Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit pescaria otvesti

O partida foarte reusita,in care am capturat peste 54 de kg de crap(undeva intre 3,5 si 7 kg/bucata si un cteno de 9 kg.Am dat si dupa somn(ca am inteles ca au somni romanesti peste 10 kg) dar am avut o surpriza neplacuta cu un fir textil de la sufix,cu o rezistenta la 40 de kg,pe care m-i la rupt.Asa ca l-am lasat pentru data viitoare cand voi fi mai pregatit. ... mai mult

• 19-07-2011

Partida pescuit mata radeanu

am pescuit cu doua lansete si o varga de 6m, s-au prins si cativa ciortanei, un somotel care au fost sub ,,categorie'' drept pentru care au fost eliberati. Zi foarte calduroasa, drum lung si cred ca peste mare nu prea se mai prinde. O partida de pescuit frumoasa, am incercat si la stiuca dar nimic. ... mai mult

• 19-07-2011

Partida pescuit podari

Am pescuit de la ora 5.00 pana la 16.00, 2 persoane cu 8 lansete si 2 undite. In afara de noi mai erau destule persoane pe balta. Am prins 3 somni in 15 min pe la pranz, in rest nicio trasatura toata ziua la niciunul din noi.probabil din cauza caldurii.am sa mai revin,ca de obicei! ... mai mult

Partida pescuit solacolu

Am pescuit pe standul 17 in fata casei nr.1, de dimineata ora 05.30 si pana seara la ora 18.00. Pe balta foarte liniste, foarte cald, dar am stat sub umbrar. Am urmat sfaturile baietilor de la administratie si am reusit sa prind 3 bucati romanesc mai rasariti - 3.5, 4.2 si 6,1 kg . Este mult peste mare dar si mic. Am folosit bile tari in dip la borcan de 100 grame Senzor 1016 si am nadit cu solubile 1016 . ... mai mult

Partida pescuit bogdanesti

Desi a fost o zi caniculara am prins cei doi cteno de mai sus care au impreuna 5.4 kg si am mai scapat unul asemanator la dimensiuni. O zi destul de reusita daca tin cont de faptul ca apa avea cam 25-26 grade C si la ora 12 s-a terminat partida de pescuit din cauza caldurii prea mari. Poate dupa ploile care urmeaza se va prinde mai bine, ca balta are peste. ... mai mult

Partida pescuit iernut

Timp super pentru pescuit, dar din pacate am stat pe dig in apropiere de salcia mare unde erau foarte multe agataturi.Am prins doar carasi (unul la 700 grame), desi pestii mari sareau non-stop pe la mijlocul lacului. ... mai mult

• 17-07-2011

Partida pescuit calareti2

Dimineata la ora 4.30 eram cu 4 bete in balta,toate la porumb.Am avut 0 trasauri.La o telescopica de 6m am prins tot pestele momind cu mamaliga si pe ac am pus bonduelle.Partida dezamagitoare. Am notat la impresia baltii cu 10 deoarece in dreapta mea la cca 15m , 2 baieti au dat recital cu cca 10 lansete plantate cred ca au luat cca 10-15 buc de crap toate peste 2kg iar la undita au luat si la 1kg... ... mai mult

• 17-07-2011

Partida pescuit potcoava

o dimineata superba si o balta ce te lasa masca, de felul cum umbla stiuca cu ,,valul in cap'' si cat de des sareau crapii, toate astea pana in ora 9.00. nu am prins nimic, dar doi prieteni au dat la mamaliga si au prins carasi ca palma si o platica mai rasarita, la mamaliga si vermusi. Incercati balta are potential eu nu am mai fost acolo de trei ani. P.s. paznicul ne-a spus ca s-a prins stiuca de 14 kg cu ceva timp in urma, merita incercat. ... mai mult

• 16-07-2011

Partida pescuit magura 8

Am ajuns pe balta. Domnul administrator un om foarte de treaba cum rar intalnesti pe baltile din romania. Peste posibil sa fie noi nu i-am vazut culoarea. Probabil ca nuh am folosit momeala corespunzatoare nu stiu ce s-a intmplat. Cu toatea acestea domnul administrator probabil stiind el ceva ne-a spus cand a venit sa ne ia banii pe taxa sa ii spunem de cate ori ne-a tras l-a "fund". ... mai mult

