Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit belciugatele pepiniera

Prima inpresie dupa ce am ajuns pe balta:partida ratata,explicatia este simpla,crapul era la bataie totus am lansat aproape de malul de vis a vis si dupa 3 ore rezultat "0" dupa care am lansat la 2/3 din latimea balti si am avut 5 capturi si doua rateuri,deci nu prima impresie conteaza asa ca a fost o partida buna. Deasemenea rezultate bune au avut si ceilalti pescari,efectiv aproape toata lumea a prins crap. ... mai mult

• 08-05-2010

Partida pescuit dara

Vreme foarte rea cu ploaie si vant puternic dar se pare ca pestele a mancat bine. ... mai mult

• 18-05-2010

Partida pescuit dunare - dunavat

va multumesc ptr intrebare,eu ma duc la pescuit numai in DELTA,si pot spune ca am umblat destul de mult.Nu ma laud cu capturi,nici nu sunt un prea priceput in ale pescuitului,dar linistea spritul de dimineata fara griji ca trebuie sa plec cinestieunde,etc,etc,pentru mine sunt cele mai importante si mai relaxante perioade.Asa ca ce sa va spun,ieri mi-am luat permisul si pe 03-06 la ora 4 dimineata plec spre Mahmudia,bag barca la apa,berea langa mine,si cu inca trei amici cred ca ne oprim pe al do ... mai mult

• 27-05-2010

Partida pescuit blanzi 1

o balta curata in primul rand esti lasat in pace nu te deranjeaza nimeni pe toata durata partidei se fac concursuri cu premii cineva a castigat locul 1 si a primit un tel. celular (premiul la nr buc.140 caras) ... mai mult

• 08-06-2010

Partida pescuit sovarca

Am folosit 6 lansete cu sezori.Am adus in mincioc un singur ciortan.Celelalte trei trasaturi le-am agatat in buruieni.Parerea mea ca peste ar mai fi dar din cauza buruienilor pestele scapa in proportie de 1 la 3.Anul asta de la atatea ploi a crescut pe malul baltii iarba inalta plina cu tantari.Sunt si niste tantari de talie mica care inteapa imediat ce s-au asezat,intepatura provoaca o blanda cat unghia de la degetul mare.Nu te mai saturi de scarpinat.Auzisem ca le zice tantari TIGRU?. ... mai mult

• 21-06-2010

Partida pescuit ghiroda

o zi mohorita dar fara ploaie pina pe la vreo 12 cind n-a mai rezistat si si-a dat drumul(ploaia).a mers binisor de dimineata dar odata cu apropierea prinzului sau lasat de mincat crapii si si-au dat drumul caracudele de ne-au innebunit zici ca erau piranha.pina si la doi peleti pe fir de par se aruncau ca maniacii si se agatau in cirligul gol si mare de parca vroiau sa se sinucida.caracudele fiind de-o palma.erau ca si kamikazele japoneze. totusi pentru ca m-am intilnit cu niste colegi si am m ... mai mult

• 27-06-2010

Partida pescuit mariuta

O balta superba cu umbrare, gratar, cu maluri joase si curate, cu paznici buni si cumsecade, cu peste din abundenta (caras la 700-800 gr si platica 1000-1200gr) si crap mare (am auzit noaptea niste ploscaituri mari de m-am mirat cine sare asa si am aflat dimineata de la Gica unul dintre paznici ca au prins niste baieti noaptea crapi mari 10-12 kg). Am avut si eu la porumb uscat 3 trasaturi sau mai bine zis 3 zdruncinaturi serioase la lansete dar doar atat. Am ramas placut impresionat de aceas ... mai mult

• 07-07-2010

Partida pescuit ghiroda

Zi cu ghinion, cativa pesti parcati prin ragalii, un batz rupt, barca stricata, etc. ... mai mult

• 12-07-2010

Partida pescuit pescaria chisineu-cris

O balta plina de balarii cu pescari care vin cu cate 10-20 de bete 1 si dau in evantai in asa fel incat nici nu mai ai loc sa te asezi. In concluzie nu mai trec pe acolo feritiva mai ales ca in ultima vreme nu au mai populat si peste mare nu mai este. ... mai mult

• 04-10-2010

Partida pescuit mostistea la copca

pescuitul la copca e ceva ce nu poti exprima prin cuvinte,tre sa mergi si sa vezi,sa simti gerul si sa ai satisafctia implinita cand un biban sau un balos,sta incovoiat pe gheata.. am plecat cu mitica birlic si spirache da-mi o tigara,la copca,desi spirache nu vroia si nici nu stia la copca,l-am convins si am plecat...odata ajunsi,i-am facut 2 copci,i-am dat si 2 bete de copca,,reglandu-i adncimea apei,am si luat un biban,vazand spirache,a prins drag si a inceput sa pescuiasca,si sa scoata pest ... mai mult

• 17-12-2010

Partida pescuit mata radeanu

Am facut o partida de pescuit frumoasa s-au prins citeva stiuci, dar problema este alta trei sferturi (aproximativ) dintre pescari dadeau la japca cu niste ancore neinchipuit de mari.Probabil asta a fost una din cauzele care au condus la o partida mai putin reusita. ... mai mult

• 06-01-2011

Partida pescuit cernica

am fost sambata la o incercare de pescuit la cernica.ce vorbesti frate,puhoi de masini,lume la gratare cu zecile!acolo poti merge doar in cursul saptamanii!cu siguranta nu faci treaba in week end!!!!! ... mai mult

• 16-03-2011

Partida pescuit mata radeanu

Distractie la carasel dar nimic de luat acasa.Vremae si-a spus cuvantul,vant foarte puternic la care se mai adauga si ploaie si un pic la lapovita.In ciuda acestiu lucru foarte multi pescari pe balta. ... mai mult

• 11-04-2011

Partida pescuit butimanu

Cea mai buna partida pe Butimanu din cate am avut...balta o fost populata cu Cteno de 500gr-2kg...si surprinzator de mare carasul...daca as putea as da nota 20 pt acesta partida. Pacat ca nu e limita de luat acasa...in stilul asta o sa ramana balta fara peste...iar. ... mai mult

• 22-04-2011

Partida pescuit mata radeanu

O partida slaba.Am prin caras frumos si ceva ciortani mici.Undeva la vreo 10 kg.Am prins caras si pe lansetele plantate cu cate trei boabe mari pe fir de par.In ultima zi am observat ca bagau apa in balti iar in fiecare seara intindeau plase. ... mai mult

• 25-06-2011

Partida pescuit calareti2

Partida bunicica.Seara pe la 01.30 un crap la 1.5kg...si atat. A doua zi dimineata o salonta la 1kg si un ciortan la undita. Partea proasta este ca la finalul partidei fundul juvelnicului a cedat si am ramas decat cu salonta si cativa carasei:((( ... mai mult

• 10-07-2011

Partida pescuit campenesti

La un concurs de pescuit.................................................................................................................................................................................................................... ... mai mult

• 18-09-2011

Partida pescuit faclia

Asa cum am spus in prima postare, am fost la un pescuit de stiuca la ffaclia.A funcionat principiul"cine se scoala dimineata departe ajunge".FARA REZERVARE!!! In sfirsit, dupa ce am spus in gind tot acatistul,am aflat ca mai era o barca rezervata pentru doua persoane refuzata de acestia.Oameni cu scaun la cap!!!!!! Nebuneala pescuitului la stiuca mi-a luat mintile si am luat-o eu,..taxa barca 50 ron.Barca,.. un lighean de fibra L=1.6m.l=1.1m cu rame de 0.8m si care lua apa vai de vai.Asta ii tre ... mai mult