete in apa. se pare ca prietenul a fost destul de norocos. alceva nimic notabil. poate doar diversitatea muzicii in functie de preferinte:de la house la manele si iar manele. ... mai mult