Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit noguera ribagorzana

Am prins in jur la 18 pastravi.A fost o zi de neuitat. ... mai mult

• 02-03-2009

Partida pescuit pescaria otvesti

Nu ma asteptam sa intre somnul ziua , eu am dat dupa stiuca , dar e bine si asa.Drilul a durat vreo 10-12 minute dar cred ca mai mult din cauza crengilor de deasupra ca ma tot agatam in ele cu varful batului.In prima faza am crezut ca e mai ,,periculos,, fiindca nu am fost atenta la bat o clipa(ma jucam cu catelusa)si am observat ca pleaca de langa mine batul. ... mai mult

• 17-03-2009

Partida pescuit fundulea 2

astazi am prins o zi foarte urata de peste ,dar am fost multumit am prins circa 8kg de caras foarte mare3-4la kg vad k au bagat si o promotie la 5pescuituri al saselea este gratis mai rar intanesti promoti pe balta ... mai mult

• 18-03-2009

Partida pescuit cotul chiului

O partide de pescuit reusita cu ceva distractie la cum tragea carasul,o vreme buna,nu se reusea sa tragi la 2 bete.Pestele a fost prins in grupul de 3 pers. ... mai mult

• 21-03-2009

Partida pescuit greaca-cercani

Marian cu echipa a venit pe balta pt premiul cistigat la concurs(3 partide) si in trei pers 12 lansete recital 200-250kg crap 2-5kg martori pescarii ce pescuiau pe balta. ... mai mult

• 23-03-2009

Partida pescuit mica anglie

o partida foaret buna , ... mai mult

• 25-03-2009

Partida pescuit fundulea 2

o partida reusita din punct de vedere al pestelui,dar a vremei a fost dezastru a plouat si a batut vantul foarte tare,balta are potential mare,caras super este un dezastru cu curatenia,oribil pe malul cu satul,patroni sta tot timpul pe linga tine dar nu ai intereseaza cat prinzi,ar fi o balta super daca sar investi in curatenie aproape de bucuresti si la 40 lei.am inteles ca vrea sa o faca 50 de la 1 martie,apropo am mai citit pe sait si rautati eu zic ca e lumea rea.fir intins si convingetiva ... mai mult

• 25-03-2009

Partida pescuit butimanu

Am ajus pe la ora 22:30 o vreme frumoasa cu o singura masina vazuta pe balta.Am ajuns si am intrebat pe ce-i 2 baieti daca exista peste in Butimanu.Mi-au spus ca au venit pe la 19:30 si pana la ora 22:30 aveau 5kg de crap.Nu i-am crezut,dar mi-au scos juvelnicul din apa si am vazut ciortani,c-am la 700-800g.La o distanta destul de mare am aruncat 6 lansete, la 40 de minute a tras lanseta de pe cracan scotand un crap la 2kg.Dupa aceea am avut trasaturi regulate,nopate fiind foarte foarte rece nu ... mai mult

• 30-03-2009

Partida pescuit raul prut

O iesire pe Prut,in 3,de sambata dimineata pana luni la ora 17.Sa prins peste sambata si luni,duminica a batut un vant si valuri la greu.Cantitatea de peste a fost prinsa de cei 3 care am fost si impartit tot in 3.Am stat atat deoarece de pe 1 aprilie se inkide pescuitul la Prut pana pe 30 iunie si nu mai vedem iesire la pescuit decat la crescatorii.Pestele sa prins la patratica de mamaliga si cel mai bine a tras la mal la bete de 5-6 metri la tiganeasca. ... mai mult

• 30-03-2009

Partida pescuit valter maracineanu

o partida frumoasa de duminica pentru picnic si atit,peste dezamagitor ... mai mult

• 31-03-2009

Partida pescuit colacu 2

http://www.thundernet.us/pescuit/poze.htm Mentionez ca s-au eliberat cam 4Kg de ciortanica sub 1kg (eu am fost unul din campioni). Peste noapte nu a tras deloc iar momeala folosita a fost rama. Am fost trei echipe participante la concursul din mai dupa aceasta balta. ... mai mult

• 07-04-2009

Partida pescuit fundulea 2

am plantat 6 lansete si am prins 2 crapi 1 la 5 kg si 1 la 2 kg am pescuit de pe 12 / 13 04 2009 si 4 kg de caras la 2 lsnsete de caras a fost super ... mai mult

• 15-04-2009

Partida pescuit hermes - peris

Am pescuit cu 5 lansete de seara de la 21:00 pana adoua zi la 18:00. Am folosit ca momeala boaba de porumb uscata,conserva si pufuleti seara a batut vantul destul de tare, a si plouat nu am avut nici o trasatura, a doua zi la fel am avut parte de toata conditiile atmosferice, soare, nori, vant, ploaie, cu toate astea am avut o singura trasatura destul de puternica pe la ora 15, l-am intepat dar din pacate am rupt firul. Langa mine a prins un alt pescar o frumusete de crap de 7 km, si a mai avut ... mai mult

• 29-04-2009

Partida pescuit butimanu

zi frumosa dar saraca in peste.am nadit cu racheta cam 5 kg de porumb uscat dar degeaba cel putin o trasatura n-am avut.de la ora5,30 pana la 18.poate altadata va fi mai bine.cine stie? ... mai mult

• 21-05-2009

Partida pescuit fundulea 2

Prieteni pescari, cu toata stima pentru marketingul si linguselile patronului care stie sa-si vanda marfa, aceasta balta este de 2 lei. am ajuns la 5 dimineata pe balta si pana seara la 6 nimic, nici un tanc. Singura ocupatie carasel la jumatate de palma, nicidecum 3/kg. Am nadit in 3 locuri diferite cu sroturi/mamaliga/bonduelle si porumb fiert si numai carasel. La lansete am incercat tot ce-i trece prin cap unui pescar. Am folosit fire de 0.24 asa cum spune domnul patron, ca numai asa trage si ... mai mult

• 21-05-2009

Partida pescuit teius

am ajuns tarziu pe balta pe la 8.30 si am incercat la toate momelile avuta in dotare dar rezultate au fost la porumb pe fir si patratica am luat crap iar la virme caras.un romanesc la 3,5 kg. si doua salonte una la 3 si una la 2,5 kg ,caras cam 4 kg. o balta buna deocamdata dat fiind ca sa deskis pe 10.05 2009 a fost inkisa vreo 3 ani deci fire intinse ... mai mult

• 26-05-2009

Partida pescuit oltenitei

O partida super cu numeroase capturi de crap si un somn la 8 kg. ... mai mult

• 29-05-2009

Partida pescuit fundulea 2

o balta care este recent populata...daca te grabesti nu o sa iti para rau!!!!...eu personal am prins 10salonte intre 1,5 shi 2,5 kg...!!! ... mai mult