Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit sandulita

o partida de pescuit pe placul meupur si simplu trage non stop am dat cu varga de 7 metri dar un var deal meu a dat cu varga de 4 metri si a prins cam 7 kg.cred ca cxa si fiul meu care are 4patru ani ar avea activitate ce ma deranjat este ca nu sa prins deloc caras iar platica are intre 200 si 7oo grame ... mai mult

Partida pescuit lacul brates-galati

Duminica, m-am dus pe jos, in acelasi loc unde am pescuit sambata. Dupa nadire, platicile nu au ezitat sa apara, apa era putin tulbure dar potrivita, iar vantul forma valuri mici, condtitii aproape ideale...Am prins foarte bine, dar am avut probleme la intoarcere, pt ca am avut de parcurs mai bine 2 km pe jos, dar efortul s-a meritat...continuarea maine, pt ca nu se pot posta mai mult de 2 partide pe zi... ... mai mult

Partida pescuit lacul brates-galati

Sambata am facut o partida la Brates...pana la ora 14 nu am avut decat 8-9 platici, vantul nu a batut deloc, apa era oglinda...dar dupa ora 14 cand a inceput sa adie vantul si s-au format primele valuri, platica a inceput sa se hraneasca...in 2 ore si ceva am reusit sa salvez partida cu cateva platici pana in 500gr, as fi vrut sa mai stau, dar conditionat de faptul ca am mers cu altii cu masina a trebuit sa plec, pentru ca ei nu prindeau mare lucru si s-au plictisit...asta e a doua zi m-au dus p ... mai mult

Partida pescuit dara

o zi destul de plictisitoare,pestele nu vrut sa manance cu toate ca sa populat am inteles cu vreo 350 kg.de crap.singua tragere am avut-o pe la 9 si l-am agatat dar destul de micut.miscare se vedea pe luciul apei dar atat.dupa amiaza o ploaie sanatoasa de ma facut sa strang sculele. ... mai mult

Partida pescuit aroneanu

Balta e jale!! nu stiu de unde a luat celalat user crapii aia de le-a facut poze dar noi ( eu cu un tovaras) cu 6 lansete,7 ore ,momeala buna,nada...am prin circa 300 g de caras.. Si paznicul ne-a zis ca au bagat in balta 3 tone ( TONE - a-ti citit bine ) de crap..:)) ce minciuni :)) nu recomand ... mai mult

Partida pescuit calareti2

Partida mult mai reusita decat precedenta unde nu am prins mare lucru... Piesa de rezistenta a acestei partide a fost un crap la 2kg prins la rama.Restul pestelui a fost capturat la undita la bonduelle. ... mai mult

Partida pescuit walter maracineanu

zi frumoasa caldura in draci pe balta doar citiva pescari... am pescuit spre coada baltii unde e apa adinca.. am nadit cu 2 galeti de porumb uscat si 1 kg pelete hallibut... pe zi liniste totala.. dupa ora 7 au aparut carasi frumosi maricei la 700-800 gr/buc.. am prins 9 carasi la porumb conserva bonduelle.. eram hotaririti ca daca pe noapte nici un tzaca dimineata sa o intindem.. la 4 dimineata primul tzaca primul ciortan de 2 kg.. imediat la 5 min intra un ten de 3-3,5 kg pina la 8 dimineata a ... mai mult

Partida pescuit aroneanu

E SUB APA ... mai mult

• 18-06-2011

Partida pescuit canal paulean

vroiam sa prind caras cum se prindea acum cativa ani dar din pacate cei de 300-400 grame nu mai sunt.musca destul de bine la bob cei de 100-200 grame si mai este si somnul pitic care nu iti da pace mananca si boabe. ... mai mult

• 17-06-2011

Partida pescuit fundulea 1

Am pescuit de la ora 18.00 pana a doua zi la 07.00,pana la ora 2 noaptea numai trasaturi false fara rezultat.La doua am luat un somotei de 2 kg dupa aceea a intrat o salonta de 5.5kg si incadoua de 2 kg.Am pescuit pe coada baltii.O partida OK ... mai mult

