Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit fundulea 7

am prins o zi frumoasa de pescuit ,toate conditiile de pe aceasta balta sunt bune , eu zic ca se merita mers pe aceasta balta ... mai mult

• 30-04-2009

Partida pescuit parepa 1

am ajuns la balta care spre surprinderea mea era destul de plina de pescari;urma sa vedem ce o sa prindem....am luat doar o lanseta si 3 vargi.am lansat cu o montura obisnuita cu 3 carlige in care am pus porumb, rama si viermusi.n-am asteptat prea mult si deja am prins un crap cam la 750 grame dar la rama.la varga numai carasel,regina si bibanei. la lanseta am mai luat inca 5 crapi intre 600 grame si 1 kg si asta tot la rama. dupa parerea mea a meritat totul;am fost foarte incantat. felicitari a ... mai mult

• 01-05-2009

Partida pescuit de pescuit manic

a fost o partida super cam pe la ora 22 trasaturi tari deci sa nu zica nimeni ca nu este peste este ca nu sa recoltat anul trecut ... mai mult

• 10-05-2009

Partida pescuit fundulea 2

am avut o partida resusita,am mai fost cu inca 2colegi iei au prins un pic mai putin decat mine circa 6kg de carp eu am prins circa 9kg am plecat multumit de pe balta am vazut k nu toata lumea prinde peste eu am dat numai la forfat cu 2ace multi dadeau cu plumbi de 90 si intrau in namol si nu faceu treaba merge la finete ac mic si guta subtire ... mai mult

• 18-05-2009

Partida pescuit fundulea 2

super zi de pescuit am prins circa 9kg de crap si 6 kg de somotei frumosi 1,5-2kg nu trebuie aruncat departe sunt cateva locuri de nota 10 am sa mai revin pe acesta balta ... mai mult

• 08-06-2009

Partida pescuit fundulea 1

Am plecat simbata la 4.30 din Bucuresti cu gindul sa incerc o partida la vestita Fundulea 2. Am ajuns la 5.15 pe balta respectiva dar am renuntat deoarece era aglomeratie ca la balci, si era foarte greu sa intri cu masina mai spre coada baltii din cauza malurilor abrupte si terasate. Daca tot plecasem de acasa am intrat pe Fundulea 1, care este despartita de un pod de Fundulea 2. Balta cu unele semne de civilizatie, umbrare din stuf cu mese si bancute, wc-uri, patron care nu te sacaie di ... mai mult

• 09-06-2009

Partida pescuit balotesti

este o balta exceptionala din toate punctele de vedere.balta are mult peste (peste mare) este amenajata cu pontoane.....merita incercata ....fir intins ... mai mult

• 10-06-2009

Partida pescuit hermes - peris

prins dimineata in jurul orei 1:00 cu trasatura fina , a venit cuminte la mal , nu ma asteptam sa fie asa plinutz :))) ... a tras ca un caras ... forfac cu 1 ac [Korda #6] ... mai mult

• 25-06-2009

Partida pescuit hermes - peris

A fost o partida reusita, 5 bucati peste 10 kg. ... mai mult

• 07-07-2009

Partida pescuit butimanu

O PARTIDA PROASTA .SUB ORICE CRITICA.APSOLUT NIMIC CU 7 LANSETE!EEEEEEEEEEEEVITATI ACEASTA BALTA.DACA CINEVA A PRINS CEVA SA MA CONTRAZICA VA ROG.PASNICUL A SPUS CA SE IA NUMAI LA PLANTAT.ALTA SCUZA NU A GASIT. ... mai mult

• 13-07-2009

Partida pescuit butimanu

la porumb nam vazut nimic 12 h ... mai mult

• 20-07-2009

Partida pescuit sisterea

balta frumoasa dar am pescuit ca in vana.Totul este o vrajeala.Nu o spun numai eu ci si ceilalti pescari care au fost pe balta.Nimeni nu a prins nimic.Zero barat.Nu mai prostiti lumea cu capturi impresionante ca nu este chiar asa.Probabil ca trebuie sa stai o saptamana sa nadsti si apoi sa pescuiesti.Cred ca peste este putin.Apropo oare cand a fost populata balta cu crap?.Eu unul si colegul meu Sorinso nu o sa mai mercem acolo si probabil nici cei care au mai fost caci si ei erau foarte mahniti ... mai mult

• 22-07-2009

Partida pescuit colentina

o partida deosebita facuta de mine si un vecin (aurel) in 4 ore am prins 25 de kg de somn pitic la 2 lansete si 2 unditi ,dupa 4 ore am plecat fiind ca ne lucsasem incheieturile la maini .,,sper sa mai ajung acolo dupa ce imi va trece mana ... mai mult

• 08-08-2009

Partida pescuit ciurila

merg pe ciurila de un an jumate si rezultatele sunt aceleasi... foarte slabe. sigur ca am prins peste dar foarte putin. cei de acolo spun ca s-a populat balta cu crap... cand? si cu ce crap? de un an juma am prins 2 (doi) crapi romanesti!!!!! nu merita banii. apropo de partida de pescuit... 12 ore multi carasi sub 200 de grame si un rateu de noapte mai serios la boilies. pentru ca am avut activitate (noroc cu carasii) dau un 5 cu indulgenta. nu recomand pescarilor de crap balta asta. ... mai mult

• 11-08-2009

Partida pescuit ghiroda

Eu si cu un amic am luat caras dupa caras la pluta, in total 8.4 kg. Crapul a mers fff slab, pentru prima data am dat pe balta 2, aici e mult puiet de crap sub 1 kg. Desi unii tin mult la porumb , mi s-a confirmat faptul ca peletele sunt baza :). ... mai mult

• 16-08-2009

Partida pescuit fulga

O balta superba cu conditii excelente (are apa in ea si apa era uda!)..decente..) Deodata a inceput sa cada crapu'../. in fata crap, in spate tot crap (si pe fata si pe spate si-n pozitiile toate= crap!) In stanga mea crapii stateau langa mal , cum stau cartile in biblioteca..am inceput sa-i "rasfoiesc", erau cam de aceeasi greutate dar de culori diferite: albastri , rosii, verzi , argintiu-metalizati, nu mai stiam pe care sa-i aleg....vecinul din dreapta mea prindea numai cate 2 intr-un singu ... mai mult

• 16-09-2009

Partida pescuit moara vlasiei 2

Drumul bun, vreme buna. Partida a inceput la orele 08.00 si s-a incheiat la orele 18.00. Am folosit numai boilies, cu diverse arome, iar la orele 16.00 a venit si mult asteptatul musafir. Un crap de 10 kg care m-a surprins prin lenea sa. A aratat ceva forta la 3 m de mal. Drilul a durat .... fix 5 min. A mers mai bine la plantat, la cativa metri de malul opus. Ai voie sa iei 5 kg. de peste, dar venind numai bucati de peste 5 kg. cam toti pescarii au eliberat pestele, dupa pozele de rigoare. Cam ... mai mult

• 06-10-2009

Partida pescuit dunare - corabia

o zi de primavara nemaipomenita pentru o partida pe pe Dunare, niste locuri minunate,dar ingramadeala prea mare daca dai mai la dreapta sau mai la stanga sigur agatai pe cineva(in anumite locuri) ... mai mult