Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit balaria 1

super balta, foarte curata,foarte mult peste,dar patronul lasă de dorit,cred ca nu este în toate mințile,se cearta cu toată lumea de pe balta foarte dur pescarii.Nu se merita sa mergeți pana acolo sa va certați cu nebunul. SALUTARE ȘI FIR ÎNTINS. ... mai mult

• 17-04-2012

Partida pescuit niculesti

super tare frate,mai este inca peste pe niculesti,ciortanica este in floare pe la 1-1,5kg,carasul cat sticla de bere la "jumate,ce mai mi-a placut ... mai mult

• 16-04-2012

Partida pescuit suatu

Frig si ploaie.Doar doi carasi s-au incumetat sa traga la buchet de viermusi.Nu stiu din ce cauza a fost scazuta apa. De recoltat nu s-a recoltat.Poate nu a fost nici prea multa zapada.Nici salaul nu a inceput sa traga.Erau doua barci pe la mijlocul lacului si nu am vazut niciun rezultat la spinning. ... mai mult

• 11-04-2012

Partida pescuit calareti2

Prima partida pe anul 2012.Vreme capricioasa cu vant destul de rece si reprize de ploaie slaba.Noaptea...o frumusete...luna plina,cer senin si liniste pana pe la ora 02:00 cand salonta de 4 kg a zdruncinat batul si a animat atmosfera.In rest...caras frumos la 300-400 grame bucata la viermusi. ... mai mult

• 09-04-2012

Partida pescuit mata radeanu

Partida inceputa vineri pe la orele 2 si terminata sambata, pe la aceeasi ora. Vremea a fost cam mohorata. Vantul a suflat slab spre moderat mai tot timpul dar nu atat de deranjant pentru monturile de varga cu pluta fina de pana la un gram. A plouat slab vineri dupa-amiaza si spre dimineata. Pana la lasarea intunericului m-am distrat la pluta unde am luat rosioara la greu, o platicuta frumoasa la 600 de grame, doi ciortani la 700-800 de grame si un salau de 1,2 kg la pestisor viu. Intre 1 si 2,3 ... mai mult

• 08-04-2012

Partida pescuit vulpoi

Salut,am ajuns pe la ora 18,00, si am stat pana joi la ora 16,00, am prins 4 carasii 1 la porumb si 3 la rama,pe toata durata partidei am fost stresat de milioanale de raci care devoreza tot ce prinde in aproximativ 10min si nu exagerez deloc, pana si boabale din silicon. Daca va plac racii este balta ideala, daca nu ii prindeti puteti cumpara de la paznici cate chilograme doriti. Fir intins tuturor! ... mai mult

• 07-04-2012

Partida pescuit mata radeanu

Aveam o dupa-amiaza libera, asa ca m-am decis sa iau pulsul din nou la Mata-Radeanu. A batut vantul relativ tare iar soare a fost cu portia. Chiar si asa distractia a fost maxima. Doua dintoase au poftit la caraselul meu din carlig iar a treia a avut noroc cu carul scapand la mal. Un ciortanas de 1,2 kg luat la buchetel de viermusi pe forfac de 0,06 a fost cireasa de pe tort. Noroc ca am minciogul lung si cu flotor ca-l apucau dracii de cate ori il aduceam spre mal. In rest ceva carasel frumos s ... mai mult

• 03-04-2012

Partida pescuit bercu

dupa o noapte in masina,nu se pescuieste noaptea,ploaie si vant.toata ziua nici o miscare,valuri foarte mari.am incercat cu tot ce se poate si nici-o miscare cred ca musca exact la ce nu aveam.data viitoare poate. ... mai mult

• 01-04-2012

Partida pescuit ghiroda

Am plecat pe balta fara prea mari sperante avand in vedere anotimpul.Pana la ora 9 nici o miscare,apoi intr-o ora jumate 3 trasaturi.Doi ratati si unul singur prins, o oglinda foarte frumoasa de 5.6 kg.Vremea frumoasa, vant din fata.O partida foarte reusita pentru timpul asta.Maine dimineata ies iara sa mai pun ceva pe saltea. :D ... mai mult

