Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit gogosari

Am pescuit 18h cu 6 lansete plantate pe porumb si o fixa.La plantat am luat un caras la 300g.La fixa trage carasul intr-o veselie,preponderent caras mic 100-150g dar ocazional mai pica si cate unul mai imbracat.Am fost singuri pe balta.S-a dus si balta asta.Pacat. ... mai mult

• 21-07-2013

Partida pescuit floarea popestiului

A fost o iesire superba cu inca 4 pescari. Per total s-au prins aproximativ 150kg de crap din care peste jumatate au fost mai mari de 7kg. Am nadit cu aproximativ 3kg de bile si am pescuit numai pe bile tari (2 sau 1 bila si pop-up) incercand sa selectam pestele mare. ... mai mult

• 28-06-2013

Partida pescuit chiriacul 2

vă salut pe toţi bolnavii infestaţi de maladia numită pescuit,urmăresc de ceva timp comentarile voastre si m am decis să adaug şi eu ceva poate vă va fii de folos. Am fost pe data de 23.06.2013 pe balta din dreptul satului dar vis a vis datorită faptului că nu prea găseşti locuri din cauza grădinilor oamenilor. Am pescuit cu un amic şi el grav bolnav(dacă îl sun acum să mergem într o oră e la mine, pleacă din post) mai şi glumim c� ... mai mult

• 25-06-2013

Partida pescuit solacolu

DE CE ASA?...Nu am avut nici un atac,,,cei 20-25 de degeti la undita ar face rusinea tuturor daca ar fi fost fotografiati... DE CE DACIA PAPUS ALBA SE DUCE LA CAPUL SIN STG CASUTELOR CU RECIPIENTUL ACELA CU 2 FURTUNE SI UN LICHID INAUNTRUL LUI? Daca am platit ,lasati-ne sa pescuim in tihna...NU NE MAI FURATI!!! DA, asta este furt....am platit,vreau sa pescuiesc linistit...fara ranjete,balacareli,ironii,etc... Balta este frumoasa,investitia apreciabila,...DE CE VA BATETI JOC DE TIMPUL NOSTRU ... mai mult

• 23-06-2013

Partida pescuit iaz calmatui 3

o baltoaca de doi lei are peste cat bricheta drumul este foarte prost circa 5 km numai gropi nu merita riscul sa incercati mai bine decat sa dati 100 de roni la baltoaca donatii la o biserica.e jale frate sa ceri taxa pe un canal fara perste. ... mai mult

• 09-06-2013

Partida pescuit arges

apa curgatoare ,iei o data si de 3 ori nimic,ca pe rau.mananci momeala ,obletii,daca ai iei si pe aia.ioc caras, mreana ,clean.teghesul sa traiasca.daca vin si acolo cu plata aruncati in balta pe HOTI ... mai mult

• 31-05-2013

Partida pescuit lacul trusesti

Concurs de crap > partida de pescuit va incepe la ora 6 dimineata si se va termina la ora 12 amiaza. va oferim premii . locul 1, 2 ,3 . va asteptam pe balta noastra pentru a va distra pe cinste............................................................................................................. ... mai mult

• 15-05-2013

Partida pescuit lac ianculesti

........................................................................................................................................................................................................................................ ... mai mult

• 14-05-2013

Partida pescuit balta vulpoi

Salut , Fiind din Bucuresti majoritatea partidelor de pescuit mai mici de 48 de ore le fac pe baltile din jurul orasului . Pe timp de iarna,principala preocupare in ceea ce priveste pescuitul o reprezinta documentarea si cautarea de locatii noi de pescuit, care sa se apropie de idealul meu si al prietenilor care impartasesc acelasi hobby. In urma discutiilor cu prieteni mai vechi am aflat de balta Vulpoi si marele potential care ar parea a fie promitator si recunosc ca am fost reticent l ... mai mult

• 11-05-2013

Partida pescuit lac ianculesti

capturi frumoase pe o vreme cu vant puternic,desi am incercat boilisuri capturile mari au intrat la expandat de miere cu viermisori,pestele este foarte bataios.cu o zi inainte sa desfasurat un concurs de pescuit cu durata de 24 ore locul intai avand capturi de 35 kg printre care un crap de 10.2 kg ... mai mult

• 29-04-2013

Partida pescuit valea liliecilor

Am ajuns pe balta la ora 7:30 si am plecat in jurul orei 16, vreme foarte frumoasa. Am luat 4 kg de caras in jur de 300 grame buca, 2 crapi la 3kg si un novac la 9kg. In rest toata lumea a avut activitate la caras. Balta este amenajata cu umbrelute si este foarte curata. Fire Intinse. ... mai mult

