Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit potcoava

o dimineata superba si o balta ce te lasa masca, de felul cum umbla stiuca cu ,,valul in cap'' si cat de des sareau crapii, toate astea pana in ora 9.00. nu am prins nimic, dar doi prieteni au dat la mamaliga si au prins carasi ca palma si o platica mai rasarita, la mamaliga si vermusi. Incercati balta are potential eu nu am mai fost acolo de trei ani. P.s. paznicul ne-a spus ca s-a prins stiuca de 14 kg cu ceva timp in urma, merita incercat. ... mai mult

• 16-07-2011

Partida pescuit calugarul

Joi am fost la Calugarul carasul e rar dar mare, am pescuit numai la lanseta, intr-o zona cu apa adanca, aceasta a fost prima partida aici, sper sa pot intra cat de curand cu barca, de abia astept. Unul dintre ai a fost prins la peste viu...bibanul surpinzator nu a vrut deloc... ... mai mult

• 16-07-2011

Partida pescuit magura 8

Am ajuns pe balta. Domnul administrator un om foarte de treaba cum rar intalnesti pe baltile din romania. Peste posibil sa fie noi nu i-am vazut culoarea. Probabil ca nuh am folosit momeala corespunzatoare nu stiu ce s-a intmplat. Cu toatea acestea domnul administrator probabil stiind el ceva ne-a spus cand a venit sa ne ia banii pe taxa sa ii spunem de cate ori ne-a tras l-a "fund". ... mai mult

• 15-07-2011

Partida pescuit embalse caspe

BALTA ESNA TAXA:40 LEI 12 ORE LOCALIZARE:Cum vii de la buzau treci de ianca tii inainte spre braila ai indicator spre Tepes Voda acolo faci stanga si dupa ce treci calea ferata intri in sat iesi din sat si mergi pe sosea pana dai de indicator balta privata esna,faci stanga si mergi cam 1km pana la ferma acolo platesti si apoi mergi pe balta drumul este bun deci intri fara probleme mai greu este sa iesi dupa balta daca ploua te lasa sa tii masina langa tn,iti prezinta un regulament cand platest ... mai mult

• 14-07-2011

Partida pescuit tau' popii (geaca)

fiid la tara si avind niste oaspeti din banat,am zis sa-i nduc la o partida de pescuit.Ajungind pe la ora 7 far un sfert,n-aruncam bine betele ca apare si taxa.Intra repede doua platici la vre-o 300g la pufarin citiva caresei la viermi,in rest nimic mai de doamne ajuta.Mai mult ne-am copt la un soare dogoritor. ... mai mult

• 13-07-2011

Partida pescuit darvari

Am pescuit cu 2 lansete un feeder si una cu forfac de caras cu arc naditor. cel mai bine o ia pe forfac.Nada benzar caras platica +mamamaliga si ttx+aditiv melasa.Se prinda platica de la 500 g in sus. Merita la banii astia pentru ca toata lumea prinde plus ca daca nu prinzi nimic iti iei banii dublu inapoi ... mai mult

• 11-07-2011

Partida pescuit calareti2

Partida bunicica.Seara pe la 01.30 un crap la 1.5kg...si atat. A doua zi dimineata o salonta la 1kg si un ciortan la undita. Partea proasta este ca la finalul partidei fundul juvelnicului a cedat si am ramas decat cu salonta si cativa carasei:((( ... mai mult

• 10-07-2011

Partida pescuit lesu--valea alba

Am fost sambata,am ajuns pe la 05 dimineata,nu ai limita la lansete,adica am dat cu 4,dar,pe bonul meu au mai intrat inca 2 lansete ale unui prieten incepator.Taxa 35 ron,carasul,bibanul poti lua cat vrei acasa dar crapul se elibereaza gen CR sau se cumpara de la patron.Ciortanul se elibereaza indiferent de marime.In timpul partidei de pescuit,paznicul mai trece sa verifice juvelnicul.Am luat 4-5 Kg caras,1 ten la 700 g si 1 crap la 2.5 kg. De mentionat ca a tras numai la porumb la conserva. ... mai mult

• 10-07-2011

Partida pescuit sacalaia

Caldura infernala.Dupa ce mi-am epuizat artificialele am facut cateva incercari cu un spinner-bait de la Berti combinat cu un twister sidefiu care s-a dovedit a fi pe placul stiucilor. Din pacate doar o marlita si un atac nefinalizat au fost rezultatele acestei partide.La pluta se prinde la foc automat biban,rosioara,biban soare,babusca.Fir intins! ... mai mult

