Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit podul olt

tinand cont ca oltul in mare parte s-a dezghetat am zis sa incercam la pod acolo unde primavara acest loc devine foarte aglormerat,am pescuit cu cate 1 lanseta la culisanta cam la 15 m de capul podului.am prins 5 carasi si 3 babusti.orele 16-18,30. ... mai mult

• 21-03-2012

Partida pescuit balta agris

o iesire de 3 ore cu toate ca mie imi place pe baltile mari dar azi aici in putin timp am prins 3 crapi frumosi.toti pescarii au prins crap si amur din cauza ca este foarte populata.cine nu prinde cum rar se intampla in taxa de 50 ron se duce acasa un crap sau amur de 2.5 kg. ... mai mult

• 20-03-2012

Partida pescuit balta ipotesti

O partida frumoasa,o vreme superba ,o babusca care tragea cam anemic dar e ceva normal pana se mai incalzeste.Am pescuit la larve cu ac de 14,bat de 4 m fir de 0,10 forfac 0,08.Partida a durat 4 ore iar cea mai multa activitate am avut-o in jurul orei 14.00 ... mai mult

Partida pescuit csilag

a doua incercare de anul acesta de a sta pe balta 24 ore cand timpul inca nu este satisfacator,apa fiind inca rece a mers carasul dar numai la viermus,restul momelilor parca nu erau pe ac.incepe sa se incalzeasca apa si va incepe,rabdare. ... mai mult

Partida pescuit canal frasinet

Multi pescari nu am vazut sa prinda cineva ceva,am folosit 2 bete fixe de la 9 dimineata pana la ora 15 nici macar un tac,localnicii au zis k s-a mai luat in zilele precedente dar nu mult,eu unul nu cred k balta mai are peste,se vedeau si baietii cu plasele,multe plase.Nu cred k ma mai duc acolo. ... mai mult

Partida pescuit ghimia - prut

Ieri am fost la Ghimia cu gandul de a incerca la spining dupa rapitori. Din pacate rezultatele au fost zero, si in Prut si in zona Scurta la Dunare...Dupa cativa km buni perpedes, m-am intors la Ghimia sa ma distrez la obleti...Am ajuns abia dupa ora 14, si nu am apucat din pacate decat 3 ceasuri de pescuit. Am prins aproape 1kg de obleti, iar la sfarsit un biban de 250 gr. Am folosit linie cu fir 0.12 pluta de 0.3 gr si carlig nr 18, si ca nada mix Timar si ca momeala viermisori. ... mai mult

Partida pescuit vadeni

Vreme foarte frumoasa astazi. Desi stiam ca apa este inca prea rece pentru a spera la capturi capitale, am facut o iesire la Prut in zona Vadeni pentru a lua pulsul. Baltile inca sunt inghetate dar Prutul a scapat astazi de sloiuri. Toata ziua au trecut bucati mari de gheata, crengi si chiar copaci. Chiar si asa, a fost o partida reusita. Maruntisul a fost prins in special la viermusi si a mancat doar intre ape iar cumatra la pestisor viu. ... mai mult

• 17-03-2012

Partida pescuit balta milcov(cacana)

De la serviciu direct la balta cu un coleg sa vedem daca merge,sa incercam,cate un bat si larve .ora 3,30.am prins dupa cca 20 mn primu' caras s apoi inca vreo 8 la interval de 15-20 min. bat 6 m line fir p.0,12,forfac.0.08,ac 0,12,pluta,0,30g. ... mai mult

• 14-03-2012

Partida pescuit calugarul

Sambata am fost la Calugarul cu gandul de a face un gratar, dar si de a ne bucura de un pescuit la copca...Initial am vrut sa incercam pe Canalul2 dar din pacate gheata a fost sparta de carte plasari pentru a baga plase pe sub gheata...am incercat sa inaintam pe drumul desfundat de pe canal dar nu s-a putut, mai mult am ramas si impotmoliti cu masina...noroc ca am putut sa o impingem pana la drumul asfaltat...Intr-un tarziu dupa vreo 2 ore am ajuns la Calugarul...gheata de 25cm...am facut copcil ... mai mult

