Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit movileni

Ieri am fost la Movileni impreuna cu un alt pescar de pe pescuitmainia, ady1bogdan, el a luat 5 bucati de amur in total 11 kg, iar eu fiind pentru prima data pe aceasta balta nu am avut noroc, dar m-am distrat la caras, mare parte din ei erau prea mici ca sa ii retin, asa ca i-am pastrat doar pe cei mai mari ca palma, o sa mai merg aici deoarece balta promite, si am mai aflat si cateva din secretele ei datorita lui bogdan... ... mai mult

• 24-04-2011

Partida pescuit mata radeanu

Vremea usor capricioasa cu vant moderat care a batut din toate directiile. Soarele a fost cam scump la vedere, in comparatie cu ziua de ieri. M-am oprit undeva pe canalul paralel cu cel de la "ruptura". Partida a fost frumoasa - carasul a muscat bine dimineata iar pe seara am prins biban frumos - patru bucati intre 300 si 600 gr. Carasul si bibanul au mers la rama rosie. Am mai luat si un cteno care avea putin peste kilogram la viermusi. ... mai mult

• 22-04-2011

Partida pescuit butimanu

Cea mai buna partida pe Butimanu din cate am avut...balta o fost populata cu Cteno de 500gr-2kg...si surprinzator de mare carasul...daca as putea as da nota 20 pt acesta partida. Pacat ca nu e limita de luat acasa...in stilul asta o sa ramana balta fara peste...iar. ... mai mult

• 22-04-2011

Partida pescuit solacolu

Am ajuns pe balta luni la ora 06,30 . Desi dimineata se anunta cu o vreme foarte buna, dupa ora 10 a inceput un vant puternic care a durat pana la ora 17,00 cand am incheiat partida. S-au prins 5 crapi cu greutatea intre 3-5 kg dintre care 3 la boaba de porumb si 1 la bile. Balta curata si frumos amenajata iar administratia destul de stricta in ceea ce priveste regulile de pescuit. O balta recomandata celor care vor sa se relaxeze la pescuit si nerecomandata celor care vor sa plece acasa cu mul ... mai mult

• 20-04-2011

Partida pescuit moara vlasiei 2

O partida pe balta Moara Vlasiei 2 , o noapte geroasa 2 grade, apa foarte rece insa vantul a tinut cu noi , nici macar nu a clipit :), insa pesti nu s-au lasat asteptati. Cea mai mare captura a avut in jur de 11 kg. prinsa la bile tari icebreaker. Desi apa este rece si pesti sunt inca amortiti, drill-ul cu cea mai mare captura a fost mai lung ca de obicei. Nadirea a fost facuta cu bulgari de nada si intretinut patul de nada cu bile solubile si tari. Poze in sectiunea de capturi. f ... mai mult

• 20-04-2011

Partida pescuit balta balc

balta e jalnica...are 100x50m nu 4 ha cu zice adminul..din bucuresti sunt peste 100km iar drumul, pe o bucata de vreo 40km este jalnic..de peste nu am ce sa zic pt ca nu am prins...4carasei brichetari+ vreo 7-8 somni pitici.defapt nu cred ca aveam ce prinde altceva...nu recomand balta. e o mare teapa!! sanatate si fire intinse!! ... mai mult

Partida pescuit mata radeanu

Eram in trecere si m-am oprit pentru doua ore sa iau pulsul. Apa s-a mai incalzit, dar nu suficient. Multi pescari amarati pe balta: "nu merge domnule-trage greu astazi-prea mofturos bibicu'." Totusi eu am reusit sa iau trei carasi frumosi si un avat care batea la kil. Papica-rama rosie de gunoi-din aia vioaie ca amorteste dupa maxim cinci minute in apa rece. Nada putina. Puff de vanilie, atractant cu aroma de piersica si o lingura de viermusi. Daca nu-mi face nevasta alt program pentru a doua z ... mai mult

Partida pescuit lac brateni

Soare, timp excelent avand in vedere ultima perioada cu ploi si vant puternic. Am incercat vreo 10 tipuri de momeala, plus combinatiile aferente, si in rest asteptare.Degeaba.Doar cativa crapi au fost prinsi pe tot lacul. ... mai mult

