Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit milotina 1

am plecat la 3 dimineata cu speranta ca aici voi prinde ceva crap dar......... Se pare ca m-am increzut prea mult in reclama.am prins doar caras la undita la rime.in lansete am avut porumb preparat,boilis,pelete de pruna ,porumb cu aroma de lucerna, bonduelle si multe altele.carasul este mare[s-a prins linga mine unul de 1,6kg]dar balta este specializata pe crap[asa se zice].se pare ca este inca o balta pe care nu o voi mai incerca.azi nu a prins nimeni crap . ... mai mult

• 14-06-2011

Partida pescuit sucutard

40 RON cu trei bete, 50 RON cu 4 bete.O partida dezamagitoare, nici un crap, doar caras mic si foarte mic.Nu se vede ca a fost populat.Pe balta de la Lacu (acelasi administrator), era gard de pescari si nici acolo nu era activitate.Un pescar zicea ca pestii au fost furajati de dimineata buna si s-a dat si drumul la apa. Felicitari! Lasa ca sunt destui fraieri care sa plateasca taxa si sa ia o gura de aer curat, apoi sa mearga acasa.Incredibil! Doar la noi se intampla marlanii de acest fel. Ar tr ... mai mult

• 13-06-2011

Partida pescuit merk

anul trecut balta destul de buna,acum am auzit ca lipsa banilor pune problema acestei balti.populare nu stiu daca sa facut dar in balta sunt niste exemplare foarte frumoase.caras se prinde destul de bine avand si greutatea de 500-600 grame.merge foarte bine la bob de porumb. ... mai mult

• 13-06-2011

Partida pescuit valea alba

am pescuit impreuna cu un prieten de vineri seara ora 12 pana sambata la ora 17. AM INCERCAT TOATE MOMELILE POSIBILE INSA REZULTATUL A FOST ZERO. DIN CE AM OBSERVAT NIMENI NU A PRINS NIMIC.DE EVITAT ACEASTA BALTA VINERI-SAMBATA.IN CURSUL SAPTAMANII AM PRINS INSA MIC 2 KG MEDIA. PERSONALUL BALTII ESTE FOARTE AMABIL ,CUTATENIE PE BALTA INSA LA SFARSIT DE SAPTAMANA CRED CA SE INTAMPLA CEVA. ... mai mult

• 12-06-2011

Partida pescuit bogdanesti

O partida buna de pescuit la crap, cu cateva rateuri si patru crapi prinsi, unul de 2kg si unul de 1.5 kg, la bob de porumb pe o vreme destul de capricioasa dar buna pentru pescuitul la crap, dar balta are un bun potential. ... mai mult

• 12-06-2011

Partida pescuit cojocna

Drumul spre Dej in Apahida la dreata pina in Cojocna dupa baiile de la Cojocna la dreapta este si indicator spre lac.Partida incepe la rasaritul soarelui o balta frumosa si linistita cu multe specii de de peste. O partida frumoasa la inceputul weekendului de aici ma mut la Ciurila am auzit ca sa populat si acolo.Va recomand balta pt sfirsitul de saptamina sunt si casute de inchiriat la un pret derizoriu unele au si ponton parcarea este in afara lacului asa ca nu cred ca e galagie nici la sfirsit ... mai mult

• 10-06-2011

Partida pescuit zimbru

o partida destul de reusita balta are potential dar si toane adica din patru pescari doar doi am prins peste am dat cu un singur bat de 7 metri carasul este destul de mare cam o,5kg deci se merita drumul de o suta km. ... mai mult

• 10-06-2011

Partida pescuit bercu

la ora 5 bete in balta timp de 2 ore nici-o miscare ,la ora 8 prima tragere si a intrat o frumusete de amur.crap mic pe care l-am eliberat la fel si carasul sub dimensiune.au fost pescari care au prins amur la rondea din miez de papura. ... mai mult

