Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit valea alba

am pescuit impreuna cu un prieten de la 19 pana a doaua zi pe la 14.am folosit porumb cu diverse arome si la sfarsit am prins impreuna 5 crapi intre 1-2kg si 2 teni cam la 1,5 kg plus vreo 3 cirtani sub un kg eliberati. O partida buna avand in vedere ca nu am reusit sa plantam din cauza problemelor cu navomodelul(construit de ursu alias dolce catalin-mare tepar).Am prins pestele seara si noaptea pana la ora 3, pe urma nimic pana la ora 14 cand am mai luat un ten.Paznicii si administratorul de n ... mai mult

• 30-06-2011

Partida pescuit cornetu

am pescuit la draganescu sub sat pe cursul argesului la cumpana fara pluta cu varga de 7 metri apa curge destul de tare cu o zi inainte sa prins citva crapi la 3 4 kg.tot la varga am avut o singura trasatura am luat unul aproape de kg.probabil din aceia scapati din bazinul patronului caras nu prea mai are dar daca il cauti sunt sanse sa prinzi se mai prinde salau la plastice sau pestisor ... mai mult

• 29-06-2011

Partida pescuit tibrin mare

din 27 ora 22 pana in 28 ora 14 am pescuit trei crapi comuni cu greutatea intre 3 si 4kg,o partida buna fiind singur.am folosit boabe de porumb pe fir de par si am pus ceva si pe naditor,pasta facuta cu ttx,bonduel,canepa si spartura. ... mai mult

• 29-06-2011

Partida pescuit lacul brates-galati

Vineri, am facut ultima iesire la Brates. As fi mers poate si azi sau in weekend dar vremea proasta mi-a dat planurile peste cap, plus ca planuisem sa raman si peste noapte, adica pana sambata dimineata, dar cand am vazut prognoza meteo m-am lasat pagubas...pacat de nadirea pe care o facusem pentru crap, dar asta e...M-am distrat la platica, dar am prins si cativa carasi rotunzi la boaba de mamaliga. Astept sa se mai incalzeasca si sa numai bata vantul atat de tare, daca nu, tot o sa ma duc la p ... mai mult

• 27-06-2011

Partida pescuit sucutard

dezamagire totala 4 bete 50 de ron dar nimic decit caras la orice mamaliga ttx si carasau asta sa nu va spun ca iti era mila de el cit era de mic am venit acasa cum am plecat in schimb mai sarac cu 50 taxa 50 combustibilul mincarea nu o mai punem la socoteala. intradevar se umbla la apa se furajeaza dimineatza devreme sa le fie rusine. asta nu e o metoda de a te imbogatzii mai bine populatzii baltile nu le secatzi de peste toamna si primavara scumpitzii taxa. asa lumea vine odata de 2 ori si se ... mai mult

Partida pescuit ciurila

e o balta ok din punct de vedere al amenajarii acuma nu va ginditzi si voi la pontoane si alte casute e ok curat si linistit asta cel putzi cind am fost acolo. a suflat un vint toata ziua si niste valuri de te credeai pe litoral cu toate astea au intrat 3 ciortai la un kg si citeva bucati de caras . fire inntinse balta e ok desi pretul mi se pare prea piperat pt ce capturi potzi avea acolo ... mai mult

Partida pescuit lac costi

O balta super amenajata, pentru pescari pretentiosi si priceputi.Impreuna cu fratele meu si 2 amici am avut parte de driluri si capturi pe masura.Cu siguranta o sa mai revenim. Inca o data punctez pe aspectul lacului. Pontoane. cosuri de gunoi,umbrelute, toalete si multa voie buna. ... mai mult

Partida pescuit mata radeanu

O partida slaba.Am prin caras frumos si ceva ciortani mici.Undeva la vreo 10 kg.Am prins caras si pe lansetele plantate cu cate trei boabe mari pe fir de par.In ultima zi am observat ca bagau apa in balti iar in fiecare seara intindeau plase. ... mai mult