• 16-06-2011

Partida pescuit milotina 1

am plecat la 3 dimineata cu speranta ca aici voi prinde ceva crap dar......... Se pare ca m-am increzut prea mult in reclama.am prins doar caras la undita la rime.in lansete am avut porumb preparat,boilis,pelete de pruna ,porumb cu aroma de lucerna, bonduelle si multe altele.carasul este mare[s-a prins linga mine unul de 1,6kg]dar balta este specializata pe crap[asa se zice].se pare ca este inca o balta pe care nu o voi mai incerca.azi nu a prins nimeni crap . ... mai mult

• 14-06-2011

Partida pescuit sucutard

40 RON cu trei bete, 50 RON cu 4 bete.O partida dezamagitoare, nici un crap, doar caras mic si foarte mic.Nu se vede ca a fost populat.Pe balta de la Lacu (acelasi administrator), era gard de pescari si nici acolo nu era activitate.Un pescar zicea ca pestii au fost furajati de dimineata buna si s-a dat si drumul la apa. Felicitari! Lasa ca sunt destui fraieri care sa plateasca taxa si sa ia o gura de aer curat, apoi sa mearga acasa.Incredibil! Doar la noi se intampla marlanii de acest fel. Ar tr ... mai mult

Partida pescuit balta catusa

Astazi am facut o iesire scurta cu o singura varga la Catusa. Am pescuit numai la bila de mamaliga pe fund, din pacate nu am avut norocul sa se prezinte niciun ciortan respectabil, doar unul la 400gr, eliberat. Am pescuit cu varga de 6m in apa de 2.5m, am stat de vorba si cu alti pescari si mi-au spus ca se mai prinde din cand in cand cate un ciortan la 1-2kg la varga, si de asemenea au mai fost si rupturi, in general mosii mamaligari au parte de ele pentru ca au rabdare sa il caute pe d-l crap, ... mai mult

Partida pescuit merk

anul trecut balta destul de buna,acum am auzit ca lipsa banilor pune problema acestei balti.populare nu stiu daca sa facut dar in balta sunt niste exemplare foarte frumoase.caras se prinde destul de bine avand si greutatea de 500-600 grame.merge foarte bine la bob de porumb. ... mai mult

Partida pescuit valea alba

am pescuit impreuna cu un prieten de vineri seara ora 12 pana sambata la ora 17. AM INCERCAT TOATE MOMELILE POSIBILE INSA REZULTATUL A FOST ZERO. DIN CE AM OBSERVAT NIMENI NU A PRINS NIMIC.DE EVITAT ACEASTA BALTA VINERI-SAMBATA.IN CURSUL SAPTAMANII AM PRINS INSA MIC 2 KG MEDIA. PERSONALUL BALTII ESTE FOARTE AMABIL ,CUTATENIE PE BALTA INSA LA SFARSIT DE SAPTAMANA CRED CA SE INTAMPLA CEVA. ... mai mult

• 12-06-2011

Partida pescuit bogdanesti

O partida buna de pescuit la crap, cu cateva rateuri si patru crapi prinsi, unul de 2kg si unul de 1.5 kg, la bob de porumb pe o vreme destul de capricioasa dar buna pentru pescuitul la crap, dar balta are un bun potential. ... mai mult

• 12-06-2011

Partida pescuit cojocna

Drumul spre Dej in Apahida la dreata pina in Cojocna dupa baiile de la Cojocna la dreapta este si indicator spre lac.Partida incepe la rasaritul soarelui o balta frumosa si linistita cu multe specii de de peste. O partida frumoasa la inceputul weekendului de aici ma mut la Ciurila am auzit ca sa populat si acolo.Va recomand balta pt sfirsitul de saptamina sunt si casute de inchiriat la un pret derizoriu unele au si ponton parcarea este in afara lacului asa ca nu cred ca e galagie nici la sfirsit ... mai mult

• 10-06-2011

Partida pescuit zimbru

o partida destul de reusita balta are potential dar si toane adica din patru pescari doar doi am prins peste am dat cu un singur bat de 7 metri carasul este destul de mare cam o,5kg deci se merita drumul de o suta km. ... mai mult