Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit branesti 3

O teapa totala, inselatorie tipic romaneasca, sau mai bine zis bani luati pe nimic! Stai 6 ore pe balta si prinzi carasei ca palma, asta pe o balta de 50 de Lei, pe care se prindea crap pe vremuri. Inainte sa plec mi-au spus mai multi localnici ca in urma cu trei saptamini a murit o cantitate mare de peste din vina celor care administreaza balta, pentru ca au oprit apa sa curga, ca sa scada nivelul si sa nu se prinda, iar pestele s-a sufocat din cauza caldurii. Nu stiu cit adevar este in aces ... mai mult

• 31-05-2009

Partida pescuit hermes - peris

deragi pescari daca vreti sa va umpleti de nervi si nu aveti ce sa faceti cu banii va recomand balta PERIS e ideala pt a te lasa de pescuit sau de a incepe o mica reconstructie a sculelor....ce sa zi c am dat 24 de h si nici macar 1 tac....era cam ca in delta curentul putin mai mic ce sa zic....am ajuns dupamiaza pe la ora 5-6 si m-am instalat...dim cand a dat lumina am constatat cu stupoare ca eu eram ud la picioare nu din cauza brumei ci din cauza apei care crestea consistent.....am incercat t ... mai mult

• 06-06-2009

Partida pescuit lac chinteni

SUPER :D ... mai mult

• 14-06-2009

Partida pescuit blanzi 1

Balta are cam 10 ha, este virgina cum spune si administratorul. Nu este amenajata cu umbrele sau locuri de pescuit dar nu te plictisesti . Are ciortan in prostie. Eu am dat doar la crap mare si am prins 18 bucati la 2-3 kg bucata.Este o balta linistita si retrasa unde chiar te poti relaxa.Administratorul este super ok ,ne-a servit si cu inghetata. Merita banii mai ales ca ne-a lasat tot pestele sa-l luam. ... mai mult

• 22-06-2009

Partida pescuit lac chinteni

pesti cam mici dupa atitia ani cit a fost inchis. ... mai mult

• 24-06-2009

Partida pescuit arges

am pescuit de noapte in zona dumitrana,am prins doua moace la jumatate de kg si unu la 300g la ultimul am strans si am plecat dupa ce am eliberat ,,capturile,, am observat ca cei din zona retineau tot.se intampla ceva cu somnu pe dunare cu greu mai vezi un somotei sa nu mai zic somn. ... mai mult

• 28-06-2009

Partida pescuit ghiroda

A mers slab peste tot be balta, eu insa am nimerit peste ei gramada, tot ce am prins a fost intre 7.30 si 9.30, vreo 4 parcati in buruieni si 6 prinsi. Prima data cand patesc la crap sa lansez si dupa 15 secunde sa traga. ... mai mult

• 28-06-2009

Partida pescuit posta elan

o balta frumoasa ca si amplasament.Se poate iesi si pe ploaie drumul fiind pietruit.Daca vrei sa ai o partida reusita trebuie neaparat sa nadesti inainte.Inafara de caras am mai prins si o alta specie pe care localnicii o numesc,,mosor,,ca si lungime si conformatie seamana cu cteno dar are botul diferit.Altceva important,trebuie aruncat cel putin 60 de metri pt capturi mai mari,fundul baltii fiind dupa auzite in ,,V''Mai cade si crapul,,cica'' :) dar ma rar.KKT in traista!!! ... mai mult

• 29-06-2009

Partida pescuit balta maia

balta are peste...dar stiti cum e,sa puna si botul.am un prieten care a fost la inceputul lui mai si a luat 35 de kg.de la 6 seara pana noaptea la 2 cand a plecat acasa sa nu i ia pestele paznicii.doua week enduri la rand am fost si eu si chiar in acelasi lor in care a dat si el...prima data cand am fost am luat doar un novac la 2 kg,iar a 2 oara am luat fix nimic!e posibil ca in week end sa umble la peste,sa i dea de mancare,sa i bage azot,nu stiu....in concluzie cred k merita incercata balta d ... mai mult

