Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit bercu

aseara am anjuns pe balta si cu aprobarea adm.am aruncat 2 bete si au stat cum le-am asezat ,nimic,vant puternic valuri mari.noroc ca am agatat un crapcean si nu am irosit ziua.o perioada destul de lunga si carasul a facut pauza dar merge. ... mai mult

• 10-04-2011

Partida pescuit floarea popestiului

Balta frumoasa aproape de bucuresti, capturi pe masura, 9 crapi la mal si 4 pierduti. 2 crapi retinuti si 9 kg de caras ales cel mai mare. Pina sa ne dam seama de momeala deja facusem "prapad" in puietul de crap.. in 3 ore disperasem .. 16 bucati pina in kilogram eliberate.. am schmbat nada si montura si au inceput si taticii sa apara.. zi prospera de pescuit pacat de vreme ca nu prea a tinut cu noi vint mici rafale de ploaie innorat.. sfat: veniti in timpul saptamnii ca in week-end puteti pleca ... mai mult

• 10-04-2011

Partida pescuit catusa

Astazi am facut o partida scurta la Catusa. Nu am putut sa stau mai mult din cauza vantului care sufla de nici nu puteai sa arunci cu lanseta, am avut cateva trasaturi dar neconcretizate. In cursul saptamanii s-a prins caras, poate acum ca a batut asa de tare vantul o sa in scoata din stuf sa iasa la mancare, maine daca nu ploua ma duc iar, poate sa fie si mai frig ca azi numai sa numai sufle vantul asa in disperare... ... mai mult

• 09-04-2011

Partida pescuit balotesti-fieni

Am pescuit de dimineata pana dupa-masa pe o vreme ideala. Esec total, nu a pus gura pe nimic, deci capturi zero (din ce-am observat pe langa mine activitate zero, cu ora 13.00 lumea incepand sa se pregateasca de plecare). Balta in schimb foarte frumos amenajata si ingrijita. Astept incalzirea vremii/apei pentru a-mi lua revansa. ... mai mult

• 07-04-2011

Partida pescuit ivascoaia

... mai mult

• 05-04-2011

Partida pescuit bercu

Un week-end dedicat pescuitului,dupa ce sambata am fost pe o alta balta unde m-am intalnit cu un amic si ne-am decis sa mergem la Bercu de sambata seara,pt mine a fost foarte obositor,dimineata nu a vrut sa iasa la masa crapii,au inceput usor dupa amiaza,foarte putine capturi fata de ce ma asteptam,abia spre seara au inceput sa manance mai mult crapii,dar nu a fost ziua mea am reusit spre seara sa iau un singur crap,cel putin am mai prins carasi toata ziua si nu m-am plctisit. ... mai mult

Partida pescuit dara

Toata ziua am prins cativa carasei,nici o activitate la crap,din o multme de pescari s-au prins foarte putini crapi pana in 1,5 kg cred,plictiseala mare,noroc ca m-am intalnit cu un amic si a mai trecut ziua.:) ... mai mult

Partida pescuit bercu

dupa 24 ore pe dara am plecat sambata seara cu un amic pescar pentru alte 24 ore pe bercu.am stat toata noaptea pe mal sau in masina asteptand dimineata sa lansam.si aici tot o zi plictisitoare.crapul care sa prins in numar mic nu a depasit 1.500-1.800 grame.pescari destul de multi pe balta dar fara mari driluri. ... mai mult

Partida pescuit dara

dupa o noapte de stat pe balta degeaba pentru ca noaptea nu se pescuieste,a venit ziua de sambata care a fost proasta in ale prinderii.poate de vina au fost valurile .sa prins ceva crap dar de maxim 1.500 gr.,cel adus cu un an inainte nu a mancat sau nu mai este. ... mai mult

Partida pescuit balotesti-fieni

Am ajuns pe balta in jurul orei 8 dimineata si am ocupat un loc pe la mijlocul baltii... Balta destul de aglomerata, se gasea sigur loc dar destula lume... Un minus sunt capturile care au lipsit de aceasta data cu desavarsire si din cate am vazut nici la ceilalti participanti nu a fost mai roz. De vina poate fi si apa care inca era foarte foarte rece. In schimb m-am distrat la rosioare prinzand aproape 2 kg. ... mai mult

Partida pescuit floarea popestiului

Cu tot vintul si frigul a fost o partida reusita cu 14 prezentari pe saltea si 3 rateuri din care unul de cca.7-8kh scapat la mal Balta nu a fost foarte aglomerata,foarte curat.multa liniste,deci se poate si o balta civilizata foarte aproape de Bucuresti.Nota 10 pentru administratia baltii! ... mai mult

Partida pescuit mata radeanu

am dat pe canal doar la 2 fixe.pestele a inceput sa manance dupa ora 11 la inceput timid apoi stimulat de nada a inceput sa traga.caras de 200-300 g doar la rama la viermusi f rar.surpriza 1 ciortan la 1,3kg la boaba de porumb la conserva.daka nu batea vantul cred ca mai aveam 3-4 kg in plus.in baltile mari sa luat stiuca multa la twister(1-2kg).aglomeratie multa se statea cu cortul de vineri.baltile au potential anul asta. ... mai mult

Partida pescuit carja

Balta frumoasa cu diguri de acces pietruite, de pe care poti iesi cu masina pe orice vreme. Are si peste daca stii sa-l prinzi. A fost o partida scurta. Doua ore mi-am incruntat sprancenele la plutele care nu miscau deloc la un mal adanc cu valuri si vant din S-E. Apoi am schimbat locatia pe un canal cu apa mai mica si rezultatele nu au intarziat. 6 kg de caras la 300-800 gr si platica. Doi ciortanei care au facut gura mare la rama, au fost trimisi dupa bunica...Nu a venit, dar eu inca o mai ast ... mai mult

• 03-04-2011

Partida pescuit lehliu sat 2

cu toate ca mi am propus sa nu mai merg la peste pe aceasta balta,am zis sa o mai incerc odata fiind in zona...si cum aveam sculele in portbagaj m am bagat la una mica.ca de obicei rezultate foarte slabe...carasel foarte mic si cam atat... ... mai mult

• 31-03-2011

Partida pescuit pantelimon

Am iesit o ora pentru a vedea care mai este starea apei. A mai scazut... mai sunt necesari in jur de 50-60cm pentru a incepe si pestele sa manance. Am capturat 2 bibanei de maxim 15cm. Cred ca de saptamana viitoare incepe sa manance ... mai mult

• 31-03-2011

Partida pescuit somes

apa foarte buna pentru pescuitul scobarului,mreana .timp favorabil destul de cald,pestii sa manance in aceasta perioada ar trebui ca temperatura apei sa fie de peste 5 grade.noaptea rece ziua putin cald. r pestele fiind inca lenes din cauza frigului care a tinut apa rece ne tine in asteptare. ... mai mult

• 30-03-2011

Partida pescuit fundulea 7

Prima partida pe anul acesta....primul esec!!!!!!!!In 10 ore trei carasi de 200 gr(eliberati),cred ca-i prea ......la reclama pe care o fac altii!!!!!!!In schimb paznicul foarte ok...."nene nu este limita de peste....cat prinzi iei acasa!!!!!!"noroc ca n-am udat juvelnicul si minciogul! ... mai mult

• 30-03-2011

Partida pescuit fundulea 1

vant,valuri,eu capturi zero,ceva caras frumos dar rar pe la altii,crap nu am vazut.dupa ce se mai incalzeste apa poate o sa mearga. conditii pe balta foarte bune: foisoare,wc-uri ecologice,locuri delimitate strict ... mai mult