Partida pescuit gogosari

in 24 de ore nimic.nici o trasatura.am plantat 18 lansete cu porumb si boilis si nimic.apa are cam 60 de cm se pare ca are si raci. anul trecut avea caras cam de un kg bucata . anul asta s-a micsorat (cam cit palma) se pare ca aici carasul scade in loc sa creasca. ... mai mult

Partida pescuit fundulea 1

Am pescuit de seara de la 19 pana a doua zi la 6. Absolut nimic.Cateva trasaturi moi si atat. In acest timp apa a scazut 5 cm.Se vedea cum curge. Concluzia................................................................ ... mai mult

Partida pescuit glod

Multa vegetatie. E foarte posibil ca balta sa fie reamenajata, si populata cu crap mare. Voi reveni cu mai multe detalii saptamana viitoare. Am fost placut impresionat de pozitia lacului de peisaj dar si de loviturile stiucilor ce ii drept cam mici dar a fost o zi placuta si ceea ce e important am avut activitate. ... mai mult

Partida pescuit sandulita

o partida de pescuit pe placul meupur si simplu trage non stop am dat cu varga de 7 metri dar un var deal meu a dat cu varga de 4 metri si a prins cam 7 kg.cred ca cxa si fiul meu care are 4patru ani ar avea activitate ce ma deranjat este ca nu sa prins deloc caras iar platica are intre 200 si 7oo grame ... mai mult

Partida pescuit lacul brates-galati

Duminica, m-am dus pe jos, in acelasi loc unde am pescuit sambata. Dupa nadire, platicile nu au ezitat sa apara, apa era putin tulbure dar potrivita, iar vantul forma valuri mici, condtitii aproape ideale...Am prins foarte bine, dar am avut probleme la intoarcere, pt ca am avut de parcurs mai bine 2 km pe jos, dar efortul s-a meritat...continuarea maine, pt ca nu se pot posta mai mult de 2 partide pe zi... ... mai mult

Partida pescuit lacul brates-galati

Sambata am facut o partida la Brates...pana la ora 14 nu am avut decat 8-9 platici, vantul nu a batut deloc, apa era oglinda...dar dupa ora 14 cand a inceput sa adie vantul si s-au format primele valuri, platica a inceput sa se hraneasca...in 2 ore si ceva am reusit sa salvez partida cu cateva platici pana in 500gr, as fi vrut sa mai stau, dar conditionat de faptul ca am mers cu altii cu masina a trebuit sa plec, pentru ca ei nu prindeau mare lucru si s-au plictisit...asta e a doua zi m-au dus p ... mai mult

Partida pescuit dara

o zi destul de plictisitoare,pestele nu vrut sa manance cu toate ca sa populat am inteles cu vreo 350 kg.de crap.singua tragere am avut-o pe la 9 si l-am agatat dar destul de micut.miscare se vedea pe luciul apei dar atat.dupa amiaza o ploaie sanatoasa de ma facut sa strang sculele. ... mai mult

Partida pescuit calareti2

Partida mult mai reusita decat precedenta unde nu am prins mare lucru... Piesa de rezistenta a acestei partide a fost un crap la 2kg prins la rama.Restul pestelui a fost capturat la undita la bonduelle. ... mai mult

Partida pescuit walter maracineanu

zi frumoasa caldura in draci pe balta doar citiva pescari... am pescuit spre coada baltii unde e apa adinca.. am nadit cu 2 galeti de porumb uscat si 1 kg pelete hallibut... pe zi liniste totala.. dupa ora 7 au aparut carasi frumosi maricei la 700-800 gr/buc.. am prins 9 carasi la porumb conserva bonduelle.. eram hotaririti ca daca pe noapte nici un tzaca dimineata sa o intindem.. la 4 dimineata primul tzaca primul ciortan de 2 kg.. imediat la 5 min intra un ten de 3-3,5 kg pina la 8 dimineata a ... mai mult

Partida pescuit fundulea 1

Am pescuit de la ora 18.00 pana a doua zi la 07.00,pana la ora 2 noaptea numai trasaturi false fara rezultat.La doua am luat un somotei de 2 kg dupa aceea a intrat o salonta de 5.5kg si incadoua de 2 kg.Am pescuit pe coada baltii.O partida OK ... mai mult