Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit lac costi

Dimineata....ufff....iarna in toala regula.Pe la 9:30 un crapusor la 3kg,la maggot rig ... mai mult

• 29-10-2011

Partida pescuit santioana

Vreme super pentru pescuit.Pacat ca nu a mers cum ne-am dorit.Un singur caras de 700 gr la porumb dulce si doua stiuci mici de aproximativ 200 gr bucata la twister alb, au fost singurii pesti pe care i-am vazut. Balta e ok, dotata cu pontoane, toalete, banci acoperite si muuulte camere de supraveghere.Pacat ca nu am vazut pesti mai mari. ... mai mult

• 24-10-2011

Partida pescuit balta fundulea 6

partida de pescuit a inceput in jurul orei 14,am plantat cu ajutorul barcii paznicilor,pana pe la ora doua noaptea trei carasi,dupa care a inceput sa manince crapul,pana la plecare la ora 15 am reusit sa prind sapte crapi intre trei si patru kg.Am pescuit cu opt lansete si o varga,drumul este ok.Paznicii si patronul de nota 200. ... mai mult

• 10-10-2011

Partida pescuit chiriceanca

o balta foarte frumoasa,insa foarte dificil de ajuns,din cucuruzu si pana la balta sunt 3 km de drum de tara daca ploua nu mai iesi.Am pescuit impreuna cu finul meu(mare pescar de competitie) si cu un prieten.Rezultatele au fost satisfacatoare pentru mine 1 crap, 3 ciortani pana in kg,un novac de jumatate de kg si un caras(eliberati)Cu finul meu a fost mai greu(dedicat produselor holdorado)care nu a prins decat 2 carasi si un ciortan la un kg .O partida bunicica pentru mine avand in vedere ca e ... mai mult

• 09-10-2011

Partida pescuit pescaria otvesti

O zi superba,cu mult soare,multi pescari pe balta,o zi in care mie personal mi-a mers treaba foarte bine adica am capturat 5 crapi frumosi si un cten.Unul dintre crapi a avut aprox 6 kg iar restul intre 2,600 kg si 4kg,iar ctenul 10,200 kg. ... mai mult

Partida pescuit moara vlasiei 2

O nou apartida de pescuit pe Moara vlasiei 2, de data asta peste a fost mai reticent si a reactionat ai slab, dar una peste alta am prins ceva peste, in schimb nu foarte mari. Peste tragea in reprize undeva la 1 ora apoi 2-3 pauza. Noaptea a mers relativ bine. Nadit si pescuit exclusvi cu boiliesuri home made. Cea mai mare captura undeva a 11 kg. fire intinse ... mai mult

Partida pescuit odoreu

dimineata devreme odata cu sosirea timpului rece stiuca a inceput sa manance mai bine.iarba inca foarte multa dar in ochiurile facute de pescari se poate arunca. pescari pe balta destul de putini pentru ca altceva nu mananca. ... mai mult

Partida pescuit rusciori

Partida intre orele 5-17 ,al luat un ciortan la 2,5 kg si vreo 7 carasi la lanseta iar la undita cam 3 kg de carasel un pic mai mic ca palma .Carasul si crapul s-a prins numai la bonduele ,lanseta.fire intinse ... mai mult

• 07-10-2011

Partida pescuit dragoiesti

am ajuns pe balta sambata in jurul orei 14,am pescuit visavi de sat am plantat 4 lansete pe porumb uscat si 4 pe porumb verde la borcan,prima prezenta am avuto in jur de ora 21,un ciortan de 3kg.Urmatorul a venit in de 9 dimineata,cc.4kg.Langa mine un pescar din pitesti a scapat un novac de cc.20kg.O partida reusita revin cu placere,paznici ok. ... mai mult

• 03-10-2011

Partida pescuit belin

O partida superba de pescuit! De data asta am dat numai la amuri si am reusit! Amurii au fost intre 3-5kg dar am prins unu de 13kg! Am incercat si la pluta si am prins caras, 5-6 buc. Am nadit cu porumb si boies. ... mai mult

• 30-09-2011

Partida pescuit vadu rosu

Am pescuit pe balta 4(balta competitie)si am reusit sa prindem in total 150 kg de peste! Crapii au fost in jur de 3,5-5kg dar a prins si mai mare: la 8kg la 10kg! Am dat cu patru bete si am nadit cu boiles, porumb si pe carlig tot boiles! ... mai mult

• 30-09-2011

Partida pescuit cernica

o partida sa zicem reusita,am pescuit de la ora 7 dimineata pana la ora 17 am pescuit pe digul la esire spre balaceanca,am plantat 6 lansete toate cu porumb pe fir,doua prezente una in juvelnic una scapata in mal ... mai mult

• 28-09-2011

Partida pescuit balta fundulea 6

o partida foarte reusita cu putin vant si temperatura scazuta noaptea am pescuit dupa cabana paznicilor se sambata dimineata de la ora 8 pana duminica la ora 9 am prins 5 crapi cc.20 kg, si aproape 3kg. de caras la cc.200/300gr. ... mai mult

• 27-09-2011

Partida pescuit moara vlasiei 2

DUpa ceva vreme m-am reintors la o partida de pescuit pe moara vlasiei 2. Spre suprinderea mea ,desi am mers de seara, balta esre plina. Am ales locul din pacate nu cel dorit, si am inceput partida. Primele 12 ore au mers relativ prost doar 2 crapi de 9 respesctiv 11.5 kg. Dupa ora 1 pana la orele 10 liniste totala. Dupa ora 1o am schimbat putin trategia de nadire, practic am nadit exclusiv cu boilies-uri cu cobra. Pan ala final am prins 10 bucati din care 5 in jur de 10 kg. Balta Mo ... mai mult

• 27-09-2011

Partida pescuit cotul chiului

am pescuit in bazinul 1, rezultate slabe,2 kg de caras,platica,ciortanica. am si plantat cu barcuta insa nimic.Cred ca nu prea mai este peste pe aceasta balta(sau nu a fost niciodata).In general o balta pentru undita si cu toane.Putine locuri de pescuit.Atentie la politia de frontiera-daca nu ai acord de laei-amenda 100 lei. ... mai mult

• 25-09-2011

Partida pescuit podari

o apa verde, mizerabila, am pescuit in coada baltii langa stuf, la plantat impreuna cu 2 prieteni unul din ei mare pescar insa cam ghinionist probabil din cauza nadelor folosite-holdorado-a cazut in plasa reclamelor. nu prindea mai nimeni pe balta cred ca daca s-a mai prins 2-3 crapi toata ziua. nu mergea nici macar carasul brichetat ... mai mult

• 20-09-2011

Partida pescuit catrunesti 3

O BALTA PE VREMURI BUNA DAR ACUM FOARTE JALNICA NU MERITA DECAT SA TE DUCI DOAR DACA VREI SA FACI UN GRATAR IN AER LIBER SI SA PIERZI TIMPUL AM INCERCAT TOATE MOMELILE POSIBILE DAR IN ZADAR CRED CA AU SCOS TOT PESTELE NICI CARASUL NU MAI ESTE CUM ERA O DATA ACUM NU ARE MAI MULT DE 150g ... mai mult

• 20-09-2011

Partida pescuit campenesti

La un concurs de pescuit.................................................................................................................................................................................................................... ... mai mult