• 09-07-2011

Partida pescuit somes

ca de obicei cu noaptea in cap la pescuit de somn.timpul ok.trasaturi zero cu o exceptie .la buchet de rama neagra a intrat frumusetea de somn si a facut timp de 30 minute ce a vrut cu mine,fiind intuneric si la umbra copacilor de pe mal a fost destul de greu sa vad varful batului.daca intra mai mare era ok dar si asa este bine. ... mai mult

• 08-07-2011

Partida pescuit siretul mort

Siretul Mort...peisaj mirific, din pacate un loc distrus de plase...am incercat la ciortan nimic, un amic a luat 3 bucati peste kg...eu am avut noroc de o stiuca la 1.2 kg...prinsa in timp ce cautam avatul care nu a vrut sa coopereze...chiar daca sarea, data viitoare sper sa fie mai bine... ... mai mult

• 08-07-2011

Partida pescuit valea alba

DESPRE BALTA-frumos pina cind te uiti mai atent si vezi sutele de cioturi ce stau ascunse sub apa la o distanta de 3-4 cm, ici-colo chiar iesite din apa DESPRE DRUM-in sat ai o portiune de vreo 700 metri dezastru apoi pe linga sina de tren e bine iar linga balta daca incepe ploaia nu cred ca mai pleci fara ajutorul unui tractor CONCLUZIA- naspa rau iar daca nu credeti si sunteti ambitiosi incercati sa luati cu voi cit mai multe forfacuri sa va ajunga. ... mai mult

Partida pescuit valea alba

balta este descrisa bine in fotografia cu trestia taiata ,drum bun daca nu ploua altfel ? iar pe balta sunt numai cioate daca le ratezi poate prinzi ceva altfel nu 3 pesti in 48 de ore buna balta dar ar trebui evitata ... mai mult

Partida pescuit podari

ca de obicei,o partida destul de buna, am dat cu 5 lansete si o undita, drumul destul de bun, nu a dat ploaie deloc prin zona, am dat chiar langa gradina. Am reusit sa prind 6 ciortani frumosi si 2 somni. Admistratia foarte ok .am sa mai revin pe aceasta balta cu siguranta.fire intinse!!! ... mai mult

Partida pescuit calugarul

zi frumoasa de pescuit, impreuna cu un prieten am mers la Calugaru'(prin ferma) cu un bat de 6 m am reusit sa prind in 4 ore, de la 15.30-19.30, 11 carasi in greutate toatala de 2,800 kg.Alaturi cineva pescuia la lanseta, carasii prinsi erau ceva mai rasariti. ... mai mult

• 06-07-2011

Partida pescuit csilag

vant si valuri ca la mare,in afara de caras nu a muscat nimic pe balta din ce am auzit.pescari putini fata de perioada imediat popularii.cred ca toti sau marea majoritate se indreapta spre vecini unde baltile sunt mai populate si mai curate ca la noi. ... mai mult

• 05-07-2011

Partida pescuit valea alba

am pescuit impreuna cu un prieten de la 19 pana a doaua zi pe la 14.am folosit porumb cu diverse arome si la sfarsit am prins impreuna 5 crapi intre 1-2kg si 2 teni cam la 1,5 kg plus vreo 3 cirtani sub un kg eliberati. O partida buna avand in vedere ca nu am reusit sa plantam din cauza problemelor cu navomodelul(construit de ursu alias dolce catalin-mare tepar).Am prins pestele seara si noaptea pana la ora 3, pe urma nimic pana la ora 14 cand am mai luat un ten.Paznicii si administratorul de n ... mai mult

• 30-06-2011

Partida pescuit faleza galati

Astazi am fost la Dunare...am vrut sa incerc intr-o zona cu piatra la guvizi dar locul era ocupat...asa ca am renuntat, m-am axat pe spining, dar din pacate in afara a catorva atacuri de avat nimic special...Am fost cam dezamagit dar asta e. In drumul inspre casa am vazut la elice 2 jepcari, cat am stat eu au prins un novac cam pe la vreo 5 kg, fix in dreptul canalizarii mari...daca si asta se mai cheama pescuit e grav, unde poate sa impinga saracia, nu au trecut 10 min dupa ce l-au prins si a v ... mai mult