Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit lacul pietrei

dupa orasul tulcea cu 1 km. inainte de intrarea in loc. murghiol pe partea stanga este lacul pietrei sre crap caras somn,am pescuit pe malul opus cabanei paznicilor de la ora 19 pana la ora 5 an prins un crap de 8 kg.si 5-8 kg.de cirtanica de 0,5-o,8kg.eliberata.poti retine crap de la 2 la 8kg. bucatacaras fara limita,paznici ok. drumul bun si pe ploaie ... mai mult

• 20-07-2012

Partida pescuit mariuta

Impreuna cu un coleg de pescuit ne-am hotarat sa mergem pe Balta Mariuta 3 , eu am avut inspiratia sa dau in coada baltii acolo unde apa este mai mica am plantat 5 lansete dar nu mi-a dat nimic ,ma-m hotarat sa incerc la bomba simpla si am luat 3 crapi romanesti insumand 11 kg . o partida reusita sigur am sa revin. ... mai mult

• 19-07-2012

Partida pescuit lunca ilieni

Am mai fost acolo, in primavara, am dat la stiuca.Intri cu masina pana pe balta, atunci era intrarea mai proasta, acum au pus piatra si se intra foarte bine.Am dat la crap ca am auzit ca se prinde si am avut o zi norocoasa, am prins trei bucati frumoase i-am eliberat,nu sunt eu un mare mancator de peste dar carui pescar nu-i place sa prinda.Pacat ca nu au si taxa C&R.Marita incercata. ... mai mult

• 18-07-2012

Partida pescuit mariuta

Luni 16-07-2012 ma-m hotarat sa merg pe balta Mariuta 3 , am pescuit de la ora 18 pana la ora 10 dimineata la ora 2 noaptea am prins un crap frumos de 9kg urmand ca ulterior sa mai scap unul ,pescarul din dreapta mea a prins un ten de 15 kg . o partida reusita sigur am sa revin ... mai mult

• 17-07-2012

Partida pescuit raul timis

Am pescuit in Lugoj, mai jos de podul de beton,cu o varga de 7m. Timisul a fost foarte scazut si curat, cu debitul constant, adancimea la care am nadit, find de aproximativ 1 metru. Am inceput partida la ora 6 , folosind o nada Rivier - Sensas 3000 Club (3kg) aditvata cu Aromix - Brasem de la Sensas (300 ml) si 200gr viermusi. Am prins 10 scobari si multe mrenute din care am pastrat numai 4. Ca de obicei in ultimul timp, la ora 10, caldura m-a trimis acasa. ... mai mult

• 16-07-2012

Partida pescuit fundulea 2

Partida pe Fundulea 2 a inceput in jurul orei 16 foarte cald, drumul foarte bun, un alt lucru bun nu se mai pescuieste pe malul din fata cabanei paznicului, am plantat 4 lansete la crap trasaturi o la fixa am luat 3kg. caras, pun lipsa de trasaturi pe seama calduri, pe balta sa prins foarte putin crap. ... mai mult

• 16-07-2012

Partida pescuit surduc

O noua partida pe lacul Surduc.Am pescuit tot cu doua feedere de 3.60,la o distanta de vreo 40m, incepand nadirea inca inainte de a se lumina complet, pentru a profita de racoarea diminetii, folosind nada Sensas 3000 Club-Feeder. Momeala am folosit numai porumb din conserva,pentru a selecta carasii si platicile, dar tot nu am scapat de somnuletii americani, care au devenit foarte deranjanti ( acum doi trei ani nici vorba de asa ceva ). Am reusit totusi sa prind carasei (200-400gr) si cateva ... mai mult

• 13-07-2012

Partida pescuit lunca ilieni

Am fost acolo duminica, am facut un sfert de ora de la Brasov, drumul foarte bun si am intrat cu masina pana pe malul baltii. Am prins de dimineata doi crapi frumosi peste 4 kg amandoi.A fost o zi cam calduroasa dar am gasit un loc sub o salcie si a fost bine. ... mai mult

• 13-07-2012

Partida pescuit piteasca 1

Balta a fost inchisa anul trecut,e curata,am inteles ca a fost populata masiv.Somnul trebuie eliberat neconditionat.Crap,caras am prins (am stat catre dn2)iar niste prieteni care au stat catre sat au luat novac frumos ... mai mult

• 10-07-2012

Partida pescuit bega veche

Prima partida pe Bega, (la iesirea din satul Bodo spre Chizatau) dupa construirea digului impotriva inundatiilor. Locul arata foarte bine, dar in apa fiind foarte multe agataturi, cu greu am putut gasi un loc bun pentru pescuit cu varga de 7m. Am nadit cu River(3kg) de la Benzar Mix, aditivat cu Aditiv Lichid, Scobar - Benzar Mix si 200gr viermusi. Pestii au raspuns repede la nada, primii facandu-si aparitia morunasii(200-300gr), apoi scobarii(200-400gr) si spre sfarsitul partidei, cateva mre ... mai mult

