Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit canal - dorobantu

locuri frumoase si cu peste daca nu ar fi braconajul asta nebun.carasul mic si trage des. ... mai mult

• 26-05-2008

am prins 2kg caras 1ora de la 6 la 7 seara ... mai mult

• 02-10-2008

Partida pescuit oltenitei

O partida foarte buna cu multe capturi de crap intre 1 si 7 kg.Cu siguranta o sa revin pe aceasta balta! ... mai mult

• 01-05-2009

Partida pescuit baneasa

SLAB DE TOT NU MAI ESTE BALTA CARE ERA ACUM 2-3 ANI,CARAS MIC ,PLATICA,SI TE OMOARA SOMNUL AFICAN CIT DEGETUL PACAT DE BALTA PE VREMURI ERA BUNA ACUM DE EVITAT ... mai mult

• 17-08-2009

Partida pescuit digul ipoesti

duminica am facut o partida scurta de 3 ore la digul din ipotesti ,am folosut mamaliga cu o lanseta culisanta,am intepat cam 14 carasi ,timpul afost mai nasol dar in rest bine.fire intinse. si sanatate ... mai mult

• 18-05-2010

Partida pescuit somes

multa ploaie,agataturi.am schimbat vreo 3 monturi si la fund si la linie dar nimic,vine foarte multa mizerie din amonte.sunt pescari care baga in juvelnic mreana foarte mica,pacat,in viitor nu stiu cum o sa fie daca pescuim in acest ritm. ... mai mult

• 05-09-2010

Partida pescuit fulga

Balata mare,cu potential,locuri de campat bune,stuf. Cred ca era la bataie si d-aia nu a mancat... Nici ceilalti colegi de suferinta nu au avut capturile scontate. Cu siguranta voi reveni pe aceasta balta! ... mai mult

• 18-05-2011

Partida pescuit turcoaia

luni 21.05.2012 la ora 16 eram deja pe balta Turcoaia,2 pescari 8 lansete.Balta era plina de pescaricare au ramas peste noapte,si cred ca era si o echipa de pescari profesionisti pentru ca trebuia sa fie concurs pe 22,dar s a amanat din cauza vremii nefavorabile.Ce pot sa va spun e ca am nadit cum am ajuns in 2 locuri cam 3kg de nada in fiecare loc.Nu am avut nici o trasatura pana am plecat pe 22 la ora 09,doar partenerul meu de pescuit a prins un caras,400g si ala cred ca era ratacit.Nota 4,ce ... mai mult

• 24-05-2012

Partida pescuit sisterea

Un lac deosebit, patron si administrator pe masura! ... mai mult

• 27-05-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

vant care batea destul de tare,apa f.scazuta.noroiul la marginea apei era de 1-2m!iti trebuia varga de peste 5m sau lanseta.am prins carasel de acvariu.a fost de fapt o zi in care am fost pe 4canale(intre ciocanesti si spantov).peste tot nu s-a prins mai nimic. ... mai mult

• 03-10-2008

Partida pescuit paulesti 1 si 2

Drum asfaltat"curea" da'de la asfalt "belea" (cca.300m pana unde se poate parca relativ "la vedere"-nu se poate parca pe mal. Daca ploua mai hotarat, astia 300 de metri devin 300 de kilometri (daca e vreunu cu tractoru pe aproape!) Desi crapul este"la bataie" in perioada asta , n-am vazut NICI-O miscare! Nici de carasel sau alt peste! Doar broaste si exasperant de multe lisite si cufundaci (treceau prin fata mea , cam la fiecare 10 minute,singuri sau cu cate 1-2 boboci care se mai poticneau ... mai mult

• 01-05-2009

Partida pescuit taureni

un dezastru nici macar carasi sa nu prinzi? ... mai mult

• 18-08-2009

Partida pescuit balta ipotesti

PRIMA PARTIDA - ma duc prima data in viata mea la peste ,pregatisem se seara un borcan cu rame peste rame bagasem foi de varza si malai, apoi dupa ce am terminat ma-m apucat sa-mi fac undita un ciumag de vreo 3 m din padure cu antena de la radiou ''varfu,cu un fir de 5 si 2 ancore legate deci aveam 6 ace.........dar mai multe in topicul de la aventuri la pescuit ... mai mult

• 16-03-2010

Partida pescuit dara

Vreme foarte rea cu ploaie si vant puternic dar se pare ca pestele a mancat bine. ... mai mult

• 18-05-2010

Partida pescuit somes

• 05-09-2010

Partida pescuit solacolu

Partida super reusita,prezentari pe saltea,cteno 3kg,romanesc 4kg,3kg,2kg,6kg. Romanescul de 2 si respectiv 3kg l-am oprit,restul eliberati dupa cantarire efectuata de administratia baltii.Ma declar multumit de partida,o sa mai revin pe aceasta balta. Fir intins tuturor ! ... mai mult

• 19-05-2011

Partida pescuit csilag

vant puternic la pupa dar a mancat destul de bine,nu ma asteptam.2 rupturi de fir vina mea,2 agataturi,2 crapi in minciog.toti au intrat la boabe de porumb cu aroma de brandy.carasul la porumb alimentar intr-o veselie ca la un moment dat am pus pe mal batul de mana. ... mai mult

• 26-05-2012

Partida pescuit valay

Partida a inceput la ora 6 si pana la 12, nu am putut sta mai mult, trebuia sa plec la servici, asa ca din poze o sa vedeti orele cand s-au facut capturile, poate ca si dupa masa mai prindeam ceva ,daca as mai fi stat la balta, dar si in 27-05-2008 sa prins peste. am momit numai cu momitor spiral cu un cirlig ,pe care am pus rima de pamint (negre), numai la rima am dat. va zic fir intinssssssssss...s !.ANDREI 57 OROS. ... mai mult