Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit bercu

Am plecat spre balta cu unchiul meu cu speranta sa prindem un loc preferat in care se prinde aproape tot timpul bine si am ramas uimiti cand am ajuns locul respectiv nu era ocupat de nici un pescar.Am ajuns pe balta dimineata devreme la 4 jumate,am inceput sa ne instalam dar cred ca la mine a durat o ora pana cand am reusit sa deschid o lanseta si asta din cauza tantarilor nebuni ce au fost pe balta.Dar cum s-a luminat au disparut si in cele din urma am reusit sa ma instalez si sa imi lansez bet ... mai mult

• 16-06-2010

Partida pescuit ghiroda

O zi calduroasa cu cateva capturi frumoase :D ... mai mult

• 12-07-2010

Partida pescuit valea cociovalistea

o japca de balta!acum 2 luni cand am fost ultima date era taxa asa:100 roni/5 kg 150/10kg si 50/catch&release....acum gata nu mai e decat 150/10 kg....e un mare jepar patronu asta!zice ca are cea mai tare balta!si ea de fapt e praf!a mers ce i drept la inceput,aduca anul trecut cand i a dat drumul in sept si a mers si al inceputul primaverii....am fost de 5 ori aici...primele 3 dati am luat peste 40 de kg,in ultimele 2 dati am luat 1-2 bucati la 2 kg...numai gata,s a stricat balta,nu mai e ce ... mai mult

• 02-08-2010

Partida pescuit taureni

Foarte cald!Pescari destul de multi, in comparatie cu lacul de la Zau, unde nu erau decat vreo 4-5 pescari. Am pescuit doar pe timpul noptii.Inafara de caras nu a intrat nimic.(nici macar la caramida :))paznicul zice ca s-a populat in iunie cu crap, insa nu am vazut nici macar unul. ... mai mult

• 15-08-2010

Partida pescuit balteni

am stat 4 zile la Balteni si nu a prea mers doar somn mic 0.3-0.5 kg colegii au mai prins ceva copii de crap pina la 1 kg am pescuit si pe malul cu satul si pe malul opus unde sonarul arata adincimi de 21 metri pesti mai putini ! ... mai mult

• 11-09-2010

Partida pescuit raul neajlov -chita

un pescuit placut cu varga de 6 m fir 0.14 si forfac de 0.12 carlig de 14 ,am avut satisfactie cu un clean de 1.040 kg cantarit la locul faptei. amprins 1.5 kg clean si 1.5 kg babusca.cleanul l-am prins la sabioara mica iar babusca la balos.am dat si lastiuca cu pestisor viu dar nu am prins nimic. ... mai mult

• 01-11-2010

Partida pescuit baraj colibita

dupa un drum demn de un primar "gospodar",ajungi la locul ca din basme,cu o apa cristalina,uitand de amortizoarele si suspensiile masinii care tre reparate....10 ptr lac...4 ptr drumul de acces. distractie pe cinste prinzand obleti chiar si la acul(rosu) gol uneori... cu putina nada si o mana de viermusi,bine imbracati si termosul cu cafea calda,am facut o partida de pescuit de nota 10 in plina luna noiembrie in lacul de munte colibita,incercati si o sa va convingeti,fir intins multe salutari ... mai mult

• 09-11-2010

Partida pescuit mata radeanu

O zi splendita de inceput de octombrie, impreuna cu doi prieteni am plecat la pescuti la Mataradeanu, o super partida de pescuit linistita (fara japcangii) cu capturi frumoase, am sa postez 2 foto cu cele mai mari stiuci, recomand tuturor sa mergeti la mata in cursul saptamanii. Fire intinse! ... mai mult

• 08-01-2011

Partida pescuit vadu rosu

DATA: Sambata 22 , Ian. 2011 (*daca vremea va permite) Locatia: Baza piscicola Doripesco ( Rotbav,BRASOV) Intalnirea participantilor si cafeaua de dimineata : ora 8, ,,Sala acvariului”) Concursul se va desfasura intre orele: 9:00-16:00 Decernarea premiilor ( Gratar pe malul baltii) Ora 16:30 Organizator: managementul Doripesco (& Posibili sponsori) Inscrierile se fac la tel/fax: 0268-481-581 sau [email protected] Taxa: 50 Ron Regulamentul: Fiind primul concurs din 2011, de rei ... mai mult

