Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit raul prut

Ajuns la malul Prutului , undeva pe langa cantonul de la Apele Romane , am montat rapid sculele sa prind cat mai repede peste . Momeli peste momeli mai nimic . Asezasem sculele langa un copac cazut si tot vedeam cum in curent maruntisul sarea si zbatea de frica rapitorului . O frumusete sa vezi cum carduri de pesti sar in sus incercand sa scape .Asa m-am gandit ca as putea sa prind ceva oblet . Mi-am mutat locul dupa copac in amonte si minune , obleti de toata frumusetea . Am uitat sa spun ca vi ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit iaz trifesti

Nimeni nu a prins nimic toata ziua.Din lipsa de altceva si pt ca n-am mai mancat de de mult ,am prins oblete.Iazul e scazut cu mai bine de un metru,spre seara a inceput sa sara fitofagul.Daca n-ar fi fost iazul scazut ajungea pe mal. ... mai mult

Partida pescuit chiala

Am avut 4 lansete la boaba de porumb(2 la usacata si 2 la preparata) si de la ora 05:30 pana la 17:00 nici un tzac.In schimb distractie cu o undita la 4.5m ,apa mica si viermusi...rezultat=>8kg caras si vreo 2 ciortani. ... mai mult

• 22-05-2011

Partida pescuit balta ezeris

O noua zi pe balta Ezeris, aceeasi tehnica: lanseta match Emerald Plus mulineta Viva Blake Spin-30,monofilament scufundator Smart de la Maver de 0,18 pe tambur cu inaintas de 0,16 Eternum de la Jaxon, waggler Green Match de 6gr si carlig de 8 Super Spade de la Drennan. Nada:1kg TTX-Benzar,3kg Special Concurs de la Benzar,1/2kgPV1-Benzar,1/2l Aditiv lichid-Porumb dulce-Benzar,1 conserva porumb-miere de la Carp Expert,300gr viermusi. Am inceput partida la ora 7 si dupa nadirea grea,la 20mi ... mai mult

• 31-05-2012

Partida pescuit butimanu

Am fost sambata pe 24 in nr. 3. vreme buna pana seara.Dar peste mare ....La pluta te distrezi toata ziua Dar cu maruntis. Carasei la patratica de te plictisesti . Da mic raaaau. DISTRACtIE! ... mai mult

• 30-05-2008

Partida pescuit canal irigatii

locul e foarte frumos, iar pesti sunt destui. am prins caras la rama, iar un prieten a luat 2 stiuci... din pacate eu nu am fost pregatit cu scule pt stiuca! e plin de caras! fir intins tuturor! ... mai mult

• 07-10-2008

Partida pescuit moara vlasiei 2

Vineri la ora 5,30 balta era ocupata mai mult de jumatate. Am plantat cele 4 lansete si apoi a inceput recitalul. La maxim o ora aveam trasatura zdravana. Daca nu aveam bait-runner-ele ridicate cred ca lansetele erau in apa. Dupa primele 2-3 capturi (care au fost peste 5 kg si a trebuit sa le eliberez) incepusem sa-mi doresc sa prind un peste mai mic. Pana la urma am reusit sa prind un crap la 4,70 kg pe care l-am putut retine. Daca accepti regulamentul si faptul ca la 30 de secunde dupa ce ai p ... mai mult

• 25-08-2009

Partida pescuit turcoaia

o partida foarte reusita dupa parerea mea . desi foarte frig am reusit sa agat un crapusor foarte frumos la porumb pe fir de par. carasull nu prea tragea dar am luat vreo 15 bucati la viermusi si la rama ... mai mult

• 19-05-2010

Partida pescuit clubul pescarilor prahova

Am participat la un concurs de pescuit organizat de ISU Prahova pe balta de la Bucov. Au participat 25 de echipe de pescari amatori formate exclusiv din pompieri din cadrun ISU Prahova. Concursul a inceput pe data de 09.08 la ora 12 si s-a terminat pe 10.08 la ora 12. Locul 1=17,3 kg Locul 2=14,0 kg locul 3=13,6 kg Captura =4,2 kg ... mai mult

