Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit belin

A fost o partida superba dar in acelasi timp a fost si foarte obositor din cauza ca am luat pestele una dupa alta! Pestii erau intre 2,5-3,5 kg dar am reusit sa prindem si pesti mari: un amur la 13 kg, tot un amur la 11kg si un crap de 10kg! ... mai mult

• 17-09-2011

Partida pescuit budeasa

Am pescuit din barca, la varga de 5 m, cu un carlig la cocolos de mamaliga, in zona "Aleea Luncii". A mancat bine pana la pranz babusca potrivita ca marime (15-20 cm), cand a inceput sa sara in larg, iar la momeala veneau numai babusti marunte. ... mai mult

• 13-09-2011

Partida pescuit iezer-puiesti

O balta slaba,nu se prinde mai nimic.Am pescuit si noaptea dar tot degeaba,adevarul este ca si apa e ft scazuta. Trage do0ar caras ft slab si mic,am vazut un singur cteno prins de cineva la vierme in rest liniste.Unde mai pui ca vin cu barcile cu motor si se plimba pe balta. ... mai mult

• 12-09-2011

Partida pescuit bogdanesti

O partida buna de pescuit la Bogdanesti, dar cu reusite in a doua parte a zilei dupa ce si-a facut si nada efectul, o balta frumoasa, foarte buna pentru pescuitul la varga si cu peste destul in ea, totul e sa ai rabdare. ... mai mult

• 12-09-2011

Partida pescuit lehliu sat 2

Balta Lehliu sat 2 este o balta buna;)Prinzi crap la 3 kg crap frumos,somn la rama neagra sau GROASA somn la 2 3 kg la MAL.Am fost si eo cu tata si am prin ceva si crap si la undita da caras cat palma la viermusi unu dupa altu;)Caras dala iei cat vrei;)Din partea mea este o balta buna bine amenajata Ponton,toaleta.Pun si niste poze cu niste capturi asa prinse. Poza nr 1: http://www.2shared.com/photo/6VWWeI2G/Imagine0346.html Poza nr 2: http://www.2shared.com/photo/WMaBcgrG/Imagine0347.html Po ... mai mult

• 08-09-2011

Partida pescuit calareti2

Am pescuit la plantat cu 4 lansete.Ca momeala am folosit porumb preparat.Capurile au cantarit in total 9kg.Vremea a fost superba,pestii fiind capturati noaptea si dimineata.Fara barcuta nu prea se mai merita pe aceasta balta.Parca trage din ce in ce mai rar...nush de ce.... ... mai mult

• 04-09-2011

Partida pescuit lac sannicoara

vreme buna, am prins ceva caras aprox 400 gr, crap aprox200g si rosioara 50gr ... mai mult

• 02-09-2011

Partida pescuit somesul mare

Locatie Somesul Mare la Mica, langa Dej.Cativa cleni mici la pluta.La fund cu viermi se lua doar somn mic.Multi somni.Ca niciodata.Probabil in 3-4 ani o sa se ia somni frumusei.La tipar nu am avut nici macar o lovitura. ... mai mult

• 30-08-2011

Partida pescuit barajul gurbanesti

o partida excelenta am dat doar cu o undita carasul este cam 4 la kg platica este mica cam la palma dar sunt locuri unde da numai caras la apa mai adanca eu am dat la apa mica cu nea maruta patronu nu ai treaba ... mai mult

• 30-08-2011

Partida pescuit dragoiesti

..In viata mea,nu am crezut k se poate intimpla asa cv..am ajuns pe balta Dragoiesti,impreuna cu doi colegi de serv,joi cu speranta ca nu vor fi pescari multi din cauza meciurilor din europa league..intradevar nu erau decit vreo doi trei pescari..am inceput sa pecuim pe la ora 16..aveti cuvintul meu,din 24 de lansete si plantate pana a doua zi cind am plecat nu au facut nici o miscare bambinele..moarte!EVITATI BALTA..FUGITIIII.. ... mai mult

• 21-08-2011

Partida pescuit calareti2

Partida foarte slaba.Cred ca patronul a inceput cu "lucraturi" si la aceasta balta.Umblau crapii pe deasupra si sareau in draci iar la lansete... Singura trasatura a venit pe la 4 dimineata la porumb preparat...un crap la 1,5kg ... mai mult

• 16-08-2011

Partida pescuit belțile poienile dobricului

Căldura mare, putină umbră, ft multi peștisori. Proprietarul beltii băiat de treabă ne lasă să pescuim cu conditia să nu retinem carasul doar crapul. partida a decurs okay am prins aprox 6 kg de caras ... mai mult

• 14-08-2011

Partida pescuit movileni

locul e destul de bun ,am prins trei crapi la porumbsi caras la mamaliga si la rima fara numar, pina te plictisesti dupa ponton. afost o partida foarte frumoasa pacat cai asa mica baltadar a inceput si la malina sa traga daca mai populeaza sin toamna o sa fie bine la anu doua balti ieftine si aproape de galati le ia fata la altii ... mai mult

• 10-08-2011

Partida pescuit ciocanesti

am fost pe aceasta balta de pe data de 30.07 ora 17-00 pana pe data de 31.07 ora 12.m am duc la recomandarea unui prieten care fusese cu cateva zile inainte si chiar prinsese ceva.am prins un ciortan la 1 kil jumate un ten tot asa la un kil un somn pana intr un kil(prins accidental)si restul caras mai mare ca palma.in total vreo 10 kg de peste la 11 lansete.fata de ce a prins prietenul meu cu cateva zile inainte,a fost o partida slabuta! ... mai mult

• 09-08-2011

Partida pescuit calareti2

Partida destul de modesta.Spun asta pentru ca am prins si mai bine pe aceasta balta...dar si mai rau:D.Trasaturile le-am avut noaptea incepand cu ora 01:00 si pana la 5 dimineata am luat 3 bucati.A doua zi am mai reusit sa prind inca un crap si am mai avut o trasatura.In rest...vreme superba si mult aer curat:D ... mai mult

• 08-08-2011

Partida pescuit darvari

este o balta buna este a doua oara cand merg si prima data nam prins nimic mananca la finete eu em dat la undita se ia caras frumos si platica maricica balta are cabanute cu umbrare este foarte curata am vazut localnici facand baie ... mai mult

• 06-08-2011

Partida pescuit csilag

sambata dupa amiaza,timp foarte urat,ploaie,vant.tot timpul a batut din fata dar fiind adancimea apei mai mica am decis sa raman acolo.nu am ramas degeaba totul a fost ok.noroc ca am dus haine de schimb. ... mai mult

• 01-08-2011

Partida pescuit moara vlasiei 2

O partida excelentaca de obicei, am pescuit de la 6 dimineata pana la ora 17.30. Capturi in numar de 8, de la 5 kg la 13 kg cel mai mare, in total 56 kg. A mers bine la porumb si la boiles solubil de la senzor. Balta excelenta pentru pescuit sportiv. Fire intinse domnilor ! ... mai mult