Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit ianova

Montura folosita: momitor de 80gr, urmat de fir extil, carlig mustad nr 8 fir de par pentru 2 boabe de porumb. trasatura la ora 23 (3 ore de la lansare).Finnd apa mica in locul ales nu am avut nevoie de mingioc pentru a ascoate pestele. ... mai mult

• 29-05-2011

Partida pescuit turcoaia

02-03.06.2012.Dezastru total.Sa prin ceva crap pe balta dar numai la plantat,in rest nimic.Cateva platici,cativa carasi frumusei,dar daca nu plantezi nu faci nimic,si mai ales ca balta e plina de plante,si cand ajunge ciortanul la 30m de mal se baga in bradis si gata.Administratie de doi bani,paznic la fel,mizerie mizerie mizerie.Fire intinse! Daca stie cineva o balta buna de pescuit din mana fara barcuta,poate scrie aici. ... mai mult

• 06-06-2012

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

gropile care erau "odata" pe dig au fost astupate!am dat chiar in capul digului(langa 'casa pescarului').capturi:carasei!mare atentie pt cei care pescuiesc fara pemis+pg! ... mai mult

• 10-10-2008

Partida pescuit bellaria

partida de pescui de 36 de ore pescuit numai pe timp de zii cu boilies home made afundant gust de porumb 18mm, apa era inca destul de rece si crapul nu se vedea deloc ,in sfarsit dupa 2 partide fara capturi acum in ultima sesiune am reusit sa capturez 4 exemplare destul de onoroase !!!pe balta sa prins putine exemplare , presiunea de pescuit era mare undeva la 15 echipe de pescari , ma bucur ca din toate exemplarele prinse pe wikendu respectiv pe balt ... mai mult

• 04-05-2009

Partida pescuit bazinul mic

Trafic nebun de barci cu motor , ale caror proprietari imbecilizati de alcool , in loc sa se gandeasca ca in gandul nostru le-am facut mamele , masini de cusut , isi imaginau ca o sa-i "petim" sa-i inchiriem.. dupa 5 ore de balamuc , am iesit mai spre Dunare , "la epava" unde din barca cu vasle (gratuita a gazdei), langa stuf , am prins 7 platici "palmase" la viermus PS:Pentru localnici , orice "auslander" este privit ca un dobitoc, o vaca de muls , care nu tre'sa prinda peste neaparat,da' ... mai mult

Partida pescuit zau de cimpie

In acea zi vremea a fost frumoasa dar pestele nu prea a vrut sa puna gura decat un cteno de 2,2 kg in rest doar peste mic la pluta adica , caras de 2-500g . ... mai mult

• 19-03-2010

Partida pescuit potcoava

am mers la o caraseala dupa ce am fost dezamagitdin nou de malina . stiam ca balta nu aredecat maruntis da am zis sa nu ramana ziua pierduta de pomana . am prins cativa carasei la rama si viermusi si atata. ... mai mult

• 21-05-2010

Partida pescuit paulesti 1 si 2

o balta buna zic eu si se poate prinde peste destul de frumos am stst 12 ore si am prins 3 crapi la 3.5 kg buc si un cten la 1.5kg la bat crapii pe lansenta eu zic o partida buna fata de alte balti de la noi pe langa ploiesti ... mai mult

• 14-09-2010

Partida pescuit iaz trifesti

Salut pe data de 06/06/2012 am fost la iazu de la trifesti si nu am prins decat 1 kg de caras dar si ala mic nici o trasatura la lanseta si am dat si cu placuta de srot si cu porumb nimic partida a durat de la 6 la 15 am mai fost cu niste prieteni si la fel nimic nu au prins nici ei o trasatura la 20-30 min la undita Am mai fost anu asta de 3 ori si la fel slab un singur pescar a luat un ciortan la 1kg precizez ca vremea a fost buna Regulile balti s-au schimbat:ajungi pe balta la cat vrei ( ... mai mult

• 08-06-2012

Partida pescuit lacul sinoe

uraaat de tot , balta era plina de pescari dar nimeni nu a luat nimic .... nu stiu ce se intampla,un pescar zicea ca peste noapte treg rau cu plasele si cu curent(locuitorii din sinoe).recomand solemn sa ocoliti balta pe viitor! ... mai mult

