Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit balta latime

12 ore si 10 lansete in doi.Am nadit cca 5 kg nada ptr. crap,la capatul baltii nr 2,langa cea de a treia balta,balta in care pescuitul este interzis.E prima data dupa 20 ani cand merg la pescuit in balta asta,si nu stiu daca voi mai merge aici.Este un loc bun pentru agrement,sa mergi cu familia etc.drumul foarte bun pana la balta cca 5 km de la bac.Am vb cu niste pescari ce pescuiesc regulat aici si mi au zis pe scurt ce se intampla aici si de ce nu este peste in cele doua balti,si de ce este pl ... mai mult

• 20-06-2012

Partida pescuit padureni ciurila

balta este slab amenajata . Pe o vreme buna poate un pic torida sau adunat multi pescari incepand cu ora 9, sa prins caras de 200-800gr. cat cuprinde la vierme .la porumb am avut 2 rateuri . va doresc fir intins ... mai mult

• 19-06-2012

Partida pescuit balta bodo

O partida de exceptie! Am nimerit la cateva zile dupa o repopulare, cu crapi intre 1kg si 2,5kg,dupa cum am inteles de la proprietarul baltii. Initial am inceput partida cu un feeder de 3,60m, urmand sa-mi montez si match-ul, ca apoi sa ma hotarasc, la care din ele voi continua.Ei bine, nu am mai apucat!!! Trasaturile, una dupa alta, crap dupa crap(pana max 3kg).Din pacate nu am putut selecta bucati mai mari(in alte partide am avut capturi de peste 6kg), pentru ca oricate boabe de porumb ... mai mult

• 18-06-2012

Partida pescuit valter maracineanu

am pescuit pe balta trei la varga de 7 metri apa are cam un metru am prins cam 10 carasi frumosi doi ciortani de trei si un kg.este cam a patra partida aici mereu am luat doi trei ciortani niciodata nu am stat mai mult de ora 12 ... mai mult

• 17-06-2012

Partida pescuit balta fundulea 6

am ajunspe balta in jurul orei 14,balta al fel ca fundulea 2,am plect si mam intors in jurul orei 18 am gasit loc a unde dadeam deobicei,au largit drumul de la safalt pana pe balta,singurul lucru bun,acum se poate pescui si pe malul celalalt dezavantaj pentru cine planteaza,dimineata probleme cu cine vine mai tarziu pe balta,am prins o salonta de 4kg.si doi ciortani la 2kg.am pescuit la plantat cu 10 lansete si o varga,pacat a devenit o balta comerciala ca fundulea 2.pestela din ungaria foarte g ... mai mult

• 16-06-2012

Partida pescuit raul timis

In sfarsit gata cu prohibitia! Prima partida, desigur, pe Timis in Lugoj. Din pacate, Timisul a fost desul de crescut si a crescut in continuare. Am nadit cu 3kg Benzar Mix-Scobar aditivat cu 0,300l aditiv lichid Scobar-Benzar si 300gr viermusi.Primii si-au facut aparitia clenii(300-400gr buc), apoi cativa morunasi(200gr).Continuand sa nadesc am reusit sa prind cu chiu cu vai si doi scobari din cauza ca apa crestea in continuu.Cam slab debut de sezon! Fir intins! ... mai mult

• 14-06-2012

Partida pescuit santioana

Doua capturi,doua rateuri si o ruptura. O partida placuta cu temperaturi de 14-15 grade pe timpul noptii. Ruptura cred ca a cauzat-o un cteno frumusel pentru ca nu am reusit nici macar sa-l vad. Merita incercata aceasta balta.Fir intins! ... mai mult

• 13-06-2012

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

O zi foarte calduroasa pentru aceasta data(35grade la pranz!).Am inceput partida la ora 7, pescuind cu doua feedere de 3,60m.Am pregatit o nada alcatuita din: 1kg TTX fin de la Van Den Eynde, 3kg Sensas 3000 Club-Feeder, 250ml aditiv Sensas Aromix-Carpes,1cutie conserva porumb Bait Corn-Carp Expert.Ca momeala am folosit porumb din aceeasi conserva si pelete solubile de 12mm de la Maros, trase pe fir de par la un carlig Kamasan de 8. Dupa nadirea cu un cosulet de 60gr, prima trasatura am avu ... mai mult

• 13-06-2012

Partida pescuit podari

am ajuns pe balta in jurul orei 4 dimineata,drumul a fost pietruit pe portiuni daca ploua mai tare cam greu de iesit,am pescuit cu 4 lansete la crap la plantat capturi 0,la o varga caras brichetar fara numar in 4 ore cc.3kg.dat la un vecin care pescuia langa mine,la o alta varga am prins un somn de 2kg. si amscapat altii 2,cel mai mult sa prins somn african,paznicul a luat taxa si nu a mai deranjat. ... mai mult