• 13-01-2011

Partida pescuit balta agris

timp frumos pentru pescuit,cred ca nu a fost nimeni pe balta care sa nu prinda ceva.este foarte populata ccu crap,amur,caras.pentru taxa de 50 ron poti sa aduci si peste,dar majoritatea au venit pentru pescuit sportiv ca sau plictisit departe de balta. ... mai mult

• 13-03-2011

Partida pescuit cismasu

o partida destul de frumoasa avand in vedere ca a fost prima pe anul acesta.a fost destul de frig drept dovada pestele musca foarte anemic si inca nu se separase drept dovada am prins la aceasi adancime pe langa carasei si oblete,biban,bibort si regina ... mai mult

• 23-03-2011

Partida pescuit bercu

Am ajuns pe la ora 7,aproape toata partea cu digul a fost ocupata iar fiind cu inca 2 prieteni ne-am decis sa mergem pe partea cealalta.Am prins carasi la viermusi si 3 crapi de 1.3 kg,1.4 kg respectiv 1.7,daca se intuneca mai tarziu si pescuiam mai mult precis intra unul si mai mare:)).Crapii i-am prins cu 1 sau 2 boabe porumb miere si un pop-up miere( toate pe un silicon). ... mai mult

• 24-03-2011

Partida pescuit dara

timpul ne joaca feste ,ba cald ba rece si nimic nu mananca.cred ca noi pescarii ne-am grabit cu datu-l la crap.carasei cati vrei dar nu mai mari ca palma in rest nimic.astept temperatura de 15 grade si poate. ... mai mult

• 28-03-2011

Partida pescuit baraj calinesti

am plecat la risc pentru ca timpul ma gandeam ca se va schimba in bine.valuri foarte mari,a trebuit sa pun contragreutati la bambina.sa prins subtirel nici-o captura.la padure inca nu merita ,pe partea satului la apa mica cred ca sunt sanse mai mari. ... mai mult

• 09-04-2011

Partida pescuit floarea popestiului

Balta frumoasa aproape de bucuresti, capturi pe masura, 9 crapi la mal si 4 pierduti. 2 crapi retinuti si 9 kg de caras ales cel mai mare. Pina sa ne dam seama de momeala deja facusem "prapad" in puietul de crap.. in 3 ore disperasem .. 16 bucati pina in kilogram eliberate.. am schmbat nada si montura si au inceput si taticii sa apara.. zi prospera de pescuit pacat de vreme ca nu prea a tinut cu noi vint mici rafale de ploaie innorat.. sfat: veniti in timpul saptamnii ca in week-end puteti pleca ... mai mult

• 10-04-2011

Partida pescuit carja

Vreme frumoasa, chiar daca cerul a fost imbufnat cam toata ziua. Vantul a batut moderat, insa nu intr-atat incat sa deranjeze prea tare partida de pescuit. Pe balta au fost cinci masini. Capturi aproape zero. Cei care au dat pe malul din fata mea nu au prins mai nimic. In stanga, un pusti din Vrancea a luat un crap romanesc la 3,1 kg inainte de pranz - noroc chior ca a pus botul la carlig, apa fiind foarte rece. Eu prinsesem trei carasei din aia doi la palma si un ghibort cat degetul mic. Dupa a ... mai mult

• 17-04-2011

Partida pescuit livada

o balta noua dar care este destul de populata.carasul a mers destul de bine la bob de porumb,crapul,am incercat si am reusit la boiles cu caramel.pe balta colegii pescari au prins si la pelete,eu am incercat dar nimic. ... mai mult

• 01-05-2011

Partida pescuit fundulea 2

Am pescuit de pe 19.05 ora 19.30 pana pe 20.05 ora 7.30. Am ajuns pe balta Fundulea 2 pe o ploaie toren?iala si am stat 30min in cump?na daca sa r?mân sau sa plec acasa. Pana la urma am r?mas si bine am f?cut .ploaia sa oprit repede si a inceput recitalul. Am luat 9 salonte intre 2 si 4kg si un romanesc la 3kg. Am mai ratat la mal unul de peste 5 kg.O partida super. ... mai mult