Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit faragau

am inceput la ora 5 pe toldal fara nici o prezentare in 2 ore ne -am mutat pe faragau am prins 6 kg de caras 14 buc ... mai mult

• 10-06-2009

Partida pescuit gogosari

am fost acolo 3 pescari,in total am avut 13 lansete si un bat.eu am luat 2 carasi unu la 2 ore,prietenii mei nu au avut nici macar o trasatura sau un Tzac,in balta e peste ca sarea zici ca era delfin,dar parerea mea e ca s-a umblat la balta.o mie de nervi,nu va duceti ca va pierdeti vremea.nush unde sa ma duc sa zic:"Bai nene am prins peste",dak poate cineva sa imi recomande o balta,i-as fii recunoscator.Multumesc ... mai mult

• 13-06-2009

Partida pescuit pupaza

Salut prieteni pescari!Vreau sa va intreb daca cineva are cunostiite despre bolile carasului ! Pestele prins avea un viermisor de culoare verde si solzii cadeu foarte repede daca treceai palma peste corpul lui! Nea Giga a explicat acest fapt in felul urmator . Datorita densitatii mari de peste ar face acest vierme!!!!! Nu m-a convins si oricum am aruncat pestele prins .Intrebarea mea este cunoaste cineva fenomenul? Cu multumiri astept raspuns! ... mai mult

• 18-06-2009

Partida pescuit frasinet 1

Vineri dupa servici am plecat cu un prieten la balta, drumul neasteptat de bun si peisajul deosebit, lacul este inconjurat de pomi. Ne-am apucat de scos unditele, eu in 5 minute el in 60-70 min, dupa ce a terminat la doua ore scoate primul peste un crap, dupa inca o ora alt crap el eu nimic, el dadea cu porumb eu cu ramae si viermusi, el cu lansete eu cu undite, el pride al treilea peste, eu primul biban :( Noaptea nu am reusit sa dorm era discoteca la el in senzori, eu nimic ba mai mult a incep ... mai mult

• 29-06-2009

Partida pescuit fundulea 1

" Este vorba de Fundulea 2 si Fundulea 1 " : Salut , nu stiu dc este bine ce fac dar m-am saturat de povesti de pescuit in care se lauda baltile. M-am documentat pe net si am plecat la pescuit. La ora 5:30 dimineata eram cu lansetele si o undita aruncate in apa . Dupa cele citite pe net m-am pregatit temeinic pt crap si somn , surpriza , nici o ciocnitura in trei ore , nu doar la mine , pe toata balta . M-am plitisit, de asteptat, tutun si injurat si am trecut la capturat caras(la palma si mai m ... mai mult

• 01-07-2009

Partida pescuit ghiroda

A mers bine crapul , o singura prezentare la pelete, in rest porumb. Intre trasaturile de crap m-am delectat cu carasei la pluta. Cam toata lumea a prins cate ceva azi. ... mai mult

• 26-07-2009

Partida pescuit fundulea 2

Stimati pescari, Imi pare rau ca am intervenit asa de tarziu, dar se pare ca trebuie sa va fac intr-o oarecare masura sa evitati anumite balti din Romania. Prin urmare, inainte de a-mi sterge profilul de pe acest site, caci domnul administrator ma acuzat ca sunt deplasat, voiam sa va spun continuarea, a ceea ce am patit pe data de 26.07.2009 dupa ce am plecat de pe Fundulea 1. Asadar permiteti-mi sa va relatez intamplarea. Dupa ce patimisem cu acel paznic foarte amabil de pe Fundulea 1 ca ... mai mult

• 28-07-2009

Partida pescuit sisterea

primul peste s-a lasat asteptat destul de mult, dar la 16,7 kg a meritat. trasaturi destul de rare, in ciuda eforturilor de nadire (a nu se intelege nadire excesiva)cu spodul.Trasaturi numai ziua, noaptea liniste deplina, cu exceptia boncanitului cerbilor in padure... Evolutia 16,7 - 13,3 - 5,4 - 5 - 4,3 - 4,3 o pun pe seama nadei prea marunte care mi-a strans juniorii... ... mai mult

• 08-10-2009

Partida pescuit frasinet 1

Am fost si eu la balta asta laudata. Sperand la o stiuca, un salau. Patronul se lauda ca a bagat stiuca, salau si chiar avat. Dar dezamagire totala, nu am vazut macar un singur atac de rapitor, balta era infestata de alge, apa verde, murdara, pesti morti pe marginea apei. Mai erau 6 pescari de stationar pe balta. Nimeni nu a prins nimic. Probabil ca a bagat rapitori dar daca or fii morti pe fundul apei........ E o porcarie, nu mai merg in viata mea acolo. De unde oare notele astea numai de 10? D ... mai mult