Partida pescuit lacul micesti

O partida in care am vazut in sfarsit si crap.Am nadit cu bulgari de nada compusi din TTX,porumb conserva,canepa,spartura de porumb, aditivata cu Haldorado Haiducul maghiar.Am pus pe fir de par si pelete Haiducul maghiar insa fara rezultat.Un singur crap, desi pe lac au fost pescari si cu 3-4 bucati frumoase. In linii mari, o partida bunicica. ... mai mult

• 22-05-2011

Partida pescuit csilag

la ora 15 deja pe balta,pescari putini cred ca din cauza timpului,vant,nori si ploaie.caras cat cuprinde la boabe,crapul a intrat in timpul noptii la pelete.un dril frumos scurt in jur de 5 minute.in rest nici-o miscare. ... mai mult

• 03-06-2012

Partida pescuit greaca-cercani

NOU In data de 07.10.2008 balta sa populat cu 2 tone de crap intre 2-5kg buc. Urmatoarea populare va avea loc in data de 10.10.2008 cu inca 2tone de crap intre 2-5 kg Incepand cu weeknd-ul 10-12 Octombrie si in urmatoarele weekend-uri pe balta GREACA-CERCANI se va modifica regulamentul astfel: Taxa ramane de 100ron/zi Masinile se vor lasa in parcare. Se va retine 5 kg de peste (CRAP) Crapul sub 1kg se va elibera imediat in apa. Pescarii care nu vor prinde cele 5 kg ... mai mult

• 08-10-2008

Partida pescuit fundulea 2

Povestea balti este ca aceasta balta este o balta de 3 lei adica nu merita deca daca vrei sa prinzi niste caras sa fai un gratar si a asculti o manea de la vecinu .povestile alea cu a prins kilede peste vrajeala patronului cu caturile filmate pe te mobil etc omu e de nota 10 a bagat si el cateva sute de kil de caras si ciortan pe care si a scos bani de mult.CUM am mai spus si in alte comenarii ale mele despre balta asta este de evitat nu meita decat pt gratare si manele pescari adevarati cauta a ... mai mult

• 03-05-2009

Partida pescuit ghiroda

Cele cinci ore petrecute pe balta din Ghiroda au fost super,mai toata lumea a prins crap, pescuitul langa mal are dezavantajul ca balta are multa verdeata. Caracuda mai mica ca palma sa prins in decursul zilei, dar am avut capturi de crap de 3 kg si mai mici per ansamblu o paritida reusita la pluta. Crapul se plateste cu 10 ron/kg, caracuda la liber pana la 3 kg ... mai mult

• 25-08-2009

Partida pescuit baraj draganesti-olt

o partrida frumoasa ca urmare a vremurilor de acum atunci in acea zi chiar s-a prins peste ,,deci toata lumea aprins peste si mult si mare si mic si eliberat, ziua cea mai potrivita ,perfecta apa nici nu se clatina doar valul de la plumb cand dadeai facea catteva vibratii in prelungul apei ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit mäƒgura 1

Am venit la recomandarea unui prieten si m-am simtit super OK.La ora 6 eram pe balta pregatit sa incep sa arunc.Vremea schimbatoare,ba soare ba nori,vint nu mai spun.Am luat 4 ciortani si 2 somni africani.Paznicul de treaba,m-a invatat la ce sa dau si unde sa dau.O sa revin. ... mai mult

• 20-05-2010

Partida pescuit balteni

am stat 4 zile la Balteni si nu a prea mers doar somn mic 0.3-0.5 kg colegii au mai prins ceva copii de crap pina la 1 kg am pescuit si pe malul cu satul si pe malul opus unde sonarul arata adincimi de 21 metri pesti mai putini ! ... mai mult

Partida pescuit chiroiu 4

Am fost pentru prima data pe aceasta balta si am ramas placut impresionat. Partida a inceput la ora 7.00 si s-a incheiat la ora 15.30 din cauza ploii si a vantului care a pus plaurii in miscare. Am pus pe saltea 4 pesti din 5 prezentari, totalizand 24 kg. Tinand cont ca nu cunosteam balta, ma declar super multumit si voi reveni cu ce mai mare placere. ... mai mult