Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit valea argovei

Am folosit 3 bete si am prins 7 babusti si un ghibort de la 8 dimineata pana la 4 dupa amiaza gheata f groasa aprox 50 cm pescari f putini in schimb erau prezenti baietii cu plasele cu drujbe si topoare ... mai mult

• 19-02-2012

Partida pescuit lacul morii

super vreme ploaia cu gheata.pescarii cu umbrele de plaja.vreme cainoasa.gheata groasa dar cam moale.in 2 ore cam 3 kg de biban frumusel si doldora de icre.am dat pe la Rosu.DACA REZISTAM IL RUPEAM PE PESTE. ... mai mult

• 06-02-2012

Partida pescuit walter maracineanu

partida de pescuit la copca gheata groasa de trei degete peste este dar na am putut sa l caut de frica ghetii sigur da si ciortan am avut ruptura la fir de 0.12/din cauza ca sa dezghetat nam mai putut urni masina din loc noroc cu un localnic si cu calul lui vorba aia dau un regat pentru un cal am traito pe pielea mea... ... mai mult

• 25-01-2012

Partida pescuit raul ciorogarla

A fost o partida frumoasa pentru perioada de iarna.Raul ciorogarla este scazut si mai limpede ca deobicei asigurand un pescuit confortabil intrucat in mare parte a anului este tulbure si greu accesibil datorita curentului foarte puternic .Am natit cu ttx pentru mreana si scobar de la Benzar in ametec cu miere de albine si viermusi .Am folosit varga de 5 m,fir de 0.12 pe linie si 0.1pe forfac cu carlig de 14,plumbi culisanti de 10g,15g si 20g la fix in functie de curent.Am prins 4 cleni frumosi ... mai mult

• 10-01-2012

Partida pescuit faclia

Asa cum am spus in prima postare, am fost la un pescuit de stiuca la ffaclia.A funcionat principiul"cine se scoala dimineata departe ajunge".FARA REZERVARE!!! In sfirsit, dupa ce am spus in gind tot acatistul,am aflat ca mai era o barca rezervata pentru doua persoane refuzata de acestia.Oameni cu scaun la cap!!!!!! Nebuneala pescuitului la stiuca mi-a luat mintile si am luat-o eu,..taxa barca 50 ron.Barca,.. un lighean de fibra L=1.6m.l=1.1m cu rame de 0.8m si care lua apa vai de vai.Asta ii tre ... mai mult

• 06-01-2012

Partida pescuit faclia

Maine05.01.2012 merg la Faclia pentru,.. cred un pescuit la stiuca.Am speranta ca voi gasi o barca.Personal,(si numai personal)cred ca in sec 21,fool internet, si ultra telefonie,nu trebuie sa iti risti o zi de pescuit pentru faptul ca"cine se scoala dimineata.departe ajunge". Plec de la Constanta,.. 54 de km.Daca am sa gasesc barca,.. DA! astami-am dorit.DACA NU,.. ramine razesia pe diguri,. sau o intoarcere acasa.O ZI DE PESCUIT PIERDUTA! ORICUM MAINE PLEC.! IMI UREZ FIR INTINS! ... mai mult

• 04-01-2012

Partida pescuit raul moldova soci-boureni

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ... mai mult

• 28-12-2011

Partida pescuit baraj arges

nici un tac.plase normal.am datinainte de draga.pe la 10 au venit 2 insi cu o duba alba sa platim 20 roni.au avut de luat .am mers la gropi. gheatza.am urcat pe arges nimic.ne-am uschit pe sabar ioc.pacat de vreme.asta e altadata asteptam si copca sau pe rau cu stropeala.FIR INTINS ... mai mult

• 04-12-2011

Partida pescuit fundulea 2

am ajuns pe balta dimineata pe la ora 8,30 si surpriza sau nu, balta inghetata.Am mers pana la digul care desparte balta de fundulea 1 si acolo erau vreo 9 pescari care pescuiau pe o zona de apa care nu inghetase.Cu greu impreuna cu 2 prieteni am gasit o portiune unde sa pescuim.Pana la ora 13 nimc dupa care din inspiratie si contrar recomandarilor paznicilor si celor care lauda non stop aceasta balta am schimbat larvele cu tehnopufi mici mizand pe atractivitate si curiozitatea pestilor si surpr ... mai mult

• 03-12-2011

Partida pescuit bercu

maine o ultima iesire si agat betele in cui,foarte rece si multa umezeala.astazi nici-o miscare ,canalul este inghetat in unele locuri dar se poate pescuii.pacat ca este foarte multa vegetatie si nu se poate da la lingura. ... mai mult

• 26-11-2011

Partida pescuit canalul colector c9

totul inghetat mai putin la poduri,nici-un pescar se asteapta ploile din primavara.la pod se vede miscare ,rosioara se misca dar nu vrea sa manance.se vedeau gauri facute de pescari ,cred ca cu caramida,nu stiu ce sa prins. ... mai mult

• 22-11-2011

Partida pescuit sacalaia

vremea a fost superba pentru o plimbare cu barca pe lac.Am incercat cam tot arsenalul de artificiale din dotare, voblere,oscilante,rotative,twistere si spinner-bait.Nu am avut nici un atac.Insa m-am intors acasa mult mai bine dispus si relaxat.Taxa este 15 lei (cu permis AJPS)sau 7.50 lei de la ora 13.00 pana seara. ... mai mult

• 11-11-2011

Partida pescuit baraj oltet

o zi splendida pt.pescuit.Vremea calda a scos si pestii "la plimbare".Am pescuit pe un fost(cred)canal de irigatii.Apa in acest canal era mai calda decat in acumularea de la Oltet.Carasii i-am prins numai la rama rosie. ... mai mult

• 07-11-2011

Partida pescuit odoreu

dimineata foarte devreme in jur de ora 5 am aruncat prima lanseta.timp destul de cald care face muscatura stiucii sa fie asteptata.am incercat sa prind ceva rosioara dar nimic si am dat numai la carasel. ... mai mult

Partida pescuit odoreu

Partida pescuit belin

A fost o vreme foarte frumoasa, a fost foarte cald dar noroc ca sunt copaci pe marginea baltii care tin umbra! Noi am mers numai si numai la amuri, folosind nada respectiva pentru amuri. Amurii erau intre 2,5-4 kg dar intrau si mai mare, in ziua respectiva am prins un amur la 13 kg. ... mai mult

Partida pescuit lacul lumina

Am pescuit la stiuca in Delta Dunarii pe lacul Lumina,situat la 1 ora de mers cu barca de localitatea Crisan ,de pe bratul Sulina.Din pacate stiuca este o raritate pe acest lac datorita pescuitului intensiv cu plase si vintile ale pescarilor din Delta Dunarii.Am prins doar 2 stiuci mai mari de 2 kg bucata,restul micute .Inca o data spun,din pacate,turistii pescari retineau si stiucile mici ,care in mod normal ar fi trebuit eliberate. ... mai mult

• 02-11-2011

Partida pescuit lilieci la costel

la intrarea in lilieci se face dreapta spre hagiesti si apoi prima stanga dupa circa 400 m. se ajunge la 2 balti iar balta este cea din stanga, initial am pescuit la crap,dar dupa 20 de ore am renuntat si am increccat la rapitor,am prins un salau la circa 1kg,la rotativa,noaptea afost foarte frig dar spre dimineata acceptabil ... mai mult