Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit raul prut

am plecat cu gandul ca astazi voi face treaba , ca voi prinde ceva si totusi vremea era deatul de amestecata , intunecata si paraca vroia sa ploua . Dar stiam ca avand bicicleta ma descurc mai usor . Ajuns la digul Prutului am facut stanga cu gandul sa ajung la cantonul lui Petrica Ciocan dar la jumatatea drumului ma-m plictisit si am intrat la malul Prutului si am ajuns la Casa Rosie , nu de la noi cea de pa malul moldovenilor . Este acolo un cot care trebuie sa recunosc ca apa nu este mare dar ... mai mult

• 13-01-2010

Partida pescuit icloda

Balta Icloda . Drum bunicel timp frumos destul de bine. ... mai mult

• 15-01-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

ieri dimineata am hotarat sa plec la Draganesti asta fiind a nu stiu cata oara partida pe anul asta,daca merg la peste din 2 in 2 zile cateva ore va dati seama, am ajuns acolo, cam batea vantu erau cativa pescari aveau niste rosioara m-am dus acolo am vb cu ei si ma-m pus mai incolo de ei ,,inceputul a fost cam plictisitor dar apoi si-a dat drumul si dai si dai la larva cu un bat de 4 m un fir de 12 un ac de 14 a fost vis....am luat vreo 3 kg numai rosioara frumoasa....... ... mai mult

• 01-03-2010

Partida pescuit livezi

in cazul in care pescarul nu prinde cantitatea de peste conform bonului achitat(60 lei-12h-6kg, 100 lei-24h-10)administratia baltii va oferi diferenta pana la 5 respectiv 8 kg. pescarul trebuie sa respecte regulile impuse de reprezentantii baltii care ii vor fi aduse la cunostinta la momentul prezentarii pe balta. ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit dara

am ajuns dimineata la ora 5 ca de obicei sunt primul ,cand urmeaza sa plec la pescuit nu mai pot sa dorm si plec la orice ora.la ora 6 am momit locul si am lansat.pe luciul apei se vedea miscare dar nu vroia sa manance .am prins caras dar nu foarte mare si numai la viermus si vecinul meu a prins 2 crapi mici pe care i-a eliberat.a inceput sa ploua si pana seara am fost uzi.in rest o partida buna si ce ma mirat foarte mult a fost putini pescari care au fost cu toate ca a fost sambata,sau marea ma ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit podul olt

azi de dimineata torna cu galeata cu toate astea am stat m-am gandit si pe la 6 am plecat la pod, credeam ca nu va fi nimeni dar surpriza lumea a inceput sa vina pe la 8 cu pelerine fiecare cu ce a avut si dai si scoate rosioara, babusca la greu, am stat decat pana la 10 apoi am plecat la arcesti unde un prieten a luat un salau de 4 kg........ la twister,si bineinteles am plecat sa incerc si eu......... ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit farcasele

va salut prieteni pescari baraju e scazut si pestele a inceput sa traga azi am pescuit la viermisori rosi cu 3 carlige pe lanseta am prins vreo 15 kg babusca si 4 platici in jur de 5 kg apa nu a mai curs asa rau si amancat toata ziua am fost 5 prieteni ccel mai putin a prins 10 kg tura trecuta ne batuse el pescuieste la lanseta cu pluta dar azi nu ia mancat bine marti sunt iar prezent cine vrea sa vina ne intalnim acolo va doresc un paste fericit ... mai mult

• 31-03-2010

Partida pescuit barajul gurbanesti

am pescuit cu varga din carbon de 6.5 m cu linie fina si cu o lanseta cu pestisor viu,muscaturile sunt foarte fine ,daca te plictisesti se prinde pe canalul care alimenteaza barajul oblete mare si babusca.Am prins cam 1 kg oblete si babusca,1.5 platica si caras si mi-a intrat un salau in jur de 1 kg la guvid viu.dimineata nu a mancat ,s-a prins mai bine dupa ce a plouat un pic si s-a depresurizat atmosfera. ... mai mult

• 11-04-2010

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

sacosul turcesc am ajuns pe la 10 baltile pline de pescari am pescuit cu 3 lansete 2 pe porumb si 1 pe boiles si pana la 2 nici un semn ca ar fii pesti cu toate ca cam toti din jur prindeau si caras si crap.intreb cu ce prindeau ceilalti pescari si aflu ca cu viermusi si montura fina de caras.am schimbat monturile si pana la ora 7 am luat 2 crapi, 1de 3,4 kg si celalalt de 4,8 kg si 9 carasi care aveau 300-400 g.si crap si caras sa prins la greu .o balta pe care o recomand si fire intinse ... mai mult

