Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit balta milcov(cacana)

De la serviciu direct la balta cu un coleg sa vedem daca merge,sa incercam,cate un bat si larve .ora 3,30.am prins dupa cca 20 mn primu' caras s apoi inca vreo 8 la interval de 15-20 min. bat 6 m line fir p.0,12,forfac.0.08,ac 0,12,pluta,0,30g. ... mai mult

• 14-03-2012

Partida pescuit mata radeanu

Prutul nu si-a revenit din amorteala si nici nu da semne ca asta s-ar intampla prea curand. Asa ca mi-am propus o iesire la Mata-Radeanu, pentru ca-mi era dor sa simt in fir un crapcean sau un cteno mai rasarit. Nu a fost sa fie dar macar i-am vazut coada cum spun pescarii. Doi crapceni au intrat la varga poftind la boaba de porumb dulce iar trei s-au infruptat din buchetelul de viermusi atarnat in carligul de la montura feeder. Cu solzi cu tot si fara sa le scot apa din gura sau aerul din basic ... mai mult

• 02-07-2012

Partida pescuit mata radeanu

Ce pot sa spun despre amenajarea piscicola Mata Radeanu este ca a ajuns o ruina. Nu stiu ce au de gand marii administratori ai baltii impreuna cu marele Talpes de la AJVPS Galati. De cativa ani numai acolo am mers la pescuit si in fiecare an este mai rau. Plase la ordinea zilei, barci cu motor, bineanteles ale marilor ingrijitori de acolo. In iarna 2012-2013, baltile au fost lasate sa sece, s-a recoltat din toate ce mai era. Singurul care a ramas cat de cat mai este evacuarea mare. (canalul, cum ... mai mult

• 10-04-2013

Partida pescuit lacul enisala

pe data de 08.04.2008 am ajuns pe balta si pana seara nu am prins mai nimic. a doua zi a inceput recitalul...5 crapi de la 3,5 la 12 kg. cea mai fructuoasa partida a mea. a... totul a durat 3ore timp in care am mai avut 3 driluri ratate dintre care unul s-a soldat cu ruperea minciogului. ... mai mult

• 04-05-2008

Partida pescuit valter maracineanu

Balta frumoasa si libera. Carasi frumosi( 3-400 gr) si liniste.Am fost multumit. ... mai mult

• 11-07-2008

Partida pescuit sisterea

pfooo...nu stiu cum sa incep...o partida de 3 saptamani cam asa ar merge,balta de nota 10,curata intretinuta silentioasa...foarte foarte dificila,adincimi variabile...vant din toate partile...pestele se lasa greu prins...dar si cand vine apoi sa te tii,daca nu te prinde odihnit ai pus-o,am ajuns intr-o dimineatza la ora 6.30 sa spun NU MAI VREAU SA PRIND,toata noaptea imi inghetase picioarele pana scoteam pestele,nu apucam sa ma incalzesc un pic...si din nou beep ...beeeep.beeeeeep....si inapoi ... mai mult

• 28-08-2008

Partida pescuit canal raul

Un loc parca rupt din rai, pe paraul Pogonis... Apa insa era mica, iar capturile au fost f putine. Totusi ele au existat, si ma bucur teribil ca avem astfel de locuri in judet. Doresc fir intins tuturor pescarilor! ... mai mult

• 21-10-2008

Partida pescuit dragoiesti

am ajuns pe balta pe 6.00.am prins un ten pe la 3.5kg si doi crapi pe la 4kg.o balta fumoasa cu destul de mult peste. ... mai mult

• 12-11-2008

Partida pescuit pescaria otvesti

Am avut o zi excelenta astazi la PESCARIA OTVESTI am prins si crap si somn insa din cauza vremii nefavorabile am plecat mai devreme de fapt am stat aprox. 6 h dar era vant si dimineata a si plouat.Cu toate acestea dupa ce sa potolit ploaia am luat 4 pesti si m-am si carat acasa ca inghetasem de frig.PT.MINE RAMINE TOTUSI CEA MAI BUNA BALTA DIN ZONA.De aici nu plec cu mana goala niciodata.... ... mai mult

• 08-02-2009

Partida pescuit sabiesti 1

Am trecut pe la balta si am ramas surprins. 2 masini cu pescari. ... mai mult

• 08-02-2009

Partida pescuit vadeni

balta frumoasa, locuri multe, drum rau dar accesibil pe ploaie pana la ferma ... mai mult

• 20-02-2009

Partida pescuit firiteaz

Peste foarte foarte mult predomania ciortanu intre 2 kg si 5 dar balta are si crapi mari. Nu este o balta in care este usor de pescuit desi prima imresie asa iti da impresia. Este o balta pe care daca nu vi pregatit cu o strategie, nu are rost sa vi. O nadire corespunzatoare a locului aduce mult peste pe mal. Pestele nu are preferinta la aroma, daca e nadit binre locu si reusesti sa ti pestele pe vad intre la orice. La rama intra carasu si salaul ... mai mult

• 09-03-2009

Partida pescuit sabiesti 1

Frig, ploaie si vant puternic. Nu a vrut sa isi faca simtita prezenta. Incercam peste 2 saptamani. ... mai mult

• 15-03-2009

Partida pescuit tancabesti

am ajuns in jurul orelor 06.30 iar la 7 am intins 4 lansete. 2 pe boaba pe fir doua pe buchet de rame rosii cu momitor. am prins 7 crapi cu greutati intre 2.200 kg si 6 ( 4 crapi salonta si 3 romanesc) . prima iesire pe anu asta la peste si estul de reusita. Precizez k crapi au fost prinsi la buchet de rame. ... mai mult

• 25-03-2009

Partida pescuit colceag 1

Fratilor, nu am vazut fomist mai mare, ca patronul de pe aceasta balta. Am fost 5 familii, cu ocazia Floriilor, sa facem un gratar. Faza aiurea e ca din 5 familii, numai unul avea scule si ala a platit locul de pescuit. A dat 100 RON. Pana aici totul a fost ok, pana cand a venit milogul ala in Lada Niva lui sa mai ceara bani, ca eram 5 masini si ca ar trebui sa mai platim un loc de pescuit. Motivatia lui a fost ca vine Fiscul si cand vede 5 masini la un loc, o sa creada ca face nu stiu ce avere ... mai mult

• 12-04-2009

Partida pescuit frasinet 1

In perioada de prohibitie se poate pescui pentru 50/zi la amenajarea piscicola FRASINET 1 la 6 km de mun CARACAL este o balta de cca.20ha si este populata cu toate speciile de peste existente in partea locului ex.,caras,platica,stiuca,somn,crap,lin,bibanetc. M-ai multe detalii si relatii la tel:0744773947 0721773947 0762237927 ... mai mult

• 15-04-2009

Partida pescuit tibrinul mic

Pai si ce ai prins fratioare,asta-i comentariu de partida de pescuit? ... mai mult

• 21-04-2009

Partida pescuit lac brateni

am participat la un concurs de crap,care a inceput vineri ora 12 si sa incheiat duminica ora 12 duminica vazand ca nu mai am sanse la podium in jurul orei 10 am mai sperat totusi la captura.in jurul orei 10 30 am agatat captura dar spre ghinionul meu dupa un dril de 20 min am vazut ca era un fitofag de 14 kg care nu a fost punctat la acest concurs ... mai mult