Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit la rau (dunare km 6) natural

14 kg dintre care 10 platica,intre 200gr,si 500gr,crap mai mare nu a vrut,pe somn nu am dat dar erau niste bucuresteni cu cortul de 4 zile si aveau un jur de 100kg de peste,somn,ciortan platica,salau,avat,stiuca ... mai mult

• 03-09-2010

Partida pescuit lacul morii

DOAMNE FERESTE,CUM SA MERGI PE LACUL MORII LA PESTE;)))DUCETI VA SI NU VETI REGRETA O BALTA CU FOARTE MULT POTENTIAL...TURISTIC;)))A SI SE POATE FACE SI BAIE DAK VRETI....SA VA UMPLETI DE TOATE BOLILE POSIBILE SI IMPOSIBILE!))) ... mai mult

• 03-02-2011

Partida pescuit romportmet

super conditii de pescuit la copca, temperatura de 3 grade plus, nu am prins nimic in schimb am aflat ca vineri (04.02.2011) cineva a prins 2 bucati de 7 si 2 kg. ... mai mult

• 06-02-2011

Partida pescuit canal frasinet

am plecat cu vecinu la el la tara la manastirea jud.calarasi dat fiind sa fim in zona am propus sa facem o partida de pescuit pe canalul care ajunge in dunare de langa dorobantu am fost surprins sa prind asa mult ciortan ca palma binenteles lam eliberat pe loc dar si caras frumos 500g ... mai mult

• 20-03-2011

Partida pescuit mata radeanu

Am pescuit la aproximativ 500 de metri de Statia de Pompare nr. 2, pe digul dinspre Prut. Patru lansete si doua vergi - una de 7 m si cealalta de 4,5 m, pentru a explora o distanta cat mai mare de la mal. Cel mai bine a mers la apa mica unde maruntisul a muscat la viermusi si rama rosie. Ziua am folosit linii de 0,16 - plute de la 0,5 gr. la 1 gr. si carlige de 14-18 puse pe forfac de 0,06.Ca nada am folosit Ice-Mix de la Benzar si una facuta in casa dar nu am sesizat diferente semnificative int ... mai mult

• 26-03-2012

Partida pescuit balta latime

12 ore si 10 lansete in doi.Am nadit cca 5 kg nada ptr. crap,la capatul baltii nr 2,langa cea de a treia balta,balta in care pescuitul este interzis.E prima data dupa 20 ani cand merg la pescuit in balta asta,si nu stiu daca voi mai merge aici.Este un loc bun pentru agrement,sa mergi cu familia etc.drumul foarte bun pana la balta cca 5 km de la bac.Am vb cu niste pescari ce pescuiesc regulat aici si mi au zis pe scurt ce se intampla aici si de ce nu este peste in cele doua balti,si de ce este pl ... mai mult

• 20-06-2012

Partida pescuit ghioroc

este lac de acumulare mare,apa proaspata in permanenta,pestele foarte gustos.Adincime apei in medie este cca 3 m.Zona de deal cu peisaj extraordimar. ... mai mult

• 04-08-2008

Partida pescuit paulesti 1 si 2

O partida buna cu capturi intre 2 si 4 kg. Taxa s-a facut 50 lei si de la ora 12,30 lei in afara de aceasta veste "neplacuta" baltile mai au peste ,aproape toti pescari plecand destul de multumiti. ... mai mult

• 01-10-2008

Partida pescuit idu

am ajuns pe balta la ora 8 m-am instalat.am prins biban1kg platica maricica si somotei la 1 kg buc. ... mai mult

• 27-11-2008

Partida pescuit porumbesti

A fost a 2a oara cand am pescuit pe aceasta balta.Am ajuns pe balta la ora 6 dimineata ca sa ocup un loc pe care am pus ochii partida precedenta.Balta este f frumoasa si are peste.Am pescuti cu un nr de 3 scule si am dat numai la porumb de diferite arome.Trasaturile au fost rare dar toate au fost crapi.Nu am prins alta specie niciodata pe aceasta balta. ... mai mult

