Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit calareti2

Partida slaba pe toata balata.Nu stiu daca s-au prins 10kg in total si au fost cca 15-20 de masini.Noaptea am avut 3 trasaturi la porumb preparat si am scapat un ciortan de cca 1.5-2kg la mal la minciog.Vantul a batut foarte tare . ... mai mult

• 31-07-2011

Partida pescuit pescaria otvesti

O partida de pescuit excelenta.Am stat la cort si am pescuit timp de 48 de ore,in care am prins cel putin 50 de crapi,unul mai frumos decat altul.Am sperat ca il capturez si pe ,,seful baltii,, acesta fiind un batran crap de 13 kg ,dar nu.In schimb am capturat foarte multi crapi intre 6 si 8 kg,unul de 9,3 kg si restul asa la 3-4-5 kg,dar foarte frumosi fara bube fara rani,plini de viata.Mi-au plecat betele in apa fest,mi-a daramat rod-pod-ul de 2 ori si m-am ales cu o baie zdravana,plonjand dup ... mai mult

• 29-07-2011

Partida pescuit fundulea 1

Adio fundulea 1. Domnule Prodan ati mai pierdut un client. Este a 3 partida consecutiva cand nu am nici un tac pe balta asta. Nu se poate spune ca are perioade cand nu mananca pt ca din mai pe aceasta balta nu am mai auzit pe cineva ca a prin peste. Pacat pt aceste manarii era balta mea preferata ... mai mult

• 29-07-2011

Partida pescuit taga

S-a prins la plumb, doar caras la 2-300 grame si doar la rama rosie. La pluta intra si raci la rama. Intre 8 si 12 s-a prins cel mai bine, apoi trasaturile s-au rarit considerabil. Am stat pe partea cu soseaua. Nici vis-a-vis, pe langa castel, nu am vazut sa fie ceva activitate. ... mai mult

• 26-07-2011

Partida pescuit padurea cu salcami

cu toate ca se vedeau cum umbla au mancat foarte prost.vremea din ultimele zile cred ca ia dat peste cap.balta are peste dar timpul este contra cu toate ca am crezut ca pe timpul noptii o sa fie ok.ce-am prins am eliberat visand la ceva mai mare. ... mai mult

• 25-07-2011

Partida pescuit podari

De dimineata de la ora 6, pana la ora 15,30 am prins 3 somni la 2 kg si ceva, nu a mers ca de obicei dar tot am plecat cu ceva in"traista".oricum fata de alte balti e binisor,am fost in locuri unde nu prindeai nimic,da nimic!la undita am scapar un somn destul de maricel,mi a indreptat acum;))) oricum revin! ... mai mult

• 25-07-2011

Partida pescuit calareti2

O partida reusita in ciuda vremii.Am prins 9 ciortani cu greutate cuprinsa intre 1kg si 1.5kg.Cantitatea totala e posibil sa fie incorecta deoarece cantarul era pt max 10 kg. Am pescuit la rame rosii si mamaliga cu aroma de capsuni pe momitor.La porumb uscat decat un tzac noaptea si atat. ... mai mult

• 24-07-2011

Partida pescuit suatu

Misto asdadjaksdasfasfdasdfklasfjasklfhaklfashjkflasfjkasfhjaksfhasfhaslfhaslfhaslfahsflkasfhaklsfhasklfhasklfasklfashfsaasjkdasdhajk djkadakshd akka hdkjash dkas kas adhakfhklajfl kas ladaldf alfalf aso Misto ... mai mult

Partida pescuit somes

inceput de zi frumoasa prima agatatura si am pierdut linia.pe la 10 a intrat singurul caras dar frumos,dupa care a venit somnul la carasel,destul de nervos la cat avea in greutate l-am luat la montura primita de la magazinul pescarului ... mai mult

Partida pescuit draganescu

un loc minunat salbatic cu apa curgatoare am pescuit vizavi de draganescu pe firul argesului capturi trei carasi o mreana +un crapcean din ala sui am dat cu o undita de sase metri la cumpana cu plumb de 10 grame ... mai mult

Partida pescuit pescaria otvesti

O partida foarte reusita,in care am capturat peste 54 de kg de crap(undeva intre 3,5 si 7 kg/bucata si un cteno de 9 kg.Am dat si dupa somn(ca am inteles ca au somni romanesti peste 10 kg) dar am avut o surpriza neplacuta cu un fir textil de la sufix,cu o rezistenta la 40 de kg,pe care m-i la rupt.Asa ca l-am lasat pentru data viitoare cand voi fi mai pregatit. ... mai mult

• 19-07-2011

Partida pescuit mata radeanu

am pescuit cu doua lansete si o varga de 6m, s-au prins si cativa ciortanei, un somotel care au fost sub ,,categorie'' drept pentru care au fost eliberati. Zi foarte calduroasa, drum lung si cred ca peste mare nu prea se mai prinde. O partida de pescuit frumoasa, am incercat si la stiuca dar nimic. ... mai mult

• 19-07-2011

Partida pescuit podari

Am pescuit de la ora 5.00 pana la 16.00, 2 persoane cu 8 lansete si 2 undite. In afara de noi mai erau destule persoane pe balta. Am prins 3 somni in 15 min pe la pranz, in rest nicio trasatura toata ziua la niciunul din noi.probabil din cauza caldurii.am sa mai revin,ca de obicei! ... mai mult

Partida pescuit solacolu

Am pescuit pe standul 17 in fata casei nr.1, de dimineata ora 05.30 si pana seara la ora 18.00. Pe balta foarte liniste, foarte cald, dar am stat sub umbrar. Am urmat sfaturile baietilor de la administratie si am reusit sa prind 3 bucati romanesc mai rasariti - 3.5, 4.2 si 6,1 kg . Este mult peste mare dar si mic. Am folosit bile tari in dip la borcan de 100 grame Senzor 1016 si am nadit cu solubile 1016 . ... mai mult

Partida pescuit bogdanesti

Desi a fost o zi caniculara am prins cei doi cteno de mai sus care au impreuna 5.4 kg si am mai scapat unul asemanator la dimensiuni. O zi destul de reusita daca tin cont de faptul ca apa avea cam 25-26 grade C si la ora 12 s-a terminat partida de pescuit din cauza caldurii prea mari. Poate dupa ploile care urmeaza se va prinde mai bine, ca balta are peste. ... mai mult

Partida pescuit iernut

Timp super pentru pescuit, dar din pacate am stat pe dig in apropiere de salcia mare unde erau foarte multe agataturi.Am prins doar carasi (unul la 700 grame), desi pestii mari sareau non-stop pe la mijlocul lacului. ... mai mult

Partida pescuit calareti2

Dimineata la ora 4.30 eram cu 4 bete in balta,toate la porumb.Am avut 0 trasauri.La o telescopica de 6m am prins tot pestele momind cu mamaliga si pe ac am pus bonduelle.Partida dezamagitoare. Am notat la impresia baltii cu 10 deoarece in dreapta mea la cca 15m , 2 baieti au dat recital cu cca 10 lansete plantate cred ca au luat cca 10-15 buc de crap toate peste 2kg iar la undita au luat si la 1kg... ... mai mult

Partida pescuit canal paulean

daca vroiam somn pitic se putea prinde in draci orice puneam pe carlig el era prezent.dupa 5-6 trasaturi somn intra si cate un caras.a fost destul de rece in cursul noptii,credeam ca mananca mai bine dar ca deobicei in apele noastre totul este la plesneala. ... mai mult