• 11-10-2008

Partida pescuit b&l din merk

Am ajuns la balta la ora 6,30 ora Romaniei (5,30 ora Ungariei). Primul crap l-am prins pe la ora 12. Intre ora 14 si 18 nu s-a prins nimic. Apoi putin dupa ora am prins 2 crapi in decurs de 5 minute.Nici nu am apucat sa arunc prima undita in apa ca a tras la a doua. Este o balta SUPERBA cu foarte mult peste. Toata lumea a prins cel putin 1 crap plus mult caras. E voie sa se duca si acaasa 2 crapi sau amuri ; in functie de biletul platit( 3000 forinti=45 lei=2 crapi pana in 3 kg, 4000 foriti= ... mai mult

• 04-05-2009

Partida pescuit bazinul mare

Setca langa setca la distante de 20-60 metri de mal pe tot bazinul. Niste nefericiti , campasera pe intuneric langa o zona fara stuf, aparent foarte promitatore, pentru ca dimineata sa constate ca un shmeker tocmai "montase" o setca in dreptul lor , la numai 10 metri (!!!) de mal. Cand ne-am apropiat, se uitau la noi " musca la p_ _ a" si unu zice : Veniti sa dati aici , ca am si nadit locu'! . Bineinteles , ziua au intrat si iesit barci cu vasle sau cu motor, unii puneau setca , altii scoteau ... mai mult

Partida pescuit iernut

A fost o zi frumoasa , dar pestele nu a vrut si doar la pluta am reusit sa prind ceva caras. ... mai mult

• 19-03-2010

Partida pescuit turcoaia

o partida reusita daca nu daea ploaia. am luat un crap la porumb si cativa carasi. pe balta erau nin jur de 12 pescari apa inca foarte rece probabil de asta nu trage crapu. am plecat la dunare in speranta poate intra ceva ... mai mult

• 21-05-2010

Partida pescuit vitan 3

Azi am vrut sa incerc si acest mic iaz amenajat pe o fosta fundatie de bloc abandonata si am avut placuta surpriza sa vad ca este peste si se poate prinde chiar cu succes chiar si crap.Taxa este de 30 ron si poti lua caras cat prinzi acasa iar crapul la taxa asta doar C&R.Daca vrei sa pleci acasa cu un ciortan faci exactcum am facut eu adica am platit cu 17 ron kg de crap.De prins am reusit sa prind unul la 2kg dar si mult ten plus ciortanica sub un kg care au luat drumul apei.Sa nu uit ca am pr ... mai mult

• 14-09-2010

Partida pescuit mata radeanu

Partida inceputa ieri la ora 7 si terminata astazi pe la 11 pentru ca pestele a devenit din ce in ce mai mofturos. Rezultatul: sase ciortani care impreuna sareau putin peste 6 kg, toti veniti la boaba de porumb dulce, un novac la pufarin cu aroma de stuf si lucerna, un caras la 900 gr si restul caras ca palma. Ar mai fi de adaugat doua rupturi la cteno pe montura de crap cu patratica mare (pentru astia cred ca o sa fac montura ca pentru somn ca m-am saturat de cate ratari am avut) plus o undita ... mai mult

• 10-06-2012

Partida pescuit dry dock bahamas

super frumos!eram cu vasu in doc uscat si noaptea rupeam pestele(ziua era imposibil din cauza caldurii).cel mai frumos lucru era faptul ca nu stiai ce prinzi ..... surprize surprize !!!! ... mai mult

• 11-10-2008

Partida pescuit bazinul la cala

Bubuiala mare cu baroasele prin calele navelor aflate la reparat si discutii"racnite" intre muncitori (cred ca surzesc din cauza zgomotului si zbiara unu'la altul ca se poata auzi). a picat numai la fixa , in jur de 100-150 gr/buc. (colegul a luat caras de 200-250 gr = 5 buc la bob de porumb pe ac, toata ziua). O platica "palmasa" la lanseta la viermusi buchet. Cred ca duminica sau in zile fara "cantece de baros" s-ar fi prins ceva mai mult... unii "spalau la varza" ca s-ar fi prins si ceva ... mai mult