Partide de pescuit categoria - Rau

Partide de pescuit in categoria Rau. Cele mai noi partide la pescuit pe Rau

Cauta in Partide de pescuit categoria - Rau

Partida pescuit neajlov

Am pescuit in zona podului de fier ,dincolo de gorneni pe drumul national ce duce spre alexandria,in cateva locuri pe care le-m nadit la inceput cu nada de apel facuta din nada Bensar amestecata cu pamant de cartita rame tocate si viermusi facand bulgari de nada pe care i-am aruncat in amonte.Am folosit varga de carbon 6.5 m linie 0.12 fara forfac ,ac nr 14 pluta Dino 1 g aici mergand pluta usoara, curentul fiind mai slab.Am prins clean la viermusi dar cel mai mari am luat la rama .Am prins un ... mai mult

• 22-04-2010

Partida pescuit neajlov

Am pescuit pe raul Neajlov intr-o zona cu o balastiera parasita acesta formand aici mai multe lacuri prin care apa curge domol datorita exploatarii pietrisului in timp.Ca sa ajungi aici o ei in sensul opus fata de zona iepuresti a neajlovului pe dreapta raului de la podul de fier dupa soseaua nationala ce duce la alexandria,localnicii numind locul "La chita".Am pescuit pe curent cu varga de carbon de 7 m.cu linie de 0.12,fara forfac,carlig de 0.14 si pluta 2.5g din balsa prin metoda "la taras"fr ... mai mult

• 16-04-2010

Partida pescuit groapa lui moga

am fost in recunoastere mai mult,dar am luat si doua lansete cu mine..am ajuns pe mal la 8,30 in 30 de minute dupa lansarea primei lansete am avut o trasatura puternica....rezultatul un caras mare in jur de 600g plin cu icre,l-am eliberat,e pacat asa frumusete...am mai avut multe trasaturi dar am prins 5 carasi pe care i-am luat.....sa treaca prohibitia si poate merge tot asa...ceea ce nu cred pentru ca vin baieti cu curentul si plasele..salutare ... mai mult

• 14-04-2010

Partida pescuit iazul rupea

peste destul de frumos chiar da ca trage greu mai mult am prins la undita cativa carasi crapi am prins doar doi la vreo 8kilograme balta este mai mare decat iti imaginezi are 4 km patrati nu ai voie sa pescuiesti noaptea da r si as apoti sa stai pe balta panala ora 21 vin foarte mmlte persoane am fost saptamana trecuta si erau vreo 10 masini iti da voie doar cu 5 lansete si 4 undite in concluzie merita sa va duceti sa va incercati norocul pe aceasta balta ... mai mult

• 09-04-2010

Partida pescuit groapa lui moga

am trecut pe la siloz cu barca si 5,30 eram cu lansetele in apa,de cand am trecut cu barca am vazut ca sa mai limpezit apa si a fost foarte bine,am pescuit seara si adoua zi la crap si caras cu mamaliga,rame rosie si viermi,toata noaptea numai la somn si rapitor cu carasei vi,coropisnita si rame negre si albe,am prins trei ciortanaii si doi carasi,noaptea nimic spre diminineata pe-la 4,30 pana la 6 am prins 4 somotei pana in 3kg,nici-o trasatura mai teapana....fire intinse ... mai mult

• 07-04-2010

Partida pescuit groapa lui moga

Foarte acceptabil partida,am ajuns pe mal-ul Borcei la 6,la 7eram cu 4 lansete in apa,in 5 min am avut ceva frumos la buchet de rama,cred ca era somn,am luat caras frumos la 300-500grame numai la rama,la mamaliga si viermusi nici macar un tac,salaul l-am luat la carasel,daca mai pescuiam mai prindeam da incepuse sa ploua....astept sa mai se linisteasca apa si o sa dorm o noapte acolo dar trec pe malul balti,sunt cateva locuri bune de somn noaptea si de crap ziua..pe curand ... mai mult

• 07-04-2010

Partida pescuit raul aries

In aceasta zi am trecut pe na niste rude(inainte de paste) din zona ariesului si impreuna cu o ruda am mers intro mica plimbare si pana la Raul Aries si neam incercat putin norocul dar nu a prea mers doar 3 scobari de 3-400 grame. apa mare si tulbure dar in scadere. ... mai mult

• 04-04-2010

Partida pescuit podul olt

cine zicea ca nu merge si crapul la pod,azi am dat de un ciortan de un kilogram,mai mare dragul, de saptamana viitoare o sa ma duc la farcasele de 3-4 ori sper,costy daca e ne intalnim acolo te sun eu dupa paste,si mai vorbim sa-mi spui si mie ce si cum.......nada,momleala etc etc..referitor la astazi am pescuit cu bat de 4 m culisanta ac de 10 mamaliga cu viermusi pestele l-am intepaqt cam la ora 9 si ceva dimineata. ... mai mult