• 08-06-2011

Partida pescuit calareti2

Patron care da asigurari la prima ora cand incaseaza ca se prinde peste pe balta si cca 20-30 de masini ticsite de pescari care nu prind decat caras ca palma si doar la un stand unde s-a plantat s-au prins cca 2-3 buc ciortan la 1-1.5kg.Personal nu recomand balta dar alegerea va apartine ... mai mult

Partida pescuit balta lesu

am fost pe tibrinul mic am prins doi crapi comuni,nu am fost foarte multumit dar nici alti colegi de pescuit nu au prins mai mult,doua trei capturi de fiecare din ce am vazut eu.inca nu se prinde asa cu ar trebui.vb fir intins ... mai mult

Partida pescuit lacul brates-galati

Prima iesire dupa ce s-a deschis prohibitia la Brates a fost una de bun augur pt aceasta vara. Desi aveam informatii ca e cam tulbure, am zis sa fac o incercare, si nu regret. Am prins platica pana in 700gr, dar si cativa carasi si nelipsitele babusti. A aparut si o ciortanica intrata din Chineja, dar care s-a intors din nou in apa. Dupa ce se va mai limpezi o sa incerc sa prind si salau, problema este localizare, deoarece balta are un areal foarte mare... ... mai mult

Partida pescuit calareti2

pfffffff, partida esuata , dis de dimineata , pac-pac patronul zic eu cu un mare jeepan , taxa va rog , ok... fara bon , k de la noi merge inca , am incercat in gluma sa negociez ,lucru firesc la romani cand nu ti se da bon ( chitanta ) nu se poate si chiar vroia sa ami dea bon numai mie . am refuzat din obiceiul romanesc , intreb ; are ceva peste balta , daaaaaaaa, are , cteno , crap ,salonta, fitofag , novac , din ce am putut vedea eu ,nimeni nu a prins mai nic , decat cativa carasei ca palm ... mai mult

Partida pescuit campenesti

Un drum destul de accesibil pietruit se poate ajunge destul de usor cu masina pina pe marginea lacului. Malul este destul de jos asa ca se poate campa aproape de bete. Peste este putin si mic nu cred ca s-a mai populat de foarte mult timp carasi micuti iar de crap nu mai are rost sa povestim. Un alt sfat pe care il pot oferii in caz ca facetzi si voi aceeasi greseala ca si mine si sa mergetzii acolo la pescuit este acela de a va duce umbrela sau pavilion pt soare pe toata balta cel putin pe iaz ... mai mult

Partida pescuit lacul micesti

Caldura mare.Crapii la 1-2 kg stateau la suprafata fara sa se uite la momeala care le plutea in fata nasului.Nicio trasatura macar.Saptamana viitoare se inchide pentru repopulare.Poate mai incercam odata si apoi trecem pe apele curgatoare Somes,Mures,etc.Iesim putin mai ieftin.Fir intins! ... mai mult

Partida pescuit undeva in ungaria

balta vallaj mica cu adancime mare cred ca in jur de 3-4 metri.miscare afost dar nu vrea sa manance.colegii unguri dadeau cu boabe cu miere dar slabut.partea proasta a balti este ca din cauza temperaturii sau alte cauze foarte mult caras plutea in deriva din cauza cred a oxigenarii. crapul l-am prins la boiles dimineata devreme si dupa aceia pauza 10 ore. ... mai mult

Partida pescuit balta agris

O partida slabuta,am prins foarte multi ciortani sub 1 kg,noroc ca au intrat la boiles 2 crapi de 1,5 kg si celalalt de 6,8 kg.Prima data cand am incercat la boiles pe aceasta balta dar cu siguranta o sa mai incerc. ... mai mult

• 04-06-2011

Partida pescuit balta agris

• 04-06-2011

Partida pescuit csilag

inceput destul de atragator ,timpul fiind perfect pentru pescuit.incepand de la ora 10 caldura mare nici-o tragere pana am plecat.incepe sezonul pescuitului de noapte pentru ca ziua apa fierbe,nu ar strica mai multa ploaie pentru racirea apei. ... mai mult