Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit csilag

inceput bun cu un dril frumos de vreo 5 minute si plictiseala restul timpului.pestii sareau sa ia aer dar nu au vrut sa mai manance.carasi poti sa prinzi cat vrei daca oboseala nu este prea mare.o balta buna dar cu popularile stam mai prost. ... mai mult

• 06-05-2012

Partida pescuit sacalaia

O partida linistita fara atacuri de stiuca. In urma cu cateva zile a fost concurs si foarte multe plante erau la suprafata, iar apa cam tulbure.Putini pescari, nimeni nu s-a laudat cu nimic.Mai incercam si saptamana viitoare.Fir intins! ... mai mult

• 05-05-2012

Partida pescuit pasarea 1,2,3,4,5

AM AJUNS PE BALTA PE 30 PE SEARA,AM DAT APROAPE 24 ORE SI NIMIC ,CU 2 ZILE INAINTE AU LUAT NISTE PRIETENI 3 CRAPI,AU DAT DRUMUL LA APA SI NU AM VAZUT NICI UN TAC.NU RECOMAND CEL PUTIN NU IN ZILE DE SARBATOARE.AM PESCUIT PE PASAREA 1 LA FRUMUSANI PRIMA BALTA DE LA SOSEA. ... mai mult

• 03-05-2012

Partida pescuit floarea popestiului

Partida excelenta,cu multe capturi,ca observatie pestele a inceput sa manince dupa ora 8.30.Balta destul de aglomerata,foarte curata si liniste,balta nu are agatatura decit pe o zona la mijloc unde probabil este un canal,eu am dat in acea zona dar nu am agatat,asa ca....Felicitari pentru administratia balti cum mentine curatenia si linistea,balta fiind la 3km de Bucuresti chiar in Popesti Leordeni(vezi cum arata multe locuri de agrement din jurul Bucuresti-ului. ... mai mult

• 01-05-2012

Partida pescuit lac brateni

Un lac deosebit de frumos si curat, insa dupa cum spune si omul cu taxa, a fost populat de Paste cu 1500 kg de peste.Acesta mai mult ca sigur s-a prins in primele 2 saptamani.Dupa aia pauza.Inafara de maruntis nu am vazut la nimeni vreo miscare mai serioasa, chiar daca erau unii de 3 zile pe lac si au prins 4 carasi.Din cate am vazut se pare ca umbla si la apa. Se zice ca de obicei lacul se populeaza primavara si pe urma toti o iau in brate.Se mai prinde cate un ciortan odata la 2 zile.Inca o b ... mai mult

• 01-05-2012

Partida pescuit mata radeanu

Sambata de la pranz pana duminica la ora 11.30 - pescuit la Mata Radeanu. Vreme excelenta, putin cam aglomerat de pescari pe balta. Gasesc repede un loc si incep operatiunea. Am prins doar caras, 11.5 Kg cantarit la sfarsitul partidei. Nu s-a nimerit nimic mai imbracat prin preajma, inca sunt multumit si cu comunul caras ( cel mai mic cat palma ). A fost o partida de care o sa-mi aduc aminte mereu cu placere. Fir intins tuturor. ... mai mult

• 30-04-2012

Partida pescuit mata radeanu

Cu mare greutate mi-am gasit un loc de pescuit pe canalul mare de evacuare, aproape de evacuarea mica. Din spusele celor care erau de 24 h pe balta, am aflat ca pestele a tras in draci la orice momeala pana vineri pe la 10 dimineata. Apoi s-a taiat. Am aruncat in apa doua vergi. Una de 4,5 si cealalta de 7 m. Doua lansete, una cu montura pentru crap alta pentru rapitor, au completat arsenalul. Vremea era frumoasa asa ca m-am pus pe treaba. Pana la 10 am somat daca pot sa spun asa, apoi a intrat ... mai mult

• 30-04-2012

Partida pescuit balta fundulea 6

o partida reusita,am prins doi ciortani circa 6kg.pescuit la plantat,si aproape 7kg.caras ca palma si mai mare la viermusi,la rama vine ciortanica la 250-300gr. eliberata imediat.paznici si partonul de nota 20 cu plus,ne-au ajutat cu plantatul, cu gratar . ... mai mult

