Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit floarea popestiului

partida excelenta cu 22 prezentari pe saltea crapi cu greutatea intre 2,5 si 6 kg,totalizind 73kg. Am incercat si porumb si boiles dar fara rezultate remarcabile.Balta este excelenta cu un mare potential dar pacat ca este mica ca suprafata,daca se aglomereaza trebuie sa faci lanseuri scurte.Nota 10 pentru administratia baltii! ... mai mult

Partida pescuit dara

timpul ne joaca feste ,ba cald ba rece si nimic nu mananca.cred ca noi pescarii ne-am grabit cu datu-l la crap.carasei cati vrei dar nu mai mari ca palma in rest nimic.astept temperatura de 15 grade si poate. ... mai mult

Partida pescuit movilita

O partida bunicica. Nu ma asteptam sa fie atat de reusita deoarece batea vantul foarte tare. Capturi: cca. 5 kg de caras, si iarasi cativa somotei, eliberati pentru ca nu depaseau 20cm. Am auzit ca in luna aprilie balta va fi populata cu 1 tona de caras, 1 tona ciortan intre 500g-1kg si 500kg ciortanica pina in 300g. ... mai mult

Partida pescuit mariuta

balta buna am dat la varga de 6 metri am reusit sa iau doar 6 bucati cam la doua kg. 2 la jumate de kg. si vreo 7 rupturi de fir de 0,20 ... mai mult

Partida pescuit fundulea 7

Am pescuit de la ora 07:00 pana la 18:00 , vreme relativ frumoasa dimineata ( dupa amiaza a batut un vant crunt ), pescari cat cuprinde , ce pot sa va spun este ca nu am fost norocos ca alt pescar de langa mine care la rupt pe caras la 1 kg ,eu cu colegul meu daca am prins 2 Kg de caras . In jurul orelor 11 - 12 si-a facut aparitia masina cu peste chiar langa noi( am pescuit langa casa pznicilor ) si au bagat in balta numai salonta la 3- 4 Kg bucata ( cantitatea nu o pot estima , 10 - 20 cosuri ... mai mult

• 27-03-2011

Partida pescuit catusa

Ieri am incercat la Catusa cateva ore la lanseta cu momitor sa vad daca misca carasul, surprinzator a fost faptul ca am prins mult biban palmas, sau mai mic, plin de icre, pestele acesta aproape ca disparuse, in ultimii 2 ani am prins doar unul mai mare ca palma, sunt foarte incantat ca au aparut din nou, toamna o sa dau din nou la peste viu cu speranta ca voi avea capturi, acum 3-4 ani era biban frumos, pana la 500 gr, sper ca aceasta specie va prospera in continuare...Dar pana atunci unde o fi ... mai mult

• 27-03-2011

Partida pescuit belin

ASAcum o fac de obicei primavara m-am dus in bv p la magazinele de pesc. din astra sa vad ce balta s-a mai deschis si daca merge.acolo 2 pustani entuziazmati isi cumparau momeli grupa mare spunand k au facut ravagi cu o zi inainte la belin [balta noua].desi am avut vreo 2 partide neplacute in vara am zis hai sa ii mai acord o sansa acestei balti.Ajuns p balta constat surprins k au ingradit-o,au marit taxa la 50[iei 4kg acasa]sau mai exista varianta de 15 si iei doar caras.ni se spune si k au bag ... mai mult

• 25-03-2011

Partida pescuit ghiroda

A mers slab pe toata balta.Nu am vazut crapi mai mari de 1.5 kg.Eu am avut 2 trasaturi.Un rateu si am scapat un amur de vreo 5-6 kg.In rest pauza totala.Doar la carasi am avut activitate pana mam plictisit.Am luat vreo 4 kile e caras ca palma.Poate dupa ce da caldura o sa inceapa si cei mai mari sa mance.La urmatoarea partida sper sa fac rost si de barcuta pt plantat ca altfel slabe sanse sa faci treaba. ... mai mult

