Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit iarba dulce

Am pescuit de la 6.00- 13.00. Vremea frumoasa dar torida dupa ora 11.00. Am pescuit pe latura estica a baltii (pe cealalta parte de cherhana). Balta cam aglomerata dar nu duce lipsa de locuri de pescuit. Am prins 4kg ciortan, 3kg caras exclusiv la boaba de porumb. Majoritatea capturilor au intrat la lansete, la aruncari medii, 30-40m. Pentru mai multe informatii, administratorul baltii, Marian, va sta la dispozitie la nr de telefon 0763577538. - Am folosit 4 scule (lansete si undite) - NU se ... mai mult

• 05-07-2012

Partida pescuit fundulea 2

Am pescuit dupa 29..06 ora 18:00 pana pe 30.06 seara.Nici urma de peste,o singura trasatura si aia ratata,dar scazuse apa destul de mult! Ma rog,am prins o zi proasta,dar chestia ptr care postez comentariu este ca,tot in aceeasi zi in acelasi loc chiar langa tabla cu balta privata in care dadeam de plictiseala cu pietricel sa sperii vrabiile,cineva a prins peste,plus a mai si scapat,ma gandesc ca a dat repede in ora care am dormit-o,a prins pestele si a plecat,.... poate ca cei care vor sa-si ... mai mult

• 04-07-2012

Partida pescuit mata radeanu

Prutul nu si-a revenit din amorteala si nici nu da semne ca asta s-ar intampla prea curand. Asa ca mi-am propus o iesire la Mata-Radeanu, pentru ca-mi era dor sa simt in fir un crapcean sau un cteno mai rasarit. Nu a fost sa fie dar macar i-am vazut coada cum spun pescarii. Doi crapceni au intrat la varga poftind la boaba de porumb dulce iar trei s-au infruptat din buchetelul de viermusi atarnat in carligul de la montura feeder. Cu solzi cu tot si fara sa le scot apa din gura sau aerul din basic ... mai mult

• 02-07-2012

Partida pescuit lupsanu bazin1

dupa partida care trebuia sa fie de 24h la lehliu sat am plecat mai dep arte cc.20 km. la lupsanu 1 aici te asteapta la bariera platesti si nu te mai deranjaza nimeni pana la plecare,pe balta 2 masini,am zis gata la fel ca la lehliu,ma plantat 4 lansete si una am dat la buchet de rame,pana la ora 4 dimineata ma scapat un ciortan de 1,5 kg.si un somn african la cc.3,5-4kg,dupa ora 7 am prins 3 crapi 1 de 4kg,2kg,si 2 de 2kg.pe balta sunt umbrare wc,se poate campa fara probleme,am plecat in jur de ... mai mult

• 30-06-2012

Partida pescuit lehliu sat 2

am ajuns pe balta in jurul orei 12 pe balta 3 masini paznici foarte amabili am bagat crap sonm astazi1500kg.amstat langa casa lor in dreapta,singurul lucru bun era o umbrela in rest noa o.pana la ora 18.30 capturi 0 trasaturi 00000,am plcat foarte dezamagit,urmatoarea partida pe lehliu NICIODATA. ... mai mult

• 30-06-2012

Partida pescuit balta latime

12 ore si 10 lansete in doi.Am nadit cca 5 kg nada ptr. crap,la capatul baltii nr 2,langa cea de a treia balta,balta in care pescuitul este interzis.E prima data dupa 20 ani cand merg la pescuit in balta asta,si nu stiu daca voi mai merge aici.Este un loc bun pentru agrement,sa mergi cu familia etc.drumul foarte bun pana la balta cca 5 km de la bac.Am vb cu niste pescari ce pescuiesc regulat aici si mi au zis pe scurt ce se intampla aici si de ce nu este peste in cele doua balti,si de ce este pl ... mai mult

• 20-06-2012

Partida pescuit padureni ciurila

balta este slab amenajata . Pe o vreme buna poate un pic torida sau adunat multi pescari incepand cu ora 9, sa prins caras de 200-800gr. cat cuprinde la vierme .la porumb am avut 2 rateuri . va doresc fir intins ... mai mult

• 19-06-2012

Partida pescuit balta bodo

O partida de exceptie! Am nimerit la cateva zile dupa o repopulare, cu crapi intre 1kg si 2,5kg,dupa cum am inteles de la proprietarul baltii. Initial am inceput partida cu un feeder de 3,60m, urmand sa-mi montez si match-ul, ca apoi sa ma hotarasc, la care din ele voi continua.Ei bine, nu am mai apucat!!! Trasaturile, una dupa alta, crap dupa crap(pana max 3kg).Din pacate nu am putut selecta bucati mai mari(in alte partide am avut capturi de peste 6kg), pentru ca oricate boabe de porumb ... mai mult

• 18-06-2012

Partida pescuit valter maracineanu

am pescuit pe balta trei la varga de 7 metri apa are cam un metru am prins cam 10 carasi frumosi doi ciortani de trei si un kg.este cam a patra partida aici mereu am luat doi trei ciortani niciodata nu am stat mai mult de ora 12 ... mai mult