• 29-04-2012

Partida pescuit valea alba

dupa sina de tren din draganesti vlasca se face prima la stanga urmatoarea la stanga si apoi la dreapta drumul te duce direct la balta,cu toate ca balta sa deschis oficial sambata paznici au fost deacord sa pescuim,se poate pescui cu 5 lansete si o undita,am prins 2 ciortani la 1,8/2kg.circa 10/15 ciortani 0,800gr. eliberati si 3kg.de caras 3/4 la kg.drumul este pietruit se iese usor si pe timp de ploaie,pe mal sunt salcii,o partida bunicica. ... mai mult

• 24-04-2012

Partida pescuit podari

balta nesperat de curata,pescari 7/8 masini,capturi carasel ca bricheta care trage la tot ce pui in ac,de la ora 7 pana la ora 15 am prins circa 3 kg de carasel,oere unde sunt acele tone de crap.pe drum sa pus ceva pietris si accesul esre un pic mai bun. ... mai mult

• 24-04-2012

Partida pescuit movileni

Am fost 3 insi,12 lanseta 4 undite si nici macar o trasatura....nu mai zic lumea de pe balta ce era la gura lor.Pacat ,balta ar avea potential...multi pesti morti si raniti...Eu nu zic ca n-ar avea peste dar ceva se intampla acolo,ori nu stim noi sa pescuim(cea mai plauzibila :)) ori il manaresc aia pe acolo.Fire intinse. ... mai mult

• 23-04-2012

Partida pescuit balta bodo

o zi frumoasa,balta plina de pescari am prins 3 crapi si 2 kg de caras.voi mai reveni si altadata pacat ca balta este cam mica dar pentru o partida cu prietenii e ok.Balta urmeaza a fi amenajata cu gratare si foisoare dupa cum spunea sefa baltii. ... mai mult

• 23-04-2012

Partida pescuit lac luncani

Daca intarziam 15 minute nu mai gaseam niciun loc de pescuit.Gard de pescari nu altceva.Fiecare cu tot felul de nade, cu bombe, momitoare,...Cred ca bietii pesti se simteau ca la inchisoare incercuiti de aproximativ 400 de lansete (poate chiar mai multe).Toata ziua nu am vazut prinsi decat cativa crapi oglinda la 1 kg, si aia bagati in lac de cateva zile, dupa spusele paznicului. Probabil in timpul noaptea sau in timpul saptamanii e mai liniste si mananca mai bine. ... mai mult

• 22-04-2012

Partida pescuit mata radeanu

Agitatie mare pe balta astazi. Multi pescari cu sotii, copii, etc. Vremea a fost bunicica. O mica bura de ploaie ne-a mai inviorat dupa-amiaza. Am dat tot in canalul mare de evacuare. In ciuda galagiei am adus la mal doi crapusteni frumusei. Unul la 2,3 kg celalalt la 1,2. In rest carasel si rosioara. Stiuca nu a vrut deloc. O singura stiucuta am vazut ca s-a luat in zona, si aia la artificiale. ... mai mult

Partida pescuit bercu

dupa stat degeaba o noapte pe malul baltii,nu se pescuieste noaptea pe aceasta balta,a venit ziua in care am crezut ca fac praf si praful sa ales.toata ziua nimic .ca sa nu plec cu mana goala a intrat un crap la ultimul bat ramas in apa.de suparare l-am eliberat. ... mai mult

Partida pescuit movileni

Am fost ieri pentru prima data la Movileni .Frumoasa balta - curata adanca la mal ,locuri bune fara agatatori acces cu masina pe balta. A venit un nene si am platit 50 lei de pescar si 10 lei ptr insotitor.Dar de la 7.30 si pana la 13.00 nu am avut nici o trasatura . incredibil .Am dat la vermisori , rama rosie si neagra ,porumb mamaliga cu paine ,la mal ,la adanc , pe fund si la suprafata -nimic ,nici un oblete macar.Pe balta erau 8-9 pescari si s-au prins 2 pesti .Foarte ciudat n-am mai pati ... mai mult

Partida pescuit balaria 1

super balta, foarte curata,foarte mult peste,dar patronul lasă de dorit,cred ca nu este în toate mințile,se cearta cu toată lumea de pe balta foarte dur pescarii.Nu se merita sa mergeți pana acolo sa va certați cu nebunul. SALUTARE ȘI FIR ÎNTINS. ... mai mult

• 17-04-2012

Partida pescuit niculesti

super tare frate,mai este inca peste pe niculesti,ciortanica este in floare pe la 1-1,5kg,carasul cat sticla de bere la "jumate,ce mai mi-a placut ... mai mult