• 15-07-2011

Partida pescuit embalse caspe

BALTA ESNA TAXA:40 LEI 12 ORE LOCALIZARE:Cum vii de la buzau treci de ianca tii inainte spre braila ai indicator spre Tepes Voda acolo faci stanga si dupa ce treci calea ferata intri in sat iesi din sat si mergi pe sosea pana dai de indicator balta privata esna,faci stanga si mergi cam 1km pana la ferma acolo platesti si apoi mergi pe balta drumul este bun deci intri fara probleme mai greu este sa iesi dupa balta daca ploua te lasa sa tii masina langa tn,iti prezinta un regulament cand platest ... mai mult

• 14-07-2011

Partida pescuit tau' popii (geaca)

fiid la tara si avind niste oaspeti din banat,am zis sa-i nduc la o partida de pescuit.Ajungind pe la ora 7 far un sfert,n-aruncam bine betele ca apare si taxa.Intra repede doua platici la vre-o 300g la pufarin citiva caresei la viermi,in rest nimic mai de doamne ajuta.Mai mult ne-am copt la un soare dogoritor. ... mai mult

• 13-07-2011

Partida pescuit darvari

Am pescuit cu 2 lansete un feeder si una cu forfac de caras cu arc naditor. cel mai bine o ia pe forfac.Nada benzar caras platica +mamamaliga si ttx+aditiv melasa.Se prinda platica de la 500 g in sus. Merita la banii astia pentru ca toata lumea prinde plus ca daca nu prinzi nimic iti iei banii dublu inapoi ... mai mult

• 11-07-2011

Partida pescuit calareti2

Partida bunicica.Seara pe la 01.30 un crap la 1.5kg...si atat. A doua zi dimineata o salonta la 1kg si un ciortan la undita. Partea proasta este ca la finalul partidei fundul juvelnicului a cedat si am ramas decat cu salonta si cativa carasei:((( ... mai mult

• 10-07-2011

Partida pescuit lesu--valea alba

Am fost sambata,am ajuns pe la 05 dimineata,nu ai limita la lansete,adica am dat cu 4,dar,pe bonul meu au mai intrat inca 2 lansete ale unui prieten incepator.Taxa 35 ron,carasul,bibanul poti lua cat vrei acasa dar crapul se elibereaza gen CR sau se cumpara de la patron.Ciortanul se elibereaza indiferent de marime.In timpul partidei de pescuit,paznicul mai trece sa verifice juvelnicul.Am luat 4-5 Kg caras,1 ten la 700 g si 1 crap la 2.5 kg. De mentionat ca a tras numai la porumb la conserva. ... mai mult

• 10-07-2011

Partida pescuit valea alba

DESPRE BALTA-frumos pina cind te uiti mai atent si vezi sutele de cioturi ce stau ascunse sub apa la o distanta de 3-4 cm, ici-colo chiar iesite din apa DESPRE DRUM-in sat ai o portiune de vreo 700 metri dezastru apoi pe linga sina de tren e bine iar linga balta daca incepe ploaia nu cred ca mai pleci fara ajutorul unui tractor CONCLUZIA- naspa rau iar daca nu credeti si sunteti ambitiosi incercati sa luati cu voi cit mai multe forfacuri sa va ajunga. ... mai mult

Partida pescuit valea alba

balta este descrisa bine in fotografia cu trestia taiata ,drum bun daca nu ploua altfel ? iar pe balta sunt numai cioate daca le ratezi poate prinzi ceva altfel nu 3 pesti in 48 de ore buna balta dar ar trebui evitata ... mai mult

Partida pescuit podari

ca de obicei,o partida destul de buna, am dat cu 5 lansete si o undita, drumul destul de bun, nu a dat ploaie deloc prin zona, am dat chiar langa gradina. Am reusit sa prind 6 ciortani frumosi si 2 somni. Admistratia foarte ok .am sa mai revin pe aceasta balta cu siguranta.fire intinse!!! ... mai mult

Partida pescuit csilag

vant si valuri ca la mare,in afara de caras nu a muscat nimic pe balta din ce am auzit.pescari putini fata de perioada imediat popularii.cred ca toti sau marea majoritate se indreapta spre vecini unde baltile sunt mai populate si mai curate ca la noi. ... mai mult