• 17-06-2012

Partida pescuit balta fundulea 6

am ajunspe balta in jurul orei 14,balta al fel ca fundulea 2,am plect si mam intors in jurul orei 18 am gasit loc a unde dadeam deobicei,au largit drumul de la safalt pana pe balta,singurul lucru bun,acum se poate pescui si pe malul celalalt dezavantaj pentru cine planteaza,dimineata probleme cu cine vine mai tarziu pe balta,am prins o salonta de 4kg.si doi ciortani la 2kg.am pescuit la plantat cu 10 lansete si o varga,pacat a devenit o balta comerciala ca fundulea 2.pestela din ungaria foarte g ... mai mult

• 16-06-2012

Partida pescuit santioana

Doua capturi,doua rateuri si o ruptura. O partida placuta cu temperaturi de 14-15 grade pe timpul noptii. Ruptura cred ca a cauzat-o un cteno frumusel pentru ca nu am reusit nici macar sa-l vad. Merita incercata aceasta balta.Fir intins! ... mai mult

• 13-06-2012

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

O zi foarte calduroasa pentru aceasta data(35grade la pranz!).Am inceput partida la ora 7, pescuind cu doua feedere de 3,60m.Am pregatit o nada alcatuita din: 1kg TTX fin de la Van Den Eynde, 3kg Sensas 3000 Club-Feeder, 250ml aditiv Sensas Aromix-Carpes,1cutie conserva porumb Bait Corn-Carp Expert.Ca momeala am folosit porumb din aceeasi conserva si pelete solubile de 12mm de la Maros, trase pe fir de par la un carlig Kamasan de 8. Dupa nadirea cu un cosulet de 60gr, prima trasatura am avu ... mai mult

• 13-06-2012

Partida pescuit podari

am ajuns pe balta in jurul orei 4 dimineata,drumul a fost pietruit pe portiuni daca ploua mai tare cam greu de iesit,am pescuit cu 4 lansete la crap la plantat capturi 0,la o varga caras brichetar fara numar in 4 ore cc.3kg.dat la un vecin care pescuia langa mine,la o alta varga am prins un somn de 2kg. si amscapat altii 2,cel mai mult sa prins somn african,paznicul a luat taxa si nu a mai deranjat. ... mai mult

• 11-06-2012

Partida pescuit mata radeanu

Partida inceputa ieri la ora 7 si terminata astazi pe la 11 pentru ca pestele a devenit din ce in ce mai mofturos. Rezultatul: sase ciortani care impreuna sareau putin peste 6 kg, toti veniti la boaba de porumb dulce, un novac la pufarin cu aroma de stuf si lucerna, un caras la 900 gr si restul caras ca palma. Ar mai fi de adaugat doua rupturi la cteno pe montura de crap cu patratica mare (pentru astia cred ca o sa fac montura ca pentru somn ca m-am saturat de cate ratari am avut) plus o undita ... mai mult

• 10-06-2012

Partida pescuit iaz trifesti

Salut pe data de 06/06/2012 am fost la iazu de la trifesti si nu am prins decat 1 kg de caras dar si ala mic nici o trasatura la lanseta si am dat si cu placuta de srot si cu porumb nimic partida a durat de la 6 la 15 am mai fost cu niste prieteni si la fel nimic nu au prins nici ei o trasatura la 20-30 min la undita Am mai fost anu asta de 3 ori si la fel slab un singur pescar a luat un ciortan la 1kg precizez ca vremea a fost buna Regulile balti s-au schimbat:ajungi pe balta la cat vrei ( ... mai mult

• 08-06-2012

Partida pescuit turcoaia

02-03.06.2012.Dezastru total.Sa prin ceva crap pe balta dar numai la plantat,in rest nimic.Cateva platici,cativa carasi frumusei,dar daca nu plantezi nu faci nimic,si mai ales ca balta e plina de plante,si cand ajunge ciortanul la 30m de mal se baga in bradis si gata.Administratie de doi bani,paznic la fel,mizerie mizerie mizerie.Fire intinse! Daca stie cineva o balta buna de pescuit din mana fara barcuta,poate scrie aici. ... mai mult

• 06-06-2012

Partida pescuit balta cojesti

Pacat de balta ca este frumoasa.Drumul cam lasa de dorit.Nu va duceti cu masini joase si nu mergeti pe ploaie. Despre pescuit....apa a scazut 2 cm pana la 12 noaptea iar apoi a crescut 3cm.concluzia......... ... mai mult

• 05-06-2012

Partida pescuit movileni

Azi,partida la Movileni,vreme buna de pescuit,ambitie mare,lume de nu aveai unde arunca un pai...Partida inceputa la ora 5:30,6 lansete in 2 ca nu aveam loc pe ponton,nada multa,monturi fine,navomodel si sa inceapa partida.Langa noi,un pescar cu 8 lansete de ieri la pranz,nici o trasatura si canci peste...Incepem sa ne gandim la ce e mai rau,montam,nadim,planta,nu trece jumatate de ora si prima captura,1 ciortan la 1,3 kg,aaa bun inceput,trage alta lanseta,inca un ciortan la kil si tot asa pana ... mai mult