• 11-06-2012

Partida pescuit mata radeanu

Partida inceputa ieri la ora 7 si terminata astazi pe la 11 pentru ca pestele a devenit din ce in ce mai mofturos. Rezultatul: sase ciortani care impreuna sareau putin peste 6 kg, toti veniti la boaba de porumb dulce, un novac la pufarin cu aroma de stuf si lucerna, un caras la 900 gr si restul caras ca palma. Ar mai fi de adaugat doua rupturi la cteno pe montura de crap cu patratica mare (pentru astia cred ca o sa fac montura ca pentru somn ca m-am saturat de cate ratari am avut) plus o undita ... mai mult

• 10-06-2012

Partida pescuit iaz trifesti

Salut pe data de 06/06/2012 am fost la iazu de la trifesti si nu am prins decat 1 kg de caras dar si ala mic nici o trasatura la lanseta si am dat si cu placuta de srot si cu porumb nimic partida a durat de la 6 la 15 am mai fost cu niste prieteni si la fel nimic nu au prins nici ei o trasatura la 20-30 min la undita Am mai fost anu asta de 3 ori si la fel slab un singur pescar a luat un ciortan la 1kg precizez ca vremea a fost buna Regulile balti s-au schimbat:ajungi pe balta la cat vrei ( ... mai mult

• 08-06-2012

Partida pescuit turcoaia

02-03.06.2012.Dezastru total.Sa prin ceva crap pe balta dar numai la plantat,in rest nimic.Cateva platici,cativa carasi frumusei,dar daca nu plantezi nu faci nimic,si mai ales ca balta e plina de plante,si cand ajunge ciortanul la 30m de mal se baga in bradis si gata.Administratie de doi bani,paznic la fel,mizerie mizerie mizerie.Fire intinse! Daca stie cineva o balta buna de pescuit din mana fara barcuta,poate scrie aici. ... mai mult

• 06-06-2012

Partida pescuit balta cojesti

Pacat de balta ca este frumoasa.Drumul cam lasa de dorit.Nu va duceti cu masini joase si nu mergeti pe ploaie. Despre pescuit....apa a scazut 2 cm pana la 12 noaptea iar apoi a crescut 3cm.concluzia......... ... mai mult

• 05-06-2012

Partida pescuit movileni

Azi,partida la Movileni,vreme buna de pescuit,ambitie mare,lume de nu aveai unde arunca un pai...Partida inceputa la ora 5:30,6 lansete in 2 ca nu aveam loc pe ponton,nada multa,monturi fine,navomodel si sa inceapa partida.Langa noi,un pescar cu 8 lansete de ieri la pranz,nici o trasatura si canci peste...Incepem sa ne gandim la ce e mai rau,montam,nadim,planta,nu trece jumatate de ora si prima captura,1 ciortan la 1,3 kg,aaa bun inceput,trage alta lanseta,inca un ciortan la kil si tot asa pana ... mai mult

• 04-06-2012

Partida pescuit walter maracineanu

In seara de 26 catre 27 Mai am ales cu un grup de prieteni Balta Walter Maracineanu , aflata la aprox 30-35 km de bucuresti , catre alexandria. La balta se ajunge relativ simplu , exista indicatoare. Noi am ales balta Nr.1 (din 3 ) fiind cea mai apropiata de drum. In data de 27 a plouat , am avut noroc cu acel foisor inchiriat 50 ron (extra) pe langa cei 50 ron / pers. Dupa aproximativ 5 ore de pescuit la o lanseta si 5 undite am prins dupa cum urmeaza : o multime de carasei sub 200g ( ce au ... mai mult

• 04-06-2012

Partida pescuit mata radeanu

Am pescuit pe canalul din partea dreapta,cum intri.Timpul ft frumos.Nota 10.Am prins mai multe stiuculite dar le-am dat drumul.Am oprit doar una care avea aproape 1 kg.Balta are mult peste.Drumul este ft,ft,ft prost.Nu va recomand sa mergeti la sfarsit de saptamana. ... mai mult

Partida pescuit balta fundulea 6

am ajuns pe balta pe 31-05-2012 in lurul orei 16,am aflat de la paznici ca balta a fost luata de dl.Visan cel care are fundulea 2,podari,cu regret am aflat ca vechiul patron a scos o parte din peste,dar se vor face repopulari ce a ce sa intamplatbalta a fost populata cu cc.1,3tone de crap de cc1,5-3kg.iar pe data de 5-06-2012 balta va fi populata cu 3tone de crap de2-4kg.din pestele bagat am prins 2 buc.de cc2kg.iar din cel vechi 2 buc.de cc3,5-4kg. ... mai mult

Partida pescuit csilag

la ora 15 deja pe balta,pescari putini cred ca din cauza timpului,vant,nori si ploaie.caras cat cuprinde la boabe,crapul a intrat in timpul noptii la pelete.un dril frumos scurt in jur de 5 minute.in rest nici-o miscare. ... mai mult