Partide de pescuit categoria - Rau

Partide de pescuit in categoria Rau. Cele mai noi partide la pescuit pe Rau

Cauta in Partide de pescuit categoria - Rau

Partida pescuit raul timis - albina

Buna ziua! Dupa multe zile cu ploi, iata si una frumoasa. Mi-am luat rapid zborul de la servici, si am aterizat la Albina, pe la 17:30. In 2 ore am facut iarasi instructie cu clenisori, insa ca niciodata, si o captura frumoasa zic eu, avand 1.2 kg, si record personal la clean! Doresc fir intins tuturor pescarilor! ... mai mult

• 30-09-2008

Partida pescuit raul timis - albina

buna ziua! ieri dimineata mi-a sunat telefonul pe le ora 7! ca de obicei, varul ladislau ma intreaba "ce face domnul, care-i place somnul?"... da, are dreptate, dar mai mult decat sa dorm imi place sa-l capturez!!! el e un "vanator" de rapitori!!! eu unul nu prea... pana in acest an, cand m-a lovit boala cu cleanul si salaul... normal ca, find ziua mea libera, cu toate ca as mai fi dormit, i-am raspuns printr-o intrebare : "La cat sa te iau?..., iar raspunsul a venit prompt "Hai acum, nu esti ... mai mult

• 17-09-2008

Partida pescuit rio duero

Am ajuns pe rau in jurul orei 3 dimineata ,am ales un loc mai bun unde sa dam dupa care am scos sculele le-am preparat apoi am momit in cateva rinduri ,si am inceput sa scoatem .Am scos niste crapi frumosi dar si mreana mai micuta nu asa mare. ... mai mult

• 15-09-2008

Partida pescuit sastago rau ebro

am fost trei persoane am ajuns vineri noaptea in jurul orei 3 si am pescuit pana la 4 dupa amiaza de duminica,timpul nu foarte bun batea vantul foarte taredar a mers fb mai multrage noaptea ... mai mult

• 14-09-2008

Partida pescuit canalul colector c9

Pe fondul unui timp noros ,am plecat la canal,in jurul orei 4 dimineata.Odata ajunsi la canal s-a momit locul,cu porumb fiert,si srot de floarea soarelui,in amestec cu saminta de cinepa.s-a dat la pluta si la fund,la vermus biban si caras,la rima a intrat somnul pitic,si carasul,la pluta cu pestisor viu a intrat stiuca,si in jurul orei 11,30 a intrat crapul de 2 kg si la ora 16 ,a intratcrapul de 4 kg,la boabe de porumb la conserva . Mai tirziu dupa ora 18 niste pescari au mai prins crapi de ... mai mult

• 27-08-2008

Partida pescuit raul lapus

Intr-o zi buna,raul Lapus iti poate oferi surprize placute.De aceea e bine sa mergi echipat cu tot arsenalul.Daca nu vrea la spinn,poti incerca pluta sau la fund. In acea zi am mai prins o marlita,cateva mrene si cleni mici,care datorita "gabaritului",nu isi aveau locul in poza...poate la anu'. Fit intins ! tuturor. ... mai mult

• 17-03-2008

Partida pescuit dunare la apa calda

Destul de frig dar a mers platica.Numai la cocolos de mamaliga,Montura finutza de 0.10,pluta 0.5 gr,ac de 16.mai dadea cate un carasoi dar mai rar. Cei care au avut lanseta au prins somn,salau si mai dadea si cate o stiuca dar pana in 3 4 kg.super loc mai ales pe vremurile astea. ... mai mult

• 16-02-2008

Partida pescuit dunare la apa calda

Am fost astazi si cu toate ca a batut vantul a nins ,a dat drumu la apa,total,sa prins si peste, cine a fost mai norocos a prins salau- 4 kg, la bucatica ,eu m-am multumit cu doua platici una 500g si alta 800 g si cateva mai mici,prinse la patratica, cam slab,o partida de priveliste si de plimbare. ... mai mult