• 28-03-2012

Partida pescuit pescaria otvesti

Am avut putin timp la dispozitie pentru pescuit,aproximativ 5 ore,dar sunt foarte multumit ca pe vantul care era ieri si valurile care le-a produs,am avut niste capturi foarte frumoase dar si numeroase. Am prins in total 4 crapi cu solzi,4 salonte si un somn romanesc...mai mult decat fericit! In afara de somn,toti pestii i-am eliberat. ... mai mult

• 27-03-2012

Partida pescuit porumbesti

fiind primul pe balta in jur de ora 04 mi-am ales locul cred eu cel mai bun dar toata ziua carasul era seful.la bat de mana nimic,la fund nimic totul a intrat la feeder cu viermus.in meniul lui in aceasta zi nu a vrut nimic decat viermus.crap sau altceva pe balta nu sa prins in afara de caras,cu toate ca se miscau si sareau sa se incalzeasca. ... mai mult

Partida pescuit padurea cu salcami

cu vant mare de la pupa ,driluri scurte pentru ca apa este inca rece si pestele amortit.la boabe sau la pelete nici-o miscare in rest a intrat la rama rosie si la viermus.daca nu batea asa tare vantul poate,poate intra ceva ca lumea. ... mai mult

Partida pescuit mata radeanu

Am pescuit la aproximativ 500 de metri de Statia de Pompare nr. 2, pe digul dinspre Prut. Patru lansete si doua vergi - una de 7 m si cealalta de 4,5 m, pentru a explora o distanta cat mai mare de la mal. Cel mai bine a mers la apa mica unde maruntisul a muscat la viermusi si rama rosie. Ziua am folosit linii de 0,16 - plute de la 0,5 gr. la 1 gr. si carlige de 14-18 puse pe forfac de 0,06.Ca nada am folosit Ice-Mix de la Benzar si una facuta in casa dar nu am sesizat diferente semnificative int ... mai mult

Partida pescuit vadeni

o zi superba,pestele a tras.am pescuit pe canalul din fata cabanei.daca nadesti vine albitura si te sacaie!in 4 insi am luat 15 kg,atat am vrut! ... mai mult

• 25-03-2012

Partida pescuit balta agris

o iesire de 3 ore cu toate ca mie imi place pe baltile mari dar azi aici in putin timp am prins 3 crapi frumosi.toti pescarii au prins crap si amur din cauza ca este foarte populata.cine nu prinde cum rar se intampla in taxa de 50 ron se duce acasa un crap sau amur de 2.5 kg. ... mai mult

• 20-03-2012

Partida pescuit csilag

a doua incercare de anul acesta de a sta pe balta 24 ore cand timpul inca nu este satisfacator,apa fiind inca rece a mers carasul dar numai la viermus,restul momelilor parca nu erau pe ac.incepe sa se incalzeasca apa si va incepe,rabdare. ... mai mult

• 19-03-2012

Partida pescuit canal frasinet

Multi pescari nu am vazut sa prinda cineva ceva,am folosit 2 bete fixe de la 9 dimineata pana la ora 15 nici macar un tac,localnicii au zis k s-a mai luat in zilele precedente dar nu mult,eu unul nu cred k balta mai are peste,se vedeau si baietii cu plasele,multe plase.Nu cred k ma mai duc acolo. ... mai mult

• 19-03-2012

Partida pescuit vadeni

Vreme foarte frumoasa astazi. Desi stiam ca apa este inca prea rece pentru a spera la capturi capitale, am facut o iesire la Prut in zona Vadeni pentru a lua pulsul. Baltile inca sunt inghetate dar Prutul a scapat astazi de sloiuri. Toata ziua au trecut bucati mari de gheata, crengi si chiar copaci. Chiar si asa, a fost o partida reusita. Maruntisul a fost prins in special la viermusi si a mancat doar intre ape iar cumatra la pestisor viu. ... mai mult