• 25-03-2011

Partida pescuit pantelimon

Am pescuit chiar in apropierea podului la feeder, nada bazata pe faina de sange; Am reusit sa capturez in jur de 15 buc babusca si rosioara. E bine de mers dar in cursul saptamanii pentru a evita aglomeratia si gura casca din parc ... mai mult

• 24-03-2011

Partida pescuit bercu

Am ajuns pe la ora 7,aproape toata partea cu digul a fost ocupata iar fiind cu inca 2 prieteni ne-am decis sa mergem pe partea cealalta.Am prins carasi la viermusi si 3 crapi de 1.3 kg,1.4 kg respectiv 1.7,daca se intuneca mai tarziu si pescuiam mai mult precis intra unul si mai mare:)).Crapii i-am prins cu 1 sau 2 boabe porumb miere si un pop-up miere( toate pe un silicon). ... mai mult

• 24-03-2011

Partida pescuit cismasu

o partida destul de frumoasa avand in vedere ca a fost prima pe anul acesta.a fost destul de frig drept dovada pestele musca foarte anemic si inca nu se separase drept dovada am prins la aceasi adancime pe langa carasei si oblete,biban,bibort si regina ... mai mult

• 23-03-2011

Partida pescuit fundulea 2

Prima partida de pescuit pe 2011 a fost foarte buna in ciuda vremii nefavorabile (vant si ploaie) am reusit sa prind 3 ciortani la 2 kg/buc la rama si 3 kg de caras foarte frumos 500-1 kg / buc.. ... mai mult

• 22-03-2011

Partida pescuit bercu

am ajuns vineri seara pe balta.se anunta mare aglomeratie dar nu a fost chiar asa.timp urat cu multa ploaie incepand de vineri noaptea pana sambata seara cand am plecat ne-a facutsa stam adapostiti sub umbrele. se pescuieste ca anul trecut taxa 50 ron.2 bete la fund si 1 de mana.se poate aduce 2 crapi sau 2 amuri si 2 kg.caras .dupa mine cred ca este mai mult decat suficient. ... mai mult

• 21-03-2011

Partida pescuit canal frasinet

am plecat cu vecinu la el la tara la manastirea jud.calarasi dat fiind sa fim in zona am propus sa facem o partida de pescuit pe canalul care ajunge in dunare de langa dorobantu am fost surprins sa prind asa mult ciortan ca palma binenteles lam eliberat pe loc dar si caras frumos 500g ... mai mult

• 20-03-2011

Partida pescuit belin-la plopi

sincer sa fiu mie nu-mi place deloc acea balta.este inghesuita,fiecare ale locul lui anume,are plopii si nu pre poti sa arunci,ca loc de relazare merge.eu nu am prins nimic,am avut o plecare pe bait-runner,dar luase numai boilesul nu si acul.cam atat fir intins ... mai mult

• 19-03-2011

Partida pescuit vadu rosu

in acea zi cred ca am luat in jur la 14 kg.pentru acasa am luat numai unu de 2.50.se prinde dar sunt zile si zile.prima si prima oara am dat cu mamaliga decare mancam la sarmale si am prin.dar cum v-am zis sunt zile si zile.salutare si fir intins ... mai mult

• 19-03-2011

Partida pescuit cernica

am fost sambata la o incercare de pescuit la cernica.ce vorbesti frate,puhoi de masini,lume la gratare cu zecile!acolo poti merge doar in cursul saptamanii!cu siguranta nu faci treaba in week end!!!!! ... mai mult

• 16-03-2011

Partida pescuit valea argovei

vremea superba,numai buna de peste.ca de obicei nu am fost dezamagit de aceasta balta.bine,adevarul e k trebuie sa si stii unde sa te duci.una peste alta o bucata la 2 kg si 2 la vreun kg.nu a fost ca in alte dati,dat nu pot sa spun k sunt dezamagit,mai ales la ce vreme frumoasa a fost. ... mai mult