Partida pescuit tasaul

o partida de neuitat pe lacul tasaul din Navodari.au fost 17 bucati de crap ce cantareau in jur de 2kg jumate si 3 gk jumate bucata.Sunt pesti si mai mari dar cam greu de prins,pentru ca lacul este privat si se pescuieste cu plase. ... mai mult

Partida pescuit balotesti-fieni

Am ajuns dimineata pe la 5. Vremea noroasa dar nu a batut vantul ceea ce a fost ideal. Pana la ora 15:30 facusem deja norma de 6kg dupa care am continuat sa pescuiesc C&R. Nu se pot retine ciortanei sub 1 kg (mi se pare corect). Concluzie 7 ciortani intre 1,5 - 2.5kg. Toti crapi romanesti. Nici un caras desi am auzit ca ar fi maricei. Oricum, o partida reusita. ... mai mult

• 18-04-2011

Partida pescuit carja

Vreme frumoasa, chiar daca cerul a fost imbufnat cam toata ziua. Vantul a batut moderat, insa nu intr-atat incat sa deranjeze prea tare partida de pescuit. Pe balta au fost cinci masini. Capturi aproape zero. Cei care au dat pe malul din fata mea nu au prins mai nimic. In stanga, un pusti din Vrancea a luat un crap romanesc la 3,1 kg inainte de pranz - noroc chior ca a pus botul la carlig, apa fiind foarte rece. Eu prinsesem trei carasei din aia doi la palma si un ghibort cat degetul mic. Dupa a ... mai mult

• 17-04-2011

Partida pescuit lac luncani

Lacul este bine amenajat,este curat dar capturile au fost mai mici.Am vazut ca s-a prins si peste mai mare ( crap). A batut vantul toata ziua, in rest totul este ok. Se poate pescui si noaptea, balta este luminata. Cel mai bine s-a prins la boaba de porumb si viermi. fir intins! ... mai mult

• 16-04-2011

Partida pescuit lehliu sat 2

nea borcea,am intrat pe acest site si am vazut reclama ta...nu inteleg de ce iti place sa minti lumea cu popularea ta!?am fost de 3 ori la matale si nimic!nu zic,esti un om cumsecade fata de alti patroni ai altor balti,dar nu mai minti lumea ca ai populat balta!pt k balta ta e balta de caras brichetar si atat!ici colo mai e cate un crap ramolit...asa ca nea borcea lasa vrajelile astea! ... mai mult

• 15-04-2011

Partida pescuit insula mica

partida reusita cu doua undite a tras bine toata ziua am eliberat tot dar se poate lua si acasa contra cost frumos locul si aproape de oras personalul este de treaba relaxare cu prietena care a stat pe net toata ziua ... mai mult

• 15-04-2011

Partida pescuit fundulea 7

Am ajuns pe balta la ora 7:15, care era destul de libera, ne-am pozitionat vis-a-vis de cabana paznicilor. Am dat la 4 lansete si o undita pana la ora 13:30, in tot acest timp am avut parte de un singur tacanit pe la un 12:00 prietenul meu cu care am fost a avut parte de 4 si a reusit sa prinda 2 carasi cat juma de pala la lanseta... ... mai mult

• 14-04-2011

Partida pescuit mata radeanu

Distractie la carasel dar nimic de luat acasa.Vremae si-a spus cuvantul,vant foarte puternic la care se mai adauga si ploaie si un pic la lapovita.In ciuda acestiu lucru foarte multi pescari pe balta. ... mai mult

Partida pescuit balta fundulea 6

balta are potential forte bun la o partida de pescuit de 24 ore am luat un crap la 7 kg si 2salonte la 3 kg care eam luat acasa restu ceam prins lam eliberat am plantat bonba cu rhmepe malu celalant la aproximativ 5 metri va doresc fir hntinsbalta este buna sa va ducetisa pescuiti si dupa haie mai vorbi noi ... mai mult

Partida pescuit solacolu

A fost o vreme buna, pana la ora 16 cand a inceput un vant puternic. Pebalta liniste deplina... Prietenul meu a scos un crap la 4 kg pe la ora 11, si caras ''palmas'' la undita, eu la fel, dar si doi ciortani la 2,5 kg (tot la undita), iar intre orele 15-16:30 am mai scos doi crapi, unul de 4 si altul de 6,5 kg, ultimul fiind eliberat. Voi reveni negresit pe balta, totul este super ok, de la curatenie, comportamentul celor de acolo si mai ales linistea... ... mai mult