• 09-07-2012

Partida pescuit lupsanu bazin1

am ajuns pe balta in jurul ore 15,caldura foarte mare,am stat la ultimul foisor,am prins trei somni 2,3,3 kg.si 2 ciortani toti prinsi dupa ora 3 dimineata,paznici de nota 20,daca nu esti atent somnul iti fura lanseta. ... mai mult

• 09-07-2012

Partida pescuit iarba dulce

Am pescuit de la 6.00- 13.00. Vremea frumoasa dar torida dupa ora 11.00. Am pescuit pe latura estica a baltii (pe cealalta parte de cherhana). Balta cam aglomerata dar nu duce lipsa de locuri de pescuit. Am prins 4kg ciortan, 3kg caras exclusiv la boaba de porumb. Majoritatea capturilor au intrat la lansete, la aruncari medii, 30-40m. Pentru mai multe informatii, administratorul baltii, Marian, va sta la dispozitie la nr de telefon 0763577538. - Am folosit 4 scule (lansete si undite) - NU se ... mai mult

• 05-07-2012

Partida pescuit fundulea 2

Am pescuit dupa 29..06 ora 18:00 pana pe 30.06 seara.Nici urma de peste,o singura trasatura si aia ratata,dar scazuse apa destul de mult! Ma rog,am prins o zi proasta,dar chestia ptr care postez comentariu este ca,tot in aceeasi zi in acelasi loc chiar langa tabla cu balta privata in care dadeam de plictiseala cu pietricel sa sperii vrabiile,cineva a prins peste,plus a mai si scapat,ma gandesc ca a dat repede in ora care am dormit-o,a prins pestele si a plecat,.... poate ca cei care vor sa-si ... mai mult

• 04-07-2012

Partida pescuit mata radeanu

Prutul nu si-a revenit din amorteala si nici nu da semne ca asta s-ar intampla prea curand. Asa ca mi-am propus o iesire la Mata-Radeanu, pentru ca-mi era dor sa simt in fir un crapcean sau un cteno mai rasarit. Nu a fost sa fie dar macar i-am vazut coada cum spun pescarii. Doi crapceni au intrat la varga poftind la boaba de porumb dulce iar trei s-au infruptat din buchetelul de viermusi atarnat in carligul de la montura feeder. Cu solzi cu tot si fara sa le scot apa din gura sau aerul din basic ... mai mult

• 02-07-2012

Partida pescuit lupsanu bazin1

dupa partida care trebuia sa fie de 24h la lehliu sat am plecat mai dep arte cc.20 km. la lupsanu 1 aici te asteapta la bariera platesti si nu te mai deranjaza nimeni pana la plecare,pe balta 2 masini,am zis gata la fel ca la lehliu,ma plantat 4 lansete si una am dat la buchet de rame,pana la ora 4 dimineata ma scapat un ciortan de 1,5 kg.si un somn african la cc.3,5-4kg,dupa ora 7 am prins 3 crapi 1 de 4kg,2kg,si 2 de 2kg.pe balta sunt umbrare wc,se poate campa fara probleme,am plecat in jur de ... mai mult

• 30-06-2012

Partida pescuit lehliu sat 2

am ajuns pe balta in jurul orei 12 pe balta 3 masini paznici foarte amabili am bagat crap sonm astazi1500kg.amstat langa casa lor in dreapta,singurul lucru bun era o umbrela in rest noa o.pana la ora 18.30 capturi 0 trasaturi 00000,am plcat foarte dezamagit,urmatoarea partida pe lehliu NICIODATA. ... mai mult

• 30-06-2012

Partida pescuit surduc

Am inceput partida la feeder, imediat dupa ce s-a luminat, cu o nadire grea, folosind un cosulet de 60gr,la o distanta de 40m.Drept nada am folosit 1kg Special Concurs-Benzar Mix, 1kg Special Feeder-Benzar Mix, 200ml aditiv lichid Aromix Brasem-Sensas si o conserva porumb Bait Corn(miere)-Carp Expert.Am pescuit cu doua feedere de 3,60m Solitron de la Okuma, linie de 0,20, forfac de o,14 de la Jaxon si carig Fine Maggot de 12 de la Drennan.Primele si-au facut aparitia babustele, apoi caraseii( ... mai mult

• 29-06-2012

Partida pescuit raul timis

Dimineata splendida de vara, mai racorosa decat cele trecute, la 1km mai sus de Lugoj.Am inceput partida pe la ora 6 cu o bologneza de 6m, folosind o nada alcatuita din: 1kg TTX Fine-Van Den Eynde, 3kg River-Benzar Mix, 0,5kg Collant-Van Den Eynde, 0,500l Aditiv Lichid-Benzar Mix, 300gr viermusi. Dupa nadirea grea, la 10min si-a facut aparitia un clean de vreo 700gr, apoi cativa morunasi frumosi.Continuand sa nadesc, am mai reusit sa prind inca 2 cleni si o mreana in jur de kg. Incepand cu or ... mai mult