• 11-04-2010

Partida pescuit ghiroda

o partida de pescuit reusita pot sa spun trei capturi ,doi rominesti si o oglinda dar am avut si trei care au evadat din cirlig .folosesc cirlige mici pentru ca merg pe conceptia ca mai bine mai bine cirlig mic si mai scap cite unul decit mari si nu am nici o trasatura.m-ia facut placere sa ma intilnesc si cu baietii de pe site,n-a fost ceva aranjat pur si simplu soarta si am mai dat si noi o duma scurta.balta are capcane multe de aia am si dat nota opt baltii,dar a fost o zi buna de pescuit.va ... mai mult

• 18-04-2010

Partida pescuit baraj dridu

o partida cam la mare distanta de casa dar macar au vazut daca pot spune asa,peisaje minunate pe care tara noastra le mai are ,pentru putini ani bineinteles,referitor la pescuit,a fost unj pescuit obisnuit,cu vant ceva stropi de ploie in rest totul ok. ... mai mult

• 22-04-2010

Partida pescuit ghiroda

La recomandarea unui "campion" la stationar am schimbat nada care o folosesc uzual cu Benzar mix. Mare prostie. Stiam ca Benzarul nu e cinestie ce, dar nu am folosito de prea multe ori, asa ca am zis sa incerc. Una peste alta am reusit sa prostesc cativa crapi, cu media net mai mica decat uzual. Stiu sigur ca nada e de vina deoarece am vazut rezultate comparative in aceeasi zi langa mine cu nada uzuala la adimir. Dupamasa ca sa ma destind am bagat la carasei...mai mult ca sa scap de nada proasta ... mai mult

• 25-04-2010

Partida pescuit lilieci la costel

** mutat de admin din descrierea balti Neavand ce face p-acasa,m-am riscat sa fac o iesire !am ales aceasta balta,nu-mi pare rau,am prins caras si la aprox 1 kg(imi pare rau ca nu am avut aparatul de fotografiat la mine),caras auriu choi(eliberat ca era micut)>balta are potential,din cele 10 persoane care am fost pe balta toti am prins cel putin 3 kg de peste(caras in general),cu toate ca apa e inca rece iar "balenele"nu au inceput inca sa manince!de la niste copilasi din sat am inteles ca s- ... mai mult

• 27-04-2010

Partida pescuit potcoava

am ajuns pe la 6 pe balta. nu ma asteptam sa prind prea mult pt ca stiam ca balta nu are decat maruntis. la undita te rupe caraselul mic dar e distractie. am plecat in jurul orei 13 cu gandul sa ma duc o fuga la lozova. ... mai mult

• 09-05-2010

Partida pescuit turcoaia

am ajuns din nou pe balta turcoaia (ce sa ii faci daca sunt in concediu... pe la ora 5.00 am debarcat erau deja cativa pescari ramasi de miercuri. a cam batut vantul dar am zapacit carasul la lansete. la undita nimic. am luat si un caras la 1 kg cam asa. ... mai mult

• 13-05-2010

Partida pescuit grivita

am mers de trei ori pana acum si de fiecare data am luat cate 1 sau doi crapi la 4-5 k.................... ............................... ......................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... mai mult

• 23-05-2010

Partida pescuit lacul fantanele

s au prins multi crapi pe balta in special la rama ,surprinzator sau s a mai intamplat si altora-vreme inourata dar buna pt pescuit-locatia coada baltii apa mica multa vegetatie-altceva ce sa va mai spun-fir intins si multa bafta nu va suparati pe mine asa glumesc eu cu prietenii ... mai mult

• 03-06-2010

Partida pescuit ciocanesti

o partida slaba de tot!balta are mult ciortanica,peste mare nu stiu daca are pt k nu a pus botul.niste baieti de langa mine au luat vreo 15 kg de ciortanica si caras un pic mai mare ca palma...dar au dat la nu stiu ce combinatie de gainat cu mamaliga,gainat luat de pe balta...in concluzie mie nu mi place aceasta balta... ... mai mult