Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit aroneanu

Balta e jale!! nu stiu de unde a luat celalat user crapii aia de le-a facut poze dar noi ( eu cu un tovaras) cu 6 lansete,7 ore ,momeala buna,nada...am prin circa 300 g de caras.. Si paznicul ne-a zis ca au bagat in balta 3 tone ( TONE - a-ti citit bine ) de crap..:)) ce minciuni :)) nu recomand ... mai mult

• 19-06-2011

Partida pescuit balta fundulea 6

partida de pescuit a inceput in jurul orei 14,am plantat cu ajutorul barcii paznicilor,pana pe la ora doua noaptea trei carasi,dupa care a inceput sa manince crapul,pana la plecare la ora 15 am reusit sa prind sapte crapi intre trei si patru kg.Am pescuit cu opt lansete si o varga,drumul este ok.Paznicii si patronul de nota 200. ... mai mult

• 10-10-2011

Partida pescuit raul ciorogarla

A fost o partida frumoasa pentru perioada de iarna.Raul ciorogarla este scazut si mai limpede ca deobicei asigurand un pescuit confortabil intrucat in mare parte a anului este tulbure si greu accesibil datorita curentului foarte puternic .Am natit cu ttx pentru mreana si scobar de la Benzar in ametec cu miere de albine si viermusi .Am folosit varga de 5 m,fir de 0.12 pe linie si 0.1pe forfac cu carlig de 14,plumbi culisanti de 10g,15g si 20g la fix in functie de curent.Am prins 4 cleni frumosi ... mai mult

• 10-01-2012

Partida pescuit la randunici

Ieri in jurul pranzului ora 12 am dat o fuga pana la randunici,erau foarte multi pescari,pescuiau la bat fix la vierme si larve.Eu am dat la viermi obtinand in 3 ore cca 2 kg de caras si cateva babusti. ... mai mult

• 31-03-2012

Partida pescuit mata radeanu

Aveam o dupa-amiaza libera, asa ca m-am decis sa iau pulsul din nou la Mata-Radeanu. A batut vantul relativ tare iar soare a fost cu portia. Chiar si asa distractia a fost maxima. Doua dintoase au poftit la caraselul meu din carlig iar a treia a avut noroc cu carul scapand la mal. Un ciortanas de 1,2 kg luat la buchetel de viermusi pe forfac de 0,06 a fost cireasa de pe tort. Noroc ca am minciogul lung si cu flotor ca-l apucau dracii de cate ori il aduceam spre mal. In rest ceva carasel frumos s ... mai mult

• 03-04-2012

Partida pescuit valea alba

dupa sina de tren din draganesti vlasca se face prima la stanga urmatoarea la stanga si apoi la dreapta drumul te duce direct la balta,cu toate ca balta sa deschis oficial sambata paznici au fost deacord sa pescuim,se poate pescui cu 5 lansete si o undita,am prins 2 ciortani la 1,8/2kg.circa 10/15 ciortani 0,800gr. eliberati si 3kg.de caras 3/4 la kg.drumul este pietruit se iese usor si pe timp de ploaie,pe mal sunt salcii,o partida bunicica. ... mai mult

• 24-04-2012

Partida pescuit mata radeanu

Caldura foarte mare. Ca de obicei sambata dimineata majoritatea locurilor bune sunt deja adjudecate. Am pescuit cu patru lansete si o varga de 6 m. Pe doua lansete am pus montura cu pestisor viu iar pe celelalte montura feeder.Nu am avut capturi de referinta insa daca iau in calcul faptul ca nu prea am vazut miscare la vecini iar ce aveau mai rasarit prin juvelnice a fost luat cu o zi in urma, rezultatul este mai mult decat multumitor. Adica un crapcean, doua stiuculite, un salau, doi bibani fru ... mai mult

