Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit balta ezeris

O noua zi pe balta Ezeris, aceeasi tehnica: lanseta match Emerald Plus mulineta Viva Blake Spin-30,monofilament scufundator Smart de la Maver de 0,18 pe tambur cu inaintas de 0,16 Eternum de la Jaxon, waggler Green Match de 6gr si carlig de 8 Super Spade de la Drennan. Nada:1kg TTX-Benzar,3kg Special Concurs de la Benzar,1/2kgPV1-Benzar,1/2l Aditiv lichid-Porumb dulce-Benzar,1 conserva porumb-miere de la Carp Expert,300gr viermusi. Am inceput partida la ora 7 si dupa nadirea grea,la 20mi ... mai mult

• 31-05-2012

Partida pescuit raul timis

Zi frumoasa de mijloc de iarna,ianuarie 2012. Tocmai terminasem de rezolvat treburile zilei, era in jurul orei 12,cand indreptandu-ma spre casa, ttrecand prin mijlocul Lugojului, pe Podul de Fier am observat o mare agitatie pe malul stang al Timisului la ``Casa de Cultura``(cum numim noi locul):scobarii mari sareau la mica distanta de mal in``draci``. In graba am hotarat sa organizez o partida in acel loc.Ajuns acasa am pregatit rapid o nada de iarna alcatuita din:1kg Benzar Mix-Scobar, 1kg T ... mai mult

• 31-05-2012

Partida pescuit mata radeanu

O partida reusita din toate punctele de vedere. Am pescuit de sambata la ora 16.30 pana duminica la ora 11.30. Capturile au fost : stiuca ( 3 buc, aprox. 3 Kg ), caras, aprox 7 Kg. Balta se prezinta bine, are potential. ... mai mult

• 30-05-2012

Partida pescuit santioana

Ploaie,ploaie si iar ploaie. A plouat 12 ore din cele 14 cat am stat pe balta. Doua trasaturi si o captura este bilantul acestei partide. Probabil racirea brusca a vremii a influentat hranirea pestilor. ... mai mult

• 27-05-2012

Partida pescuit csilag

vant puternic la pupa dar a mancat destul de bine,nu ma asteptam.2 rupturi de fir vina mea,2 agataturi,2 crapi in minciog.toti au intrat la boabe de porumb cu aroma de brandy.carasul la porumb alimentar intr-o veselie ca la un moment dat am pus pe mal batul de mana. ... mai mult

• 26-05-2012

Partida pescuit turcoaia

luni 21.05.2012 la ora 16 eram deja pe balta Turcoaia,2 pescari 8 lansete.Balta era plina de pescaricare au ramas peste noapte,si cred ca era si o echipa de pescari profesionisti pentru ca trebuia sa fie concurs pe 22,dar s a amanat din cauza vremii nefavorabile.Ce pot sa va spun e ca am nadit cum am ajuns in 2 locuri cam 3kg de nada in fiecare loc.Nu am avut nici o trasatura pana am plecat pe 22 la ora 09,doar partenerul meu de pescuit a prins un caras,400g si ala cred ca era ratacit.Nota 4,ce ... mai mult

• 24-05-2012

Partida pescuit movileni

Am facut dou partide de pescuit prima pe 3-4.05.2012 si a doua pe 11-12.05.2012,amandoua noaptea.Doi pescari,10 lansete,si 2 kg de caras bolnav plin de pete rosii si fara aripioare.Cred ca balta Movileni e de domeniul trecutului,si e infestata cu ceva,nu cum spune paznicul ca ar fivorba de cormorani.Cred ca nu merita atentia pescarilor balta asta atata timp cat administratorul nu ia masuri.Pacat,este aproape de oras si era la indemana multor amatori de pescuit.nu cred ca voi mai merge prea curan ... mai mult

• 24-05-2012

Partida pescuit rusciori

am ajuns pe balta la ora 12.30,am folosit 5 scule ,momeli folosite boaba de porumb dipuita in csl si esenta de vanilieasta ptr crap iar la caras a mers tratitionala rama si viermus ca nada folosita ttx amestecat cu o nada din comert ceva canepa si vanilinu mai stiu denumirea dar s-a dovedit a fi buna .capturi un crap romanesc la 3 kg.si o salonta la 2,5 kg.caras in jur de 5 kg. o partida reusit avand in vedere durata partidei de la 12.30 pana la 17 ccand ploaia ne-a usiuit acasa.fire intinse ... mai mult

• 20-05-2012

Partida pescuit boghis pescator

timp frumos ,numai bun de pescuit, trasaturile sau lasat asteptate.crapul a intrat la boabe dar drilul a fost foarte bolnav probabil dsin cauza caldurii.in rest ok sa prins peste si de alti pescari.la o asa balta popularea trebuie sa fie in cantitate mai mare. ... mai mult

