Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit zimbru

Balta frumoasa cu o priveliste super dar doar atat pestele se pare ca nu exista sau poate cineva a avut grije sa stea linistit mai ales in weekend .SA facut reclama buna la inceput dar ca la orice produs bun la inceput dupa aia prost .Partida a inceput la ora 10 noaptea ... mai mult

• 25-05-2008

Partida pescuit rio esla

am plecat pe la ora 5 dimineata am ajuns pe balta in jurul orei 6,30 am cautat cateva locuri am ales unu care ni sa parut mai bun dupa care am scos lansetele si am inceput sa dam am pris 7 stiucidoua la 3-4 kg si celelalte mai micute ce sa va mai zic beton FIR INTINS TUTUROR. ... mai mult

• 01-10-2008

Partida pescuit parepa 1

am ajuns la balta care spre surprinderea mea era destul de plina de pescari;urma sa vedem ce o sa prindem....am luat doar o lanseta si 3 vargi.am lansat cu o montura obisnuita cu 3 carlige in care am pus porumb, rama si viermusi.n-am asteptat prea mult si deja am prins un crap cam la 750 grame dar la rama.la varga numai carasel,regina si bibanei. la lanseta am mai luat inca 5 crapi intre 600 grame si 1 kg si asta tot la rama. dupa parerea mea a meritat totul;am fost foarte incantat. felicitari a ... mai mult

• 01-05-2009

Partida pescuit ghiroda

Un singur crap la pelete. Zi frumoasa de pescuit dar activitate slaba. ... mai mult

• 16-08-2009

Partida pescuit cacana

asta e inainte de precedenat partida unde am gasit un loc cu mult oblete.......cam la palma dar mult mai mic ...........dar oricum balta mi-a facut o impresie buna nota 8......acolo in orice moment al anului sunt pescari.... ... mai mult

• 15-03-2010

Partida pescuit timpau

balta frumoasa curata drum foarte bun peste in balta crap cars teno fitofag se prinde la boabe de porumb si rima nragra caturii mari de la 1kg pina la 4 KG. balta populata recent cu crap,posibilitate de facut gratare totul amenajat , aproape de timisoara si arad ... mai mult

• 17-05-2010

Partida pescuit butimanu

Balta frumoasa Merita incercata.Trasaturi putine in schimb, vremea a burnitat putin dar a fost ok. Am pescuit la plantat pe mijlocul baltii dar se poate arunca si din mana. In rest nu cred ca o sa revin pe ea. ... mai mult

• 05-09-2010

Partida pescuit turcoaia

se retin doar 5kg de crap ,dar este o balta unde va veti aduce aminte de pescuitul de odinuara cind crapul se prindea la rima sau la viermus pesti capturati doi crapi la 3kg bucata si 20kg de caras cam la 700gr-1kg bucata ,ori cum este o balta buna . ... mai mult

• 16-05-2011

Partida pescuit rusciori

am ajuns pe balta la ora 12.30,am folosit 5 scule ,momeli folosite boaba de porumb dipuita in csl si esenta de vanilieasta ptr crap iar la caras a mers tratitionala rama si viermus ca nada folosita ttx amestecat cu o nada din comert ceva canepa si vanilinu mai stiu denumirea dar s-a dovedit a fi buna .capturi un crap romanesc la 3 kg.si o salonta la 2,5 kg.caras in jur de 5 kg. o partida reusit avand in vedere durata partidei de la 12.30 pana la 17 ccand ploaia ne-a usiuit acasa.fire intinse ... mai mult

• 20-05-2012

Partida pescuit taureni

a fost o partida de pescuit frumusica cu capturi marisoare (caras intre 250 - 400 grame/bucata). ploile (in patru reprize destul de lungi) au cam incurcat socotelile dar a meritat iesirea pe balta si numai pentru relaxare. ... mai mult

• 26-05-2008

Partida pescuit paulesti 1 si 2

O partida buna cu capturi intre 2 si 4 kg. Taxa s-a facut 50 lei si de la ora 12,30 lei in afara de aceasta veste "neplacuta" baltile mai au peste ,aproape toti pescari plecand destul de multumiti. ... mai mult

• 01-10-2008

A mers destul de slab azi :( ... mai mult

• 01-05-2009

Partida pescuit ghiroda

Eu si cu un amic am luat caras dupa caras la pluta, in total 8.4 kg. Crapul a mers fff slab, pentru prima data am dat pe balta 2, aici e mult puiet de crap sub 1 kg. Desi unii tin mult la porumb , mi s-a confirmat faptul ca peletele sunt baza :). ... mai mult

• 16-08-2009

Partida pescuit balta ipotesti

o partida ca toate celelate nimic de zis , in luna februarie pe balta care se spune ca e cea mai salbatica din toate punctele de vedere pasari, fauna vegetatie,frumos printre putinele locuri de la noi ... mai mult

• 16-03-2010

Partida pescuit lozova galati

o zi fructuasa am luat vreo 4 crapi dardoar 2 am putut sa ii scot pt ca aveam fir de 0.20 (dadeam si la caras) crapii i-am luat la porumb de conserva iar carasul la rma a cu viermusi. pe balta mai erau vreo 10 pescari. ... mai mult

• 18-05-2010

Partida pescuit somes

Morunasii se pare ca sunt singurii pesti care se mai hranesc pe Somes in zona Mica-Dambu Mare de langa Dej. Am incercat si la fund cu rama groasa,coropisnita si mamaliga, fara nici un rezultat. Decat nimic e bine si asa. ... mai mult

• 05-09-2010

Partida pescuit mata radeanu

O vreme superba atat ziua cat si noaptea.Carasul a tras bine la rame si viermi.O partida buna dar fara capturi remarcabile,o singura ratare nu stiu ce era dar era puternic la boabe de porumb,si cred ca au cam disparut carasii aia mari di balta asta. ... mai mult

• 17-05-2011

Partida pescuit movileni

Am facut dou partide de pescuit prima pe 3-4.05.2012 si a doua pe 11-12.05.2012,amandoua noaptea.Doi pescari,10 lansete,si 2 kg de caras bolnav plin de pete rosii si fara aripioare.Cred ca balta Movileni e de domeniul trecutului,si e infestata cu ceva,nu cum spune paznicul ca ar fivorba de cormorani.Cred ca nu merita atentia pescarilor balta asta atata timp cat administratorul nu ia masuri.Pacat,este aproape de oras si era la indemana multor amatori de pescuit.nu cred ca voi mai merge prea curan ... mai mult