Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit letca noua

Sambata dimineata am incercat balta de la Letca Noua. Frumos amenajata cu pontoane.Am pescuit la ultimul ponton in staga unde apa era mai mica. Pot spune ca a fost una din cele mai spectaculoase partide de pescuit. Dupa ce mi-a rupt firul de 2 ori, am pus fir de 0,3 pe bat, dupa care am rupt 2 bete. Amicul meu nu a avut noroc de crap dar a rupt carasul. am scos unul singur pe mal cu ajutorul unui pescar de langa mine care avea un minciog mai mare. M-am dus si azi dimineata dar nu am mai gasit po ... mai mult

• 11-07-2010

Partida pescuit somes

apa foarte buna pentru pescuitul scobarului,mreana .timp favorabil destul de cald,pestii sa manance in aceasta perioada ar trebui ca temperatura apei sa fie de peste 5 grade.noaptea rece ziua putin cald. r pestele fiind inca lenes din cauza frigului care a tinut apa rece ne tine in asteptare. ... mai mult

• 30-03-2011

Partida pescuit lac luncani

Lacul este bine amenajat,este curat dar capturile au fost mai mici.Am vazut ca s-a prins si peste mai mare ( crap). A batut vantul toata ziua, in rest totul este ok. Se poate pescui si noaptea, balta este luminata. Cel mai bine s-a prins la boaba de porumb si viermi. fir intins! ... mai mult

• 16-04-2011

Partida pescuit movileni

Am fost 3 insi,12 lanseta 4 undite si nici macar o trasatura....nu mai zic lumea de pe balta ce era la gura lor.Pacat ,balta ar avea potential...multi pesti morti si raniti...Eu nu zic ca n-ar avea peste dar ceva se intampla acolo,ori nu stim noi sa pescuim(cea mai plauzibila :)) ori il manaresc aia pe acolo.Fire intinse. ... mai mult

• 23-04-2012

Partida pescuit icloda

drumul pana in icloda nu e chiar bun dar ...merge,sunt vreo3-3,5 km din sacosu turcesc,numa sa nu ploua.ceva a mers dar nu cum ma asteptam...capturi mari,chestii de genu,sa prins ceva peste dar nimic reprezentativ.balta e fainuta numai ca e cam mica si pe langa toate astea daca nu faci rezervare(n-am inteles ,ca la teatru?) asa,te pui cand ajungi nu unde doresti ci unde te indruma nenea de acolo(pai cum?)hmmm.in afara de astea te simti ca un detinut cand observi ca esti filat in cazul in care ma ... mai mult

• 30-08-2008

Partida pescuit colacu 2

Drum destul de greu si destul de rece. ... mai mult

• 18-03-2009

Partida pescuit fundulea 2

a fost o partida reusita vremea a tinut frumos vantu na batut,pestele a mers,ok ... mai mult

• 20-03-2009

Partida pescuit niculesti 1(cea fara agataturi)

O zi frumoasa ,dar pestele nu a vrut sa manance deloc asta pentru ca cei ce administreaza balta au avut grija sa se ocupe de asta..va dati seama vine weck-endul nu trebuie sa prinda toata lumea peste asa ca ori le dau sa manance ori da drumul la apa.Am avut 9 lansete toate pe boiles si boabe legate..nici ciupitura nu am vazut. Noroc ca am dat cu o varga de 6 m si am prins la cocolos de paine cu mamaliga pana in 10 carasi si un ciortan la 1,5 kg. Cam asta a fost Niculesti pe ziua de azi 24.04.2 ... mai mult

• 24-04-2009

Partida pescuit horia (crescatorie sturioni)

Balta este f buna ptr distractie cu familia cu prietenii,la un gratar,se prinde si peste ,pentru cine stie ,caras mare.Carasul care l-am prins + qteno-ul=8 kg/36 ore.Fir intins! ... mai mult