• 13-03-2012

Partida pescuit flamina

Pentru o balta cu dimensiune relativ mica (aprox. 2,5 ha) densitatea de peste este destul de mare. Pentru cei din Pitesti, Mioveni si chiar Campulung, locatia este intr-o zona avantajoasa, in comuna Malureni si nu necesita deplasari pe distante mari(mai ales in perioada de prohibitie).Varietatea speciilor de peste existenta in balta (caras, crap, babusca, rosioara, biban, clean si chiar somn) face ca aceasta locatie sa fie frecventata in special de cei care vor sa-si petreaca timpul liber alatu ... mai mult

• 13-03-2012

Partida pescuit csilag

sambata dimineata am facut un control al baltii dupa un anunt in ziarul local ca sa dat drumul.la ora 10 la apa mica totul inghetat restul ok.4 ponyoane ocupate de pescari.am plecat cu gandul ca a 2 zi duminica sa ma prezint la prima partida pe balta 2012,dar nu am avut rabdare la ora 17 eram pe balta,mirarea mea a fost ca deja era dezghetata aproape toata balta.pret promotional 30 ron 12 ore.la pluta nimic,cei 4 carasi i-am prins la fund si numai la rama rosie.trasatura a fost foarte bolnava,ad ... mai mult

• 12-03-2012

Partida pescuit cornetu

am pescuit in spatele lacului pe un gropan care are legatura cu argesul mai exact in satul posta unde se afla o statie de betoane am lasat masina la intrarea in balastiera gheata era groasa dar la mal laiesire mia dat palpitatii ... mai mult

• 07-03-2012

Partida pescuit valea argovei

Am fost 5 pescari in zona Cotofanca am prins toti,eu personal am prins 4 kg de babusca,ghibort si oblete,nici urma de platica,pescari destul de multi dar imprastiati cred k au prins toti k la un moment dat ne-am mutat si mergea la fel si pe apa mai mica,o partida buna pt toti.fir intins ... mai mult

• 06-03-2012

Partida pescuit darvari

am pescuit la copca am avut o captura de un singur biban am dat si pe apa adanca si pe apa mica probabil din cauza grosimii ghetii nu trage pestele cam pe nicaeri drumul este bun masina o lasi la dl/ oana in curte ... mai mult

• 28-02-2012

Partida pescuit balta catusa

iar am plecat la pescuit la canale la badalan , dupa vreo 2 ore de stat si nici o trasatura am hotarat sa plec din nou la balta catusa(canalul ce aduce apa in ea) sa ma distrez la obletei, si asa am si facut , prima aruncatura hop un obletel si tot asa (a fost o partida scurta avand in vedere ca de dimineata am pierdut timpul la canale fara nici un rezultat). Ca nada am folosit star fish amestecat cu larve si momeala in carlig larve. FIR INTINS ... mai mult

• 25-02-2012

Partida pescuit balta catusa

Dupa ce duminica am fost la catusa(la canalul ce aduce apa acolo) si nu am prins decat o regina balti pentru ca aveam acul prea mare azi am revenit la locul cu pricina pregatit cu o montura de oblete. Partida a fost destul de scurta de vreo 2 ore si 30 de min (cat a tinut ceiutul fierbinte si tigarile :)) ), am capturat cativa obletzei si chiar am fost multumit. ca nada am folosit mamaliga cu pesmet si gris. ca momeala viermusi si pufuletzi. FIR INTINS ... mai mult

• 22-02-2012

Partida pescuit ganeasa 1

pescuit la copca dimineata erau cred ca o suta de pescari cand am plecat mai erau zece in concluzie balta este buna... de facut poze am luat 7 -8 balosi dar nu tu biban nu ghibort nu platicuta banii ni sau luat cum am intrat pe gheata rusine.. ... mai mult

• 20-02-2012

Partida pescuit balta catusa

Ziua a inceput asa : ... am plecat la 8:00 cu gandul sa pescuiesc la copca la brates. am ajuns am facut o copca la 15m de mal si am constatat ca apa era prea putin adanca (grosimea ghetii fiind cam de 35-40 cm)apoi am plecat la canale langa cotul pisicii , am facut fiecare cate o copca si n-eam pus pe asteptat dupa vreo 3 ore nici o trasatura, ne-am lasat batuti si am hotarat sa mergem la catusa , spre surprinderea mea catusa (cea de la mijloc) nu era deloc ingehtata (deoarece vine apa calda din ... mai mult