• 17-02-2009

Partida pescuit rau ialomita

este un loc plin de pesti de calitate ... mai mult

• 11-03-2009

Partida pescuit greaca-cercani

balta este buna mai ales daca ai barcuta ptr plantat,administratorul baltii este un om forte cumsecade si te ajuta cu tot ce poate ,am pescuit normal ptr ca nu am stiut ca se poate plata , dupa ce am primit regulamentul balti am observat ca daca platesti o taxa de 10 ron poti planta. am prins un crap romanesc si doua salonte mai este un avantaj ptr cei care se duc sa prinda si sa ia acasa deoarece nu vor pleca acasa fara peste se vor alege cu 5 kg crap in cursul saptamani (taxa 100 ron) si ... mai mult

• 29-04-2009

Partida pescuit fundulea 2

o partida reusita,balta are potential bun spre foarte bun,am prins doua salonte in jur de 2-2,5kg,caras 2,3 buc la kg!un coleg a prins 8 crapi intre 3-6kg!balta merita toate aprecierile,patronii cat si paznicii sunt niste oameni deosebiti(daca si noi am putea respecta niste reguli minime sigur si peste 4-5 ani balta va fi la fel!)voi reveni cu placere de cate ori voi avea ocazia! ... mai mult

• 30-04-2009

Partida pescuit niculesti 1(cea fara agataturi)

am ajuns vineri la 16:00 si am momit timp de 1,5 h => racheta si catapulta. am pescuit cu 6 lansete si 2 undite. am stat pana sambata la ora 15:00, timp in care nu am avut nici o trasatura la lansete. la undite am prins caras si ciortanei la 300-400 g. am platit in total 80 lei: 30 ptr vineri seara si 50 ptr sambata; nu se pescuieste noaptea nimeni depe balta nu a prins crap. daca ploua e foarte greu de iesit de pe balta. balta arata bine, e curata, are potential, dar poate nu a fost z ... mai mult

• 04-05-2009

Partida pescuit belin

placut loc cu pontoane si baraci, sant si agatatori dar e si crap, niciodata nu am plecat acasa fara peste, cel putin unu-doi crapi, amur . ... mai mult

• 14-05-2009

Partida pescuit aurel vlaicu

Buna Ziua, A fost o duminica frumoasa si ce-a mai reusita partida de pescuit din cei 2 ani de pescar amator. Momeala folosita Porumb la borcan cu aroma de scoica, si pt nadit faina de porumb cu aroma de miere amestecata cu cateva poabe de porumb fiert fara aroma, modalitatea de nadire momitor. am prin 8 bucati de amur cel mai mare 5 kg iar cel mai mic 2,7 kg. Total aproximativ 30 kg. Cat despre agataturile de care se tot vb exista dar daca stii balta si esti cat de cat atent nu lasi nici o montu ... mai mult

• 15-05-2009

Partida pescuit niculesti

am ajuns pe balta pe la 5.00 ,am momit cu racheta 4-5 kg de porumb,si am montat sculele,la un moment dat o trasatura puternica si intep,fratilor era un caras mai mare putin ca degetul care a tras la boaba de porumb si in rest liniste toata ziua,bineinteles ca paznicul sustinea ca este peste in balta dar.............................................unde este.A fost a 4-a partida pe niculesti si nu stiu dc amadunat 3 kg de peste cea ce a fost balta o data s-a dus peste nu mai este decat renumitul c ... mai mult

• 05-06-2009

Partida pescuit zmeu

Pescuitul duminica este mare teapa, dau drumul la apa si dau de mancare joi-vineri( dupa cum spunea un tigan din zona), se stie ca duminica este full. A prins cineva in aceeasi sapt. Joi in jur de 10 kg caras si de aceea m-am dus, am ajuns duminica pe la 5.30 si deabia am gasit un loc intre stuf, am dat la 6 lansete. Patroana Roxana a incasat plata la 8.00 in minunatul Audi Q7 si asta a fost, pana la pranz se vedea ca a dat drumul la apa cam 30 cm, a ramas malul ud, doar era pacat sa prinda at ... mai mult