Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit caspe

a fost una dintre cele mai frumoase partide de pascuit la crap si somn.frumusetea partidei au dat-o si iscusinta prietenilor din .tg mures CRISTI,FLORIN,BOBI SI GABI care au dat dovada de adevarata maiestrie in folosirea sculelor de pescuit inregistrind recorduri la crap de 22 de kg dar si de 8,10,12 kg .am prins somn de 2,2m si de 1,8m si o serie de somotei intre 4 si 10 kg,zona in care am pescuit este deasupra barajului de la mequinenza mai precis la caspe. ... mai mult

• 30-05-2011

Partida pescuit blanzi 1

EU AM LUAT 7 BUC.1KG SI 2.5 KG 6KG DE CARAS NUMAI LA MAMALIGA MERITA CEI 50 LEI ATEII SA VINA LA O PARTIDA SA SE CONVINGA VA CONVOC LA O PARTIDA JOI 02/06/2001 SI DUMINICA 05 06 2011 BAFTA SI SA-VO TRAGA LA FUND (DACA STITI O BALTA MAI BUNA SPUNETISI MIE) apropo ciortanul sub 1kg se elibereaza corect nu ... mai mult

• 29-05-2011

Partida pescuit ianova

Montura folosita: momitor de 80gr, urmat de fir extil, carlig mustad nr 8 fir de par pentru 2 boabe de porumb. trasatura la ora 23 (3 ore de la lansare).Finnd apa mica in locul ales nu am avut nevoie de mingioc pentru a ascoate pestele. ... mai mult

• 29-05-2011

Partida pescuit lacul micesti

un lac frumos si foarte curat si bine amenajat in rest peste este in lac doar sunt cateva locuri unde manca mai bine dar ori cum se merita drumu pana acolo,si din cate am auzit o zis ca o sa mai bage ceva peste acuma cat de curand. ... mai mult

• 26-05-2011

Partida pescuit csilag

3 bucati caras destul de mare pentru aceasta specie in rest nimic.pe balta sa prins slab nici-o captura.foarte cald in timpul zilei si ma gandesc sa trec la pescuitul de noapte.pescari nu foarte multi fata de saptamana trecuta.stiu ei de ce. ... mai mult

Partida pescuit dunare

somn prins la taparina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ... mai mult

Partida pescuit chiroiu 4

Am fost pentru prima data pe aceasta balta si am ramas placut impresionat. Partida a inceput la ora 7.00 si s-a incheiat la ora 15.30 din cauza ploii si a vantului care a pus plaurii in miscare. Am pus pe saltea 4 pesti din 5 prezentari, totalizand 24 kg. Tinand cont ca nu cunosteam balta, ma declar super multumit si voi reveni cu ce mai mare placere. ... mai mult

Partida pescuit lacul micesti

O partida in care am vazut in sfarsit si crap.Am nadit cu bulgari de nada compusi din TTX,porumb conserva,canepa,spartura de porumb, aditivata cu Haldorado Haiducul maghiar.Am pus pe fir de par si pelete Haiducul maghiar insa fara rezultat.Un singur crap, desi pe lac au fost pescari si cu 3-4 bucati frumoase. In linii mari, o partida bunicica. ... mai mult

Partida pescuit chiala

Am avut 4 lansete la boaba de porumb(2 la usacata si 2 la preparata) si de la ora 05:30 pana la 17:00 nici un tzac.In schimb distractie cu o undita la 4.5m ,apa mica si viermusi...rezultat=>8kg caras si vreo 2 ciortani. ... mai mult

Partida pescuit chiala

traseu .buc A2 pina la fundulea ,inainte pina la calareti dr spre sarulesti gara ,pina in bariera, stg si la cca 100m iar stg si inainte pina in vale la balta , balta din stg de dig. am dat cu 4 lansete dupa crap ,dar nici un tac . pina la plecare . in rest caras cat palma si mai mic. din inf paznicului care nu am mare siguranta pe ce spune ca de obicei toti paznicii . se spune ca ar avea cteno pina la 13 kg . crap pina la 6 kg si caras la kg. nu am vazut la nimeni nici un exemplar . ... mai mult

Partida pescuit floarea popestiului

Partida excelenta cu saptesprezece prezentari pe saltea si patru rateuri,capturi de la 3 kg la 7,5kg totalizind 48 kg.Frecventa cea mai mare a fost la buchet de rama dar selectia a fost facuta cu boiles cu pop-up.Floarea Popestiului este o balta cu densitate mare de peste si are si Foare mult peste care depaseste 6 kg,am vazut destule capturi astazi care depseau bine 10 kg,linga mine a avut captura de 14 kg. ... mai mult

Partida pescuit orezaria moftinul mic

prima data pe aceasta balta care este curata si pusa la punct.crapul sa prins dimineata dupa un dril foarte scurt pentru ca a intrat la bat de mana foarte aproape de mal.caras se prinde tot restul zilei cat doresti. ... mai mult

• 20-05-2011

Partida pescuit fundulea 2

Am pescuit de pe 19.05 ora 19.30 pana pe 20.05 ora 7.30. Am ajuns pe balta Fundulea 2 pe o ploaie toren?iala si am stat 30min in cump?na daca sa r?mân sau sa plec acasa. Pana la urma am r?mas si bine am f?cut .ploaia sa oprit repede si a inceput recitalul. Am luat 9 salonte intre 2 si 4kg si un romanesc la 3kg. Am mai ratat la mal unul de peste 5 kg.O partida super. ... mai mult

• 20-05-2011

Partida pescuit solacolu

Partida super reusita,prezentari pe saltea,cteno 3kg,romanesc 4kg,3kg,2kg,6kg. Romanescul de 2 si respectiv 3kg l-am oprit,restul eliberati dupa cantarire efectuata de administratia baltii.Ma declar multumit de partida,o sa mai revin pe aceasta balta. Fir intins tuturor ! ... mai mult

• 19-05-2011

Partida pescuit fulga

Balata mare,cu potential,locuri de campat bune,stuf. Cred ca era la bataie si d-aia nu a mancat... Nici ceilalti colegi de suferinta nu au avut capturile scontate. Cu siguranta voi reveni pe aceasta balta! ... mai mult

• 18-05-2011

Partida pescuit mata radeanu

O vreme superba atat ziua cat si noaptea.Carasul a tras bine la rame si viermi.O partida buna dar fara capturi remarcabile,o singura ratare nu stiu ce era dar era puternic la boabe de porumb,si cred ca au cam disparut carasii aia mari di balta asta. ... mai mult

• 17-05-2011

Partida pescuit turcoaia

se retin doar 5kg de crap ,dar este o balta unde va veti aduce aminte de pescuitul de odinuara cind crapul se prindea la rima sau la viermus pesti capturati doi crapi la 3kg bucata si 20kg de caras cam la 700gr-1kg bucata ,ori cum este o balta buna . ... mai mult

• 16-05-2011

Partida pescuit lac costi

Cand am ajuns la balta(ora 6),pana ne-am instalat sculele,si in 30 min prima trasatura,un mustacios la 2 kg si ceva.....pe urma am incercat toate momelile care ne-au trecut prin cap.Captura de 4 kg am prins-o la maggott rig....merita toti banii. ... mai mult