Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit balta fundulea 6

am ajuns pe balta pe 31-05-2012 in lurul orei 16,am aflat de la paznici ca balta a fost luata de dl.Visan cel care are fundulea 2,podari,cu regret am aflat ca vechiul patron a scos o parte din peste,dar se vor face repopulari ce a ce sa intamplatbalta a fost populata cu cc.1,3tone de crap de cc1,5-3kg.iar pe data de 5-06-2012 balta va fi populata cu 3tone de crap de2-4kg.din pestele bagat am prins 2 buc.de cc2kg.iar din cel vechi 2 buc.de cc3,5-4kg. ... mai mult

• 03-06-2012

Partida pescuit cotul baciului

dunarea crestea ,pestele nu sa dat ,a mai prins vecinu un crap la 5 kg in rest somotei,iar vremea foarte urata mai ales duminica . ... mai mult

• 08-10-2008

Partida pescuit ghiroda

A mers foarte foarte slab balta, doar cativa crapi prinsi la peste 300 de pescari. Am avut o singura trasatura toata ziua si am luat un singur crap :( . Am vazut ceva salonta marunt prins de cei care dadeau la carasei ...un lucru foarte bun, crapul se inmulteste bine aici. Cei care dadeau la carasel(mai mic ca palma) au luat o gramada, am vazut si oameni care se chinuiau sa "marite" din ei ca aveau peste 3Kg si nu vroiau sa dea bani pe el. Atmosfera este foarte frumoasa...te simti ca in Delta.. ... mai mult

• 04-05-2009

Partida pescuit firiteaz

Chiar daca nu am prins nimic m-am simtit extraordinar,vecinii mei si din stanga si din dreapta au prins fiecare cate un crap,unu la 5Kg si unu la 4,5Kg(cantarit),cu prima ocazie sigur o sa mai merg,este un loc deosebit,in pret sunt incluse 2Kg de crap(daca prinzi mai mult si vrei sa-l iei acasa platesti diferenta) insa exista conditia ca si captura sa nu fie mai mica de 1Kg si mai mare de 3Kg,in caz contrar captura se elibereaza obligatoriu,salaul este gratis si carasul gratis 5Kg. Pentru cei ca ... mai mult

• 25-08-2009

Partida pescuit balta ipotesti

printre primele mele partide de pescuit unde a fost un esec total un caras am prins si ala mi-a scapat pana la mal nu aveai cum sa prinzi cu varf de antena de radio si pluta de 20 cm de gasca cu tot cu fulgi cred ca l-am agatat acel caras ca in rest nimic bine aveam ancore in loc de ac xchiar 2 puse ... mai mult

• 18-03-2010

Partida pescuit digul ipoesti

Pentru cei care cunosc digul de la ipotesti au inceput sa manance carasul si crapul,s-a luat si caras la kil,la fund,la fixa si culisanta tot asa ,caras si cate un ciortan la mamaliga iar la fund la rama si boaba. ... mai mult

• 20-05-2010

Partida pescuit balta piteasca 3

Nimic spectaculos/ Am pescuit la plantat.Nu stiu daca merita balta asta desi administratorul sau patronul a zis ca are crap de la 300 de g la 22 de kg. E cuvantul lui impotriva baltii. Decideti si voi Nu pot sa spun ca e buna sau nu balta dupa o singura partida . Decideti voi daca mergeti sau nu. Fir intins ... mai mult

• 12-09-2010

Partida pescuit dunare

somn prins la taparina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ... mai mult

• 23-05-2011

Partida pescuit mata radeanu

Am pescuit pe canalul din partea dreapta,cum intri.Timpul ft frumos.Nota 10.Am prins mai multe stiuculite dar le-am dat drumul.Am oprit doar una care avea aproape 1 kg.Balta are mult peste.Drumul este ft,ft,ft prost.Nu va recomand sa mergeti la sfarsit de saptamana. ... mai mult

• 03-06-2012

Partida pescuit rusciori

am mai fost acum 2 saptamani si nimic cu toate ca am stat aproape toata ziua acum am fost pe balta pe la ora 14.30 si am stat pana la 19 si am luat 15 bucati de caras da frumoase 700g-1 kg bucata deci o balta cu toane cand esti satisfacut de partida cand pleci cu regrete.fire intinse ... mai mult

• 30-05-2008

Partida pescuit rusciori

la mine fff slab dar un pescar de langa mine a plantat cu vaporasul si a luat ciortani frimosi dar eu am dat kics asta e mai incerc ... mai mult

• 09-10-2008

Partida pescuit parcul carol

vino in carol si nu o sa iti para rau ... mai mult

• 28-08-2009

Partida pescuit fundulea 2

a fost prima partida de pescuit pe 2010 si totodata pe aceasta balta.am ajuns in jur de ora 6,asteptandu-ma la o balta cu mizerie,etc(cum citisem pe forum)dar na fost asa.dupa 20 de min a venit un carasoi,ca sa zic asa,p care l-am scapat in mal...una peste alta am prins opt carasi la 300-400 gr si o salonta de 3,5kg.f multumit de balta avand in vedere postarile unora si o sa revin cu siguranta. ... mai mult

• 18-03-2010

Partida pescuit canalul colector c9

timpul ok.iarba multa ,am curatit am momit dar plictiseala mare am incercat tot dar nu vrea .stiuca inca nu mananca cum trebuie am avut 2 trasaturi dar slabe.te termina somnul pitic mananca tot ce ii dai. ... mai mult

• 12-09-2010

Partida pescuit csilag

3 bucati caras destul de mare pentru aceasta specie in rest nimic.pe balta sa prins slab nici-o captura.foarte cald in timpul zilei si ma gandesc sa trec la pescuitul de noapte.pescari nu foarte multi fata de saptamana trecuta.stiu ei de ce. ... mai mult

• 23-05-2011

Partida pescuit walter maracineanu

In seara de 26 catre 27 Mai am ales cu un grup de prieteni Balta Walter Maracineanu , aflata la aprox 30-35 km de bucuresti , catre alexandria. La balta se ajunge relativ simplu , exista indicatoare. Noi am ales balta Nr.1 (din 3 ) fiind cea mai apropiata de drum. In data de 27 a plouat , am avut noroc cu acel foisor inchiriat 50 ron (extra) pe langa cei 50 ron / pers. Dupa aproximativ 5 ore de pescuit la o lanseta si 5 undite am prins dupa cum urmeaza : o multime de carasei sub 200g ( ce au ... mai mult

• 04-06-2012

Partida pescuit riul timis

Vestitul loc - "cascada sag", pe la ora 17:30 am ajuns. Capturi din pacate nu am avut, dar am avut de 2 ori pestele in triple... nu prea stiu sa zic ce s-a intamplat, pentru ca nu-mi explic cum s-a eliberat singur. Frana a lucrat excelent, deoarece 3 secude (aprox) a lucrat cu pestele prins... probabil nu l-am intepat eu bine. Locul e insa f bun, iar in acest week-end voi face din nou o vizita la "cascada", pentru ca apa a inceput sa creasca! Fir intins tuturor! p.s. : data viitoare poate p ... mai mult

• 10-10-2008

Partida pescuit gaesti

Fiind o balta rezultata in urma excavatiilor are malurile foarte inalte si deci foarte putine locuri. O partida foarte putin spectaculoasa cu foarte rare trasaturi (2-3 tacuri destul de anemice. Poate voi mai incerca aceasta balta cand va fi vremea mai frumoasa ... mai mult