• 19-05-2012

Partida pescuit santioana

Cea mai reusita partida din ultimii 5 ani.Crapul se elibereaza sau se cumpara cu 13 lei/kg.Caras se poate retine in limita a 3 kg.Am luat 2 carasi frumosi unul de 800 gr si altul de 600 gr pe care i-am retinut.Crap oglinda 6 buc care impreuna au cantarit 15,300 kg, eliberati.Fir intins! ... mai mult

• 19-05-2012

Partida pescuit balta bodo

Balta Bodo este o balta mica(aprox0,5ha),foarte bine populata si de aceea,de cele mai multe ori am pescuit la match. Si de aceasta data am apelat la ``batranul``meu match Emerald Plus de la Energofish,echipat cu o mulineta Viva-Blake Spin 30, monofilament de 0,18 scufundator,Smart de la Maver,pe linie si un 0,14 Eternum de la Jakson ca inaintas si un waggler de 6gr de la Maros(seria 81). Nada pe care am folosit-o a fost alcatuita din 3kg Special concurs de la Benzar,1kg TTX de la Sensas, ... mai mult

• 15-05-2012

Partida pescuit corbeanca 1+2+3

Balta de mers cu familia Am pescuit la casute, dupa ponton, la stuf, latime balta cel mult 50m acolo. O gramada de pisici, dar au fost si 3 bucati intre 3 si 4 kg mai ales noaptea, si amurul de 5kg. Copii si adultii s-au distrat o duminca in familie... A bon entendeurs... balta de somn!(coropisnita)-prietenii stiu de ce. 4 lansete ... mai mult

Partida pescuit balta fundulea 6

am ajuns pe balta pe data de 11 mai in jurul orei 15 si dupa 2 ore aveam in apa 8 lansete plantate,prima prezentare in jurul orei 20,primul rateu,circul a inceput dupa ora 1 noaptea pana la ora 5 dimineata am pus pe saltea 8 crapi intre 2,5 si 5 kg.cireasa a venit in jurul ore 14 cand ne pregateam de plecare un mustacios de 7 kg,care era plin de icre,a fost pozat si eliberat in prezenta patronului care a fost ca intodeauna de nota 20.mentionez ca am pescuit in 2 platind 2 bonuri ... mai mult

Partida pescuit balta fundulea 6

o partida super reusita cu circa 5 kg.caras si un crap de circa 5 kg.am plantat in jurul orei 17 pe 30 aprilie iar mustaciosul a venit pe 1 mai in jurul orei 14 cu putin timp inainte de plecare,drumul este ok,patronul si paznici de nota 20 ... mai mult

Partida pescuit mata radeanu

Caldura foarte mare. Ca de obicei sambata dimineata majoritatea locurilor bune sunt deja adjudecate. Am pescuit cu patru lansete si o varga de 6 m. Pe doua lansete am pus montura cu pestisor viu iar pe celelalte montura feeder.Nu am avut capturi de referinta insa daca iau in calcul faptul ca nu prea am vazut miscare la vecini iar ce aveau mai rasarit prin juvelnice a fost luat cu o zi in urma, rezultatul este mai mult decat multumitor. Adica un crapcean, doua stiuculite, un salau, doi bibani fru ... mai mult

Partida pescuit csilag

pe o caldura de 30 grade a muscat numai carasul dar mic in rest nimic.credeam ca se racoreste si incepe sa manance si altceva.intradevar sa racorit destul de bine chiar frig dar vantul a fost crunt.nu sa prins nimic,pescari au inceput sa plece.pana la ora 7 cand am scos betele nici-o tragere cul le-am bagat le-am scos cu momeala a fost intacta.populari fratilor ... mai mult

Partida pescuit carapancea

Carasul este ca palma dar se prind si exemplare de 400-500 g la porumb la cutie.Am pescuit cu varga de 6 m la mal.Cei care pescuiau la lansete luau si crap dar mai rar .Un pescuit relaxant pe o vreme frumoase la o balta cu un peisaj placut unde am nimerit dupa ce ne-am tinut dupa niste pescari ce cunostea locul. ... mai mult

Partida pescuit balta ezeris

Zi excelenta,solunar favorabil.Am pescuit la match,20m distanta,folosind un match Emerald Plus de 4,20m,de la Energofish, mulineta Daiwa CrossFire 1550 cu monofilament scufundator 0,18 SMART de la Maver,inaintas 0,14 Competition de la Trabucco, carlig de 10 Fine Maggot de la Drennan si un waggler de 6gr seria 81 de la Maros. In jurul orei 8 am inceput nadirea grea folosind 4kg Special Concurs dela Benzar,1kg TTX Sensas,1kg collant Sensas 1cutie porumb-miere dela Carp Expert 100gr CSL-miere Ben ... mai mult