• 01-04-2010

Partida pescuit somes

am ajuns tarziu dar malul era deja plin de colegi,vreau sa va spun ca locuiesc langa malul apei ne desparte un dig ,nu sunt amator prea inversunat pe apele curgatoare prefer balta.timp ok dar pe la ora 14 a inceput sa stropeasca si sa racit,dar ajung 4 bucati pentru o prajeala proaspata.sa prins destul de bine si de catre colegi,cu diferite monturi,diferite momele dar cel mai bine a mers cu viermus si momitor culisant cu 2 carlige ... mai mult

• 31-03-2010

Partida pescuit somes

• 31-03-2010

Partida pescuit podul olt

dupa masa pe la 2 jumate ca tot nu aveam ce face m-ai bagai o tura la pescuit cu toate ca venisam pe la 12 acasa ,dar acum plecai sa ma distrez , am luat cam 2 kg de babusca dar toata am eliberat-o,poate o prind cand am cu adevarat chef de o gustare de peste , oricum acum am ,plecat mai mult sa trag cu ochiul la pescarii mai profesionisti.si va sa impartasesc si voua secrtele intr-un articol ... mai mult

• 30-03-2010

Partida pescuit podul olt

dimineata la 7 taio la olt, era cineva cu barca venit de la 5 dimineata avea cred 8 kg de babusca,om folosit un bat de 4 m ,,o mulineta mica cu 6 rulmenti,un fir de 16,ac de 10 si o pluta culisanta,am mers bine si pe vierme dar si pe mamaliga, am reusit si 3 carasi ,la 9 am plecat in alta parte pana la 11 jumate am mai dat in 3 locuri,din zona pe care o sa le descriu in partidele ce urmeaza...... ... mai mult

• 30-03-2010

Partida pescuit raul aries

in acea zi ma fost la o cunostinta din zona ariesului si akm zis ca sami incerc norocul findca aveam la mine in masina un bat de pluta de 5m si niste viermi si am avut norocul sa prind 4 scobari si ceva oblete ... mai mult

Partida pescuit groapa lui moga

am aj pe mal la 7dim,timpul foarte bun,nu ma asteptam sa iau crap,l-am eliberat intrun canal era plin de icre si poate se face mai mare,daca mai scade apa un metru o sa fie mai bine....carasul mai mare ca palma in jur de 300g foarte frumos si am mai avut ceva frumos la rama cu viermi dar nu stiu ce era,te poti astepta la orice pe borcea,mai erau 5-6 pescari si am vazut ca prindeau si ei,mai e putin si vine prohibitia,nasol nasol va doresc fire intinse ... mai mult

Partida pescuit podul olt

pe la 9 dimineata am dat o fuga pana la olt, locuri ocupate,pescari certandu-se ca la nebuni, fire rupte etc, m-am bagat sub pod unde era putin loc liber iar prietenul meu putin mai la dreapata mea,am bagat 3 viermi in ac si nuci n-am stat 2minute si bau cu ia la fund cam slab locul fiind nemomit ,cradul a fost in trecere am impresia dar am reusit sa intap un kg de babusca,la viermusi albi si rosii ,unul asa unul asa combinati ... mai mult

Partida pescuit podul olt

azi de dimineata torna cu galeata cu toate astea am stat m-am gandit si pe la 6 am plecat la pod, credeam ca nu va fi nimeni dar surpriza lumea a inceput sa vina pe la 8 cu pelerine fiecare cu ce a avut si dai si scoate rosioara, babusca la greu, am stat decat pana la 10 apoi am plecat la arcesti unde un prieten a luat un salau de 4 kg........ la twister,si bineinteles am plecat sa incerc si eu......... ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit raul sabar

locul de pescuit se afla la iesire din Bragadiru,ilfov unde faci la dreapta pe un drum de piatra.Denumirea data de localnici este "La FNC" defapt aici riul sabar formeaza doua gropi largi unde apa se invarte domol.Am pescuit cu o varga usoara din carbon cu linie fina fir 0.10,pluta din balsa 1 gram si carlig nr.16.Nanirea de apel am facut-o cu bulgari de mamaliga amestecata cu viermusi,libelule,miere de albine si pamant de cartita pentru acobora repede pe supstrat dupa care am intretinut din can ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit podul olt

astazi pe seara de la 3 pana la 5 am fost pe podul olt, frumos, babusca a mancat de minune, am luat cam 2 kg de babusca ..am folosit o culisanta de 4 m cu un fir de 0,16 pluta culisanta si ac de 10. ... mai mult