• 03-07-2009

Partida pescuit podari

cea mai mare teapa .de la ora 5,30 pina la ora 15 am prins 3 kg de caras(20 la kil)numai la undita. la lansete nu am vazut un tac.patronul a zis ca a bagat 2 tone de somn african importat din ungaria(stiam ca ungaria nu este in africa dar la el este sigur) si 2 tone de salonta.va rog frumos spuneti-i ca tona are 1000 de kg nu 100. nu cred ca exista balta mai proasta. ne-am dus acolo ca la pomul laudat. cu sacul. pe balta erau cam 40 de masini(si probabil mult mai multi fraieri)care au platit tax ... mai mult

Partida pescuit butimanu

varza totul acum,au bagat plasele,plueau pestii morti intr-o veselie,loviti de plase vai de mama lor,s-a dus si butimanu fratilor un sfat prietenesc OCOLITI BALTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ... mai mult

Partida pescuit valea plopilor

o partida frumoasa cu 3 capturi de crap si 5kg de caras mare am saai revin pe aceasta balta ... mai mult

Partida pescuit balta buzias

Am mai fost la Buzias pe la inceputul lui MAI cand am luat crap la porumb cu aroma de `primavara`. Acum am decis sa incerc la boiles (si la indemnul prietenilor). Am avut home-made si ready. La home-made nu am avut succes, dar la ready...cu totul alta poveste, mai ales la monster crab. In total 9 prezentari dupa cum urmeaza: 1. 1,7 kg 2. 2,4 kg 3. 3,2 kg 4. 2,2 kg 5. 4,1 kg 6. 3,1 kg 7. 1,8 kg 8. 2,1 kg 9. 2,4 kg Partida a fost intrerupta subit de-o ploaie diluviana, moment in care m-a ... mai mult

• 08-07-2009

Partida pescuit balta dudestii noi

E belea,am prins somn la greu,am enumerat mai sus bucatile cele mai mari,in rest la 2 kg prinzi nonstop Crapul la fel,intre 1 kg si 2kg prinzi intr-una Daca mergi ai ocupatie toata ziua,sper sa iau si ceva capturi mai mari,ca am auzit ca este. Faza tare e ca daca te sacaie nevasta ca tot mergi la pescuit ,poti sa o iei si pe ea,are tipu' sezlonguri de plaja,umbrele de soare,gratare ......bere rece. Incep intradevar sa arate tot mai frumos baltile de pescuit,pe la noi prin Timis. ... mai mult

• 12-07-2009

Partida pescuit stolnici

o balta extraordinara cu potential mare de peste,usor usor va ajunge o balta de concursuri,patronul doreste sa scoata tot ce e pana in 4 kg,pescarii pot sa prinda cat poate duce dar nu bucati mari,acelea se va elibera si se va oferi bonuri gratuite,daca ai venit o data acolo nu cred ca iti mai trebe alta balta... fir intins ... mai mult

• 13-07-2009

Partida pescuit blanzi 1

una din cele mai slabe partide de pescuit,nu am vazut o trasatura,nu am vazut un peste,nu o recomand nimanui. ... mai mult

• 18-07-2009

Partida pescuit ghiroda

Multa iarba in balta 1 :(. Am pierdut 4 crapi in buruieni, s-au bagat in ragalii si nu am mai vazut nici montura de acolo macar. De plictiseala am dat la pluta si am prins caras dupa caras, insa micut. Am obs ca au intrat si specii noi din Bega gen oblete, platica, rosioara. Cine vrea sa se distreze daca momeste la mal poate aduna kilograme bune de carasel aici(3 degete de lat poate si un pic mai mare). ... mai mult

• 19-07-2009

Partida pescuit lacul lui tibi

Un lac in care se prinde crap .Un lac cu lume civilizata si sper sa ramina asa. Felicitari pentru tot ce a reusit sa faca din acest lac ,sper sa ramina macar la acest nivel.Merita sa incercati ,nu ve-ti regreta ... mai mult