• 13-05-2012

Partida pescuit balta bodo

Balta Bodo este o balta mica(aprox0,5ha),foarte bine populata si de aceea,de cele mai multe ori am pescuit la match. Si de aceasta data am apelat la ``batranul``meu match Emerald Plus de la Energofish,echipat cu o mulineta Viva-Blake Spin 30, monofilament de 0,18 scufundator,Smart de la Maver,pe linie si un 0,14 Eternum de la Jakson ca inaintas si un waggler de 6gr de la Maros(seria 81). Nada pe care am folosit-o a fost alcatuita din 3kg Special concurs de la Benzar,1kg TTX de la Sensas, ... mai mult

• 15-05-2012

Partida pescuit rusciori

am ajuns pe balta la ora 12.30,am folosit 5 scule ,momeli folosite boaba de porumb dipuita in csl si esenta de vanilieasta ptr crap iar la caras a mers tratitionala rama si viermus ca nada folosita ttx amestecat cu o nada din comert ceva canepa si vanilinu mai stiu denumirea dar s-a dovedit a fi buna .capturi un crap romanesc la 3 kg.si o salonta la 2,5 kg.caras in jur de 5 kg. o partida reusit avand in vedere durata partidei de la 12.30 pana la 17 ccand ploaia ne-a usiuit acasa.fire intinse ... mai mult

• 20-05-2012

Partida pescuit iaz calmatui 3

o baltoaca de doi lei are peste cat bricheta drumul este foarte prost circa 5 km numai gropi nu merita riscul sa incercati mai bine decat sa dati 100 de roni la baltoaca donatii la o biserica.e jale frate sa ceri taxa pe un canal fara perste. ... mai mult

• 09-06-2013

Partida pescuit vutcani

dupa innadire s-a pescuit cu o singura undita de 6 metri pentru ca nu se putea pescui cu mai multe scule datorita frecventei ridicate de muscare ... mai mult

• 05-03-2008

Partida pescuit blanzi 1

Balta nu e asa cum specifica in descrierea initiala, casute nu exista (sunt in plan, iar peste are balta numai ca mai mari nu prea am vazut. acum consider ca nu am avut noroc si ma voi mai duce, in speranta ca se vor face acele casute ca sa pot sta si noaptea. Captura cea mare din ziua respectiva a fost un crap de 1,3kg si multi alti carasi si ciorta nei la care le-am dat drumul inapoi. ... mai mult

• 02-04-2008

Partida pescuit bugeac

A fost cea mai reusita partida de pescuit....de la 6 dim pana la 9 nu am avut timp sa fumam o tigare.Eram 2 si unul arunca si recupera si celalat pregatea momelile si scotea pestii(daca nu lucram in doi nu faceam fata).A fost o partida perfecta! ... mai mult

• 27-09-2008

Partida pescuit cruceni raul timis

Buna ziua! Sambata am fost la Cruceni, si dupa cateva ore fara nici o captura demna de notat, am hotarat sa incerc pe Timis. Nici aici nu am notat nimic, insa am avut cea mai frumoasa priveliste a vietii mele. Deoarece sunt un impatimit al cleanului, am incercat sa ma strecor atent si fara zgomot pe langa salciile cazute in apa... Erau doar obleti si ceva clenuti mici, care nu prea atacau voblerul ( poate si datorita vremii ). Dupa cateva schimbari de loc, am avut in fata cea mai frumosa pri ... mai mult

• 06-10-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

am prins 14 ciortani!(9,5kg)si un salau(la prima ora)! ... mai mult

• 31-10-2008

Partida pescuit valea plopilor

am ajuns pe balta in jurul orei 5.am pris 2 ciortani pe la 2kg.un ten la 3kg si caras la 0.5kg vreo 5kg.o balta frumoasa cu mult potential. ... mai mult

• 19-11-2008

Partida pescuit pescaria otvesti

S-A DESCHIS PESCUITUL LA PESCARIA OTVESTI! Azi zi frumoasa pana pe la orele 14.00 sa prins 22.300 kg de crap, 8 bucati la grund cu rama neagra si mamaliga in momitor.Balta faina ,peste mult si mare....bani sa ai ca nu accepta C&R.Fir intins va doresc! ... mai mult

• 08-02-2009

Partida pescuit motis

faina poza da aia nu ai de la Motis ... mai mult