• 03-05-2009

Partida pescuit gaesti

Am prins 4buc de crap de 1.5kg iar restul caras la 200-250gr.Trebuie sa stii unde sa dai,pt ca fiind balta excavata are si adancime mare.Baltile sunt interesante.La sf de saptamana merg iar,sa vedem daca e la fel ... mai mult

• 12-05-2009

Partida pescuit fundulea 2

cea mai mare teapa posibila,nu va duceti ,ne-au pacalit aia de ne-au rupt , nici un peste mare nu e in balta aia , am prin in 8 ore 7 fate ,4 la lanseta cat degetu si 3 la undita pe jumate cat palma. ** injuriile nu sunt acceptate, cine va mai posta asa le se vor sterge postarile ... mai mult

• 17-05-2009

Partida pescuit fundulea 2

nici nu am ajuns bine si pasnici care erau manga au venit dupa bani mai sa ne luam la bataie cu ei binenteles erau manga noaptea pela 4 ei bagau scule a fost sou cu ei nesimtire pe fata numi pare rau de bani dar nu ma mai duc acolo nici odata noroc cu un prieten care aprins si nea dat si noua citi va ciortani ... mai mult

• 17-05-2009

Partida pescuit butimanu

am ajuns destul de tarziu pe balta ora 06.30 dar a fost destul de bine,a inceput prin clasicul caras cat degetul dar pe la 10.00 hop si un crapisor de vreo 3 kg,ce este drept am mai prin sunul de vreo 2-2,5 kg dar atat ... mai mult

• 10-06-2009

Partida pescuit gogosari la plopi

am pescuit timp de cateva ore ,dupa care o gasca de tigani din giurgiu au venit si au aruncat lansetele peste mine zicand ca eu am pescuit destul si ca trebuie sa plec ca de nu ma arunca ei in apa.in acest timp paznicul si administratorul nu au fost de gasit si am plecat acasa.rusine lor si cred ca nu mai avem pic de demnitate daca au ajuns tiganii sa stapaneasca totul in aceasta tara.atentie pescarilor cinstiti, evitati aceasta balta plina de tigani si fara de stapini capabili sa o gestioneze i ... mai mult

• 30-06-2009

Partida pescuit sisterea

complet dezamagit as compara balta cu Cicir sau Vladimirescu,cei din arad stiu, unde se prinde unul sau doi crapi pe an. kiar sunt curios cind sa populat ultimadata cu crap? leam dat cam tot ce le place crapilor,momit,nada de calitate si nimic.mai erau patru baieti din SM dezamagiti si ei.eu si Darius pescuim mult in ungaria, vreau sa va spun ca e diferenta de la cer la pamint. asta e. nota mea un 5 cu indulgenta. Fir intins tuturor ... mai mult

• 23-07-2009

Partida pescuit fundulea 1

Primul coment este adresat aceluia care i-a banii !!! ATTN PESCARI, Stimati domni/ doamne, In urma "partidei" pe care voiam sa o facem ca de obicei pe aceasta balta, va relatez urmatoarea intamplare ! Am ajuns pe balta pe la ora 23:30. Facem stanga dupa pod sa intram pe balta, cand un nou betiv (angajat), apare dupa cocioaba. Blond, cu parul dat pe spate, ce sa mai... am crezut ca asta e mai de treaba (sau mai putin nesimtit). Buuun. Se pune in fata masinii, razand si zambind ca ... mai mult

• 26-07-2009

Partida pescuit ghiroda

Majoritatea prinsi pe balta 1, cei mai mari la plantat :).. ... mai mult

• 29-03-2010

Partida pescuit timis-parta

Am ajuns cam pe la 4 dupa amiaza.Am dat doar la viermi cu monturi f fine.Am prins platica scobar si ceva caracude.Dar am scapat si un crap care a rupt firul de 0.12.Spre seara au intrat in bataie asa ca o saptamana pauza. ... mai mult