• 10-10-2009

Partida pescuit crisul alb

crisul alb e bestial....rar pe an,dar cand esti pe faza super....in zona bocsig sicula va rog incercati!!! ... mai mult

• 27-10-2009

Partida pescuit lacul cincis

19.12.2009.O zi geroasa cu temperaturi dimineata de -10 grade iar la amiaza -7 grade.Zapada,vant rece ce-ti taie obrajii,trasaturi amortite de babusti inghetate,alb peste tot,peisaj rece de gheata,bocanci imblaniti ,brazi cu cetini ninse,turturi la stresini,focuri de arma in departari,fulare,vin fiert,intr-un cuvant IARNA.O zi specifica de iarna cu putini pesti,adica mai bine zis 4-5 babusti marunte,care au fost gratiate la final,cadou de Mos Craciun. Trasaturi anemice,bambinele mici abia tremur ... mai mult

• 19-12-2009

Partida pescuit lacul cincis

LACUL CINCIS O frumoasa zi de iarna cu temperaturi nesperat de ridicate care s-au situat in jurul a 6 – 8 grade,o zi calduta, cu putin vant si soare. Ne-am asezat in stanga barului Orizontul, imediat langa gardul care duce pana in apa. Am ajuns in jurul orei 8 - 8.15 cel tarziu. Am pescuit cu trei lansete (telescopice) la fund, echipate fiecare cu cate doua carlige mici (16) in care am intepat cate doua larve, iar la capatul firului am pus un plumb fix de aproximativ 30 gram ... mai mult

• 06-01-2010

Partida pescuit ghiroda

Contrar prognozei meteo(ploaie+vant) vremea a fost ok, multa vreme apa ca oglinda, vant putin , ploaie aproape deloc. Apa era calduta as putea spune ptr perioada asta, insa rezultatele mai modeste. Doar 2 crapi s-au prins pe toata balta azi si in total 5 de la inceputul anului. ... mai mult

• 09-01-2010

Partida pescuit butimanu

pescuiesc d obicei in 2 langa papura dar am prins ocupat si m-am mutat in 6 ciortani.... ... mai mult

• 13-01-2010

Partida pescuit raul prut

In acea zi parca nimic nu-mi iesea . M-am scula tarziu o parte di momeli au plecat ( asa se intampla cand nu inchizi bune capacul ) , dar eram bucuros ca vremea arata superb . Soare , liniste si parca totul te chema sa pescuiesti .Asa ca hai la drum si dai bataie , am intrat pe la poarta , lipsa graniceri si ca sa-mi respect programul am mers um dreapta de cum intri in frontiere cand vii de la Sivita si am mers pe malul Prutului cam 500 de metri si cand am dat de cot am poposit , copaci cazuti , ... mai mult

• 17-01-2010

Partida pescuit santejude lac

Partida a fost organizata de 2 pescari maturi la care au mai participat 3 minori cu vartele(17,15 si 10 ani).Partida sa desfasurat pe 3 zile iar pescari au stat toti in acelasi loc,locul fiind foarte mare.In comun sa pescuit cu 14 bete.Cantitatea de peste precizata mai sus a fost totalitatea pesteliu prins la acea partida:D ... mai mult

• 25-01-2010

Partida pescuit bercu

prima aruncare la ora 6 dupa 30 minute prima bucata care a venit tare greu la mal.pana la ora 10 am prins 4 bucati si pauza pana la 15 dupa care si-a dat drumul din nou.sa prins bine pe balta si majoritatea a dat cu boabe de porumb cu aroma de capsuni.sa prins bine si amur intre 2 -6 kilograme o adevarata placere sa-l aduci la mal.timpul destul de frumos a batut putin vantul dar parca atunci mergea mai bine. ... mai mult

• 05-04-2010

Partida pescuit lacul morii

DOAMNE FERESTE,CUM SA MERGI PE LACUL MORII LA PESTE;)))DUCETI VA SI NU VETI REGRETA O BALTA CU FOARTE MULT POTENTIAL...TURISTIC;)))A SI SE POATE FACE SI BAIE DAK VRETI....SA VA UMPLETI DE TOATE BOLILE POSIBILE SI IMPOSIBILE!))) ... mai mult