• 23-04-2013

Partida pescuit walter maracineanu

am ajuns la 07 pe balta walter maracineanu2(sat)si am gasit loc la salcie(cu greu).Am pescuit cu 5 lansete la porumb. Am prins 2 salonte 2kg si 2,5kg,un crap comun3,8kg si 6 carasi.Din ce am observat pe balta s-a prins bine. ... mai mult

• 14-04-2013

Partida pescuit parepa 1

Ieri impreuna cu 3 prieteni ne gandeam unde sa ne ducem,am avut in cap initial Boldesti-Gradistea,toata lumea prinde..(zic unii) dar am zis sa nu mai mergem la "pomul laudat" ca de fiecare data am fost si nimic.Ne-am decis sa mergem aici la Parepa,prima iesire pe anul asta,inca e frig afara,apa cam rece si am zis sa incercam.Am tinut 3 lansete cu boiles,pelete si boabe toata ziua,la 2-3 ore le schimbam.Cum anticipam,pestele e amortit,nu pune botul la asa ceva(sincer acolo nu pune nici vara,dar e ... mai mult

• 12-04-2013

Partida pescuit mata radeanu

Ce pot sa spun despre amenajarea piscicola Mata Radeanu este ca a ajuns o ruina. Nu stiu ce au de gand marii administratori ai baltii impreuna cu marele Talpes de la AJVPS Galati. De cativa ani numai acolo am mers la pescuit si in fiecare an este mai rau. Plase la ordinea zilei, barci cu motor, bineanteles ale marilor ingrijitori de acolo. In iarna 2012-2013, baltile au fost lasate sa sece, s-a recoltat din toate ce mai era. Singurul care a ramas cat de cat mai este evacuarea mare. (canalul, cum ... mai mult

• 10-04-2013

Partida pescuit walter maracineanu

am pescuit pe walter 2 am dat cu o varga de 7 metri am prins un ciortan cam de doua kg.si catva carasei brichetari am pescuit dupa amiaza trei ore am dat la cocolos mic cu fir de 0,12 si ac mic trage foarte fin am vazut peste si la vecinii mei de pescuit ... mai mult

• 14-03-2013

Partida pescuit cariera

Am fost miercuri 15/01/2013 la o partida de pescuit la clean si stuca,A fost fantastic am prins 14 cleni intre 400g si 850g pe care i-am eliberat, asta sa intamplat de dimineata ora 11-12.30 Pe la ora 1 sa facut senin si a aparut sorele Am prins la o unita mica cateva sabioare si am datla stuca Surpriza stuca in acea zona a fost foarte activa si am prins 6 bucati foarte frumoase 2 de 2.6 kg 1de 5kg si 3 sub 1kg pe care le-am eliberat A fost o partida reusita Peisajul este extraordinar ... mai mult

• 20-01-2013

Partida pescuit matara

AM REVENIT PE ACEASTA BALTA DUMINICA DIMINEATA DUPA CE MAI FUSESEM IN CURSUL SAPTAMANII SI LUASEM 2 CIORTANI LA 1,5 KG. BALTA LA ORA 6 FULL-ERAU DE SAMBATA SEARA FARA REZULTATE.DE ACEASTA DATA AM FOST VIZITATI DE PATRON LA PRIMA ORA SI NE-A COMUNICAT CA AZI SE POT LUA NUMAI 5 KG DE PESTE DE PESCAR-MI-A STRICAT ZIUA- DE PARCA VENISEM SA-I IAU TOT PESTELE. DUPA CE A EXECUTAT PE DURATA PARTIDEI O PANDA CU MASINI DIFERITE AM PLECAT FARA NICI UN PESTE. POATE MAI LUCREAZA LA COMPORTAMENT SI LIMBAJ. ... mai mult

• 12-11-2012

Partida pescuit chiroiu 2

AM DECIS SA SCRIU DESPRE ACEASTA PARTIDA FIIND FOARTE REVOLTAT DE POSTARILE DE PE PESCUITUL .RO.iN REALITATE IN ACEASTA PERIOADA PE ACEASTA BALTA NU SE PRINDE NIMIC ALTCEVA DECAT CARAS LA 100 DE GRAME.Am fost vineri 4 persoane 22 de lansete + 3 undite si total capturi 3 kg de caras la 100 de grame.Mentionez faptul ca 12 lansete au fost plantate si nici o persoana de pe balta nu aprins nimic vineri.Insa cu stupoare citesc o postare a unuia pe pescuitul .ro ca el a prins vineri